AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Del Skrevet 3. april 2015 Finnes det en "drammensbunad" egentlig? Anonymous poster hash: 9a25d...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 3. april 2015 #2 Del Skrevet 3. april 2015 Buskerud-bunad finnes ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 3. april 2015 #3 Del Skrevet 3. april 2015 Nedre Buskerudbunad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 4. april 2015 #4 Del Skrevet 4. april 2015 Buskerudbunad og Lierbunad er vel de det går mest igjen i Lier er finest syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #5 Del Skrevet 4. april 2015 Kommer an på slekta. Jeg har Øst-Telemark, men de fleste bruker vel Lier og Nedre Buskerud. Det verste jeg vet er disse som har Nordlandsbunaden men som ikke har slekt eller har vært der. Bare fordi den er fin Ser mye av denne i Drammen også. Anonymous poster hash: bf759...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #6 Del Skrevet 4. april 2015 Anonymous poster hash: 2f457...872 Det er jo tross alt drammen.....Anonymous poster hash: 2f457...872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 7. april 2015 #7 Del Skrevet 7. april 2015 (Nedre, ingen som sier det) Buskerudbunad, enten svart eller grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå