Reg Skrevet 25. april 2015 #61 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg tenker at hun er flott og at jeg er heldig som har en dame som rir meg. Hun er veldig søt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 25. april 2015 #62 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg tenker at jeg er en hingst og at dama bør være lykkelig over at hu får lov til å smake på klubba mi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter007 Skrevet 26. april 2015 #63 Del Skrevet 26. april 2015 Kom over en litt morsom lenke for en stund siden som het noe sånt som "things guys think about when she's on top" hvor det blant annet var at puppene så fantastiske ut i denne stillingen. Så, har dere tatt dere selv i å tenke på noe spesielt eller er dere for opptatt av selve sexen til å fokusere på noe annet? :D Damer vil bli med barn når de vil ri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #64 Del Skrevet 26. april 2015 Damer vil bli med barn når de vil ri det tror jeg faktisk er sant! Anonymous poster hash: d75f2...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter007 Skrevet 26. april 2015 #65 Del Skrevet 26. april 2015 det tror jeg faktisk er sant! Anonymous poster hash: d75f2...97d Er du ei dame; )? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå