Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #1 Del Skrevet 20. august 2004 Nå er det like før jeg klikker! Internettsidene til NTNU er så uoversiktlige, ustabile og håpløse at de burde skamme seg. Trodde NTNU skulle være ganske gode på slikt, jeg... Prøvde å melde meg opp til eksamen, men studweben er jo helt ulogisk. Blir så sint Puh, måtte bare få det ut (er ikke like tilfredsstillende å skrike til pc'en). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 20. august 2004 #2 Del Skrevet 20. august 2004 Er det ikke bare å velge fag på studweb da? Det forusetter så klart at du har fagkoden eller navnet til faget og at det er fag du kan ta. Har du betalt semesteravgiften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2004 #3 Del Skrevet 20. august 2004 Hjemmesiden til NTNU er helt håpløs, den får til og med uio.no til å virke oversiktelig Studentweb'en kan være litt tungvindt, spesielt første semesteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 20. august 2004 #4 Del Skrevet 20. august 2004 Personlig syns jeg studweb'en er helt ok, men de genelle siden er uoversiktlige, og det tar evigheter for å finne den rette siden!! Var så mye frem og tilbake en stund at jeg måtte bare gi opp og prøve igjen senere :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. august 2004 #5 Del Skrevet 20. august 2004 Godt å se at det ikke bare er meg! Mulig at det var mye trafikk på studweben da jeg var inne der, og at den derfor var litt ustabil. Fikk masse feilmeldinger og sånt, men jeg fikk det til til slutt. Dette er ikke første semester, jeg har betalt semesteravgiften og jeg satte opp fag jeg har adgang til. Likevel syns jeg hele greia er ganske håpløs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 20. august 2004 #6 Del Skrevet 20. august 2004 Hvis dere klager over sidene til NTNU har dere tydeligvis aldri vært på HIO sine sider. Der er det ingen som finner fram... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå