Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2004 #1 Del Skrevet 20. august 2004 ...ja, godt voksne mennesker som oppfører seg som trassige barn når de ikke får det som de vil? Det lurer jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 20. august 2004 #2 Del Skrevet 20. august 2004 ...ja' date= godt voksne mennesker som oppfører seg som trassige barn når de ikke får det som de vil? Det lurer jeg på! Som f.eks?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 20. august 2004 #3 Del Skrevet 20. august 2004 Mer spesifikk Grønnski? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 20. august 2004 #4 Del Skrevet 20. august 2004 *hehe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2004 #5 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg mener at regler er regler. De er der av en spesiell grunn. Ikke har jeg laget dem heller, så det nytter vel ikke å kjefte på meg. :klø: Å se et voksent menneske trampe i bakken er litt spesielt. Men ikke uvanlig. Like fult merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 20. august 2004 #6 Del Skrevet 20. august 2004 Kanskje de har vondt i maven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2004 #7 Del Skrevet 20. august 2004 Kanskje de har vondt i maven. Kanskje det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 20. august 2004 #8 Del Skrevet 20. august 2004 eller har mistet husnøklene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 20. august 2004 #9 Del Skrevet 20. august 2004 ...ja' date= godt voksne mennesker som oppfører seg som trassige barn når de ikke får det som de vil? Det lurer jeg på! I hele barndommen har de drømt om å bli voksne og kunne gjøre hva de vil, bare for å finne ut at de ikke kan det likevel, da livet består av kompromiss. Resultatet blir at de oppfører seg som om de var barn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 20. august 2004 #10 Del Skrevet 20. august 2004 Ehhh..hva diskuterer vi her? Om det er greit å trampe med bena? Opplys oss, greensky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2004 #11 Del Skrevet 20. august 2004 Ok. Det er bl.a et lite, priv. bibliotek der jeg jobber. Fyr: Jeg skulle inn på biblioteket Jeg: *ser på klokka* Det er desverre stengt nå. Det stenger kl. XX.XX Fyr: Men klokka er bare XX.05 Jeg: Ja, det stemmer Fyr: Da må jeg få komme inn vel! Jeg: Nei, det går desverre ikke. Det er stengt nå. Fyr: Jo, men jeg må inn! Det er viktig! Jeg: Det går desverre ikke, jeg kan ikke slippe deg inn. Sånn er reglene, desverre. Fyr: Klokka er bare noen få minutter over XX!!!! Du kan vel for svarte slippe meg inn!!! Jeg: Det kan jeg ikke, desverre. Det står uttrykkelig i reglene at ingen besøkenede kan slippe inn etter åpningstid. Jeg sier ikke det for å være vanskelig mot deg på noen måte. Men jeg kan altså ikke slippe deg inn. Hvis du vil, kan jeg be dem om å ta kontakt med deg på mandag, hvis det gjør det litt lettere for deg. Fyr: Dette var elendig sørvis. Jeg skal klage til din sjef! Jeg: Gjør det, du. Men han vil si akkurat det samme som jeg sier til deg nå. Hvorpå fyren tramper i bakken, knytter neven mot meg og tramper ut døra. Fyren ble stadig mer og mer sinna i stemmen. Til slutt ropte han. Merkelige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 20. august 2004 #12 Del Skrevet 20. august 2004 Hehe, noen ser voksne ut selv om de ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 20. august 2004 #13 Del Skrevet 20. august 2004 hi hi. hadde noen sånne da jeg jobba på rimi. folk som dælja løs på døra når de kom fem over ni og jeg ikke slapp dem inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. august 2004 #14 Del Skrevet 20. august 2004 Ja, hvorfor gjør folk det? :klø: Tror de virkelig at det hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 20. august 2004 #15 Del Skrevet 20. august 2004 aner ikke. etter to år på rimi er det fint lite som sjokkerer meg lenger når det gjelder hva folk kan få seg til å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 27. august 2004 #16 Del Skrevet 27. august 2004 Ingenting slår en finfin dame som skulle ha seg en hamburger der jeg jobba. Ho var av den fine og pripne typen. Ho skulle ha en helt plain hamburger (dvs bare kjøtt og brød) men det sa ho INGENTING om da ho bestilte. Forventa vel at jeg skulle være mind reader eller no. Så fikk ho en vanlig en med dressing og hele pakka. Så klagde ho selvfølgelig. Da tok jeg kjøttet ut og la i et nytt brød til henne. Så kom ho tilbake igjen! Fordi det var en liten dråpe dressing på den ene kanten av kjøttet! Jeg måtte skrape det vekk med matklypa så fikk ho den tilbake. Så kom ho tilbake igjen. Nå var burgeren kald! Klagde ho. Jeg skal ha varm mat! Bla blabla... Jeg ble pissed off og ville heller gi penga tilbake la dem på disken. Ånei du må legge dem pent på handa mi! Da klikket det for meg og jeg svarte: Hva tror du jeg er? Jeg er ikke no tjener! Da småmumla ho og gikk. Men gud for en kjerring. Hvis jeg ser ho en gang til skal ho få fine blåveis av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. august 2004 #17 Del Skrevet 27. august 2004 Ja' date= hvorfor gjør folk det? :klø: Tror de virkelig at det hjelper? Man kan jo leve i håpet.. har vi ikke lært at tro kan flytte fjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå