Gå til innhold

Hva tenker dere når dama rir?

jentafralandet

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Ligger i bakhodet fordi dere fikk det inn med morsmelka, ja... ;)

Jeg kan jo ikke snakke for andre kvinner enn meg selv, men jeg syns puling, oralsex og kosing hører med. Og inn og ut blir fort kjedelig, så for meg er det i hvert fall helt greit å ikke mase for mye med å holde igjen.

Er vel i Marsmenn og Venuskvinner av Grey det står at kvinner er som en elektrisk ovn, mens menn er som en gassovn. Han tenner fort og hun bruker lengre tid. (Men da er det vel gjerne sånn med slike ovner at elektrisk ovn bruker lengre tid på å bli kald igjen også... ;) )

Ja om man bare traff på kvinner som tenker som deg, hadde det ikke vært noe problem. Man vegrer seg bare for å ta kontakt fordi man vet det finnes kvinner som tenker stikk motsatt.

hehehe...utrolig bra beskrivelse det med ovnene :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Når dama rir er den teiteste stillingen. Stor fare for at hun knekker penis.

Anonymous poster hash: dc18c...0e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det bare er rett og rimelig at hun også sliter litt, så tenker jeg "det var det jeg visste at hun liker det også - alle gjør det, egentlig" når jeg ser sola og sjernene av nytelse i øynene hennes når jeg stikker en (smurt) finger eller to opp i rattata på henne.

Så tenker jeg etterhvert på å flytte hoftene mine litt så hun fårm meg skikkelig langt - bunnende og strekkende - oppi seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker at det bare er rett og rimelig at hun også sliter litt, så tenker jeg "det var det jeg visste at hun liker det også - alle gjør det, egentlig" når jeg ser sola og sjernene av nytelse i øynene hennes når jeg stikker en (smurt) finger eller to opp i rattata på henne.

Så tenker jeg etterhvert på å flytte hoftene mine litt så hun fårm meg skikkelig langt - bunnende og strekkende - oppi seg.

Aj, gjør egentlig ganske vondt å bli bunnet når man sitter oppreist, men av en eller annen grunn så elsker alle menn å bunne

Anonymous poster hash: f7ed2...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det å tilfredsstille partneren sin å holde det gående lenge etter at partneren er tilfreds? Ser du ikke at det kan være svært egoistisk å holde på så lenge at den andre er fullstendig utslitt, for ikke å snakke om sår?

Hvem har sagt noe om å "holde det gående lenge etter", og om du leser hva du skrev, så er det vel pent lite som vitner om "tilfredstilthet" :)

Det jeg prøvde å kommunisere var at det noen ganger kan det være greit å holde igjen litt, så alle føler seg "ferdig".

Ikke akkurat en revolusjonerende tankegang (mtp. "SJOKKERENDE " som tidligere nevnt,) for ikke å snakke om "common courtesy".

.

Ideelt sett synes jeg det er best å "kjem" samtidig, og da pacer jeg meg så godt det lar seg gjøre for å få til nettopp det......som oftest... og om det lyt seg gjera...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj, gjør egentlig ganske vondt å bli bunnet når man sitter oppreist, men av en eller annen grunn så elsker alle menn å bunne

"Vondtgodt" er termen jeg har hørt fra mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer den der. Men litt mer godt enn vondt.😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Signerer den der. Men litt mer godt enn vondt.

Helt enig :nigo:

Anonymous poster hash: 678ad...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan stemme det, gjør som sagt vondt, men blir veldig våt i den stilling og var også den første stillingen jeg squirta i :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

"Ikke kom, ikke kom, ikke kom, faen"...

Anonymous poster hash: 8b79d...be6

At det er utrolig godt, puppene ser brs ut i den stillingen ja. Og prøver så godt jeg kan å ikke komme :P

Is, snø, jeg er på et iskaldt sted, is, snø, jeg er på et iskaldt sted...

Anonymous poster hash: 172ea...15a

Dette må dere da ikke tenke" Er jo kjempedeilig med en mann som ikke klarer å holde igjen. Da føler vi oss så deilige og flinke . Og å kjenne en mann som bare må komme er jo himmelen. Ikke tenk slik :)

Kommer an på teknikken, vet du :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Tenker at hun er flott og fin og flink. Også klarer jeg ikke tenke så mye mer fornuftig når hun er i gang

Anonymous poster hash: 1b9f2...c13

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bilder jeg fikk nå... :skratte:

Selve pulingen trenger ikke å vare i all evighet. Det er forspill som er viktig. Å varme opp først. Og så trenger ikke ut og inn vare så veldig lenge. Og så kose etterpå.

Som en kompis sa som jeg også siterer han på stadig: "Det er ikke pule som er det beste, det er det som er før og etter"

Etterpå? Han er flink på oppvarming, men etter han har kommet, blir det lite kos/sex gitt. Da er seansen ferdig, og han er klar til å sove. Er det virkelig vanlig å fortsette etter mannen har kommet?

Anonymous poster hash: 72003...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etterpå? Han er flink på oppvarming, men etter han har kommet, blir det lite kos/sex gitt. Da er seansen ferdig, og han er klar til å sove. Er det virkelig vanlig å fortsette etter mannen har kommet?

For menn som forstår de innvendige reaksjonene kvinner får under sex, og hvor liten innsats det er i å kose for å gjøre opplevelsen topp for henne så er det vanlig

Educate your man!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hva du mener med "å fortsette". Det er kosen jeg snakker om. Å ligge inntil hverandre og stryke på hverandre og kose og kysse og roe ned etter selve sexen.

En mann som sovner etter at han har kommet er en dårlig elsker i mine øyne. Og rent biologisk så blir menn trøtte etter at de har kommet, men det varer bare en liten stund, og hvis han klarer å holde seg våken med kos og etterspill så blir han våken igjen ganske snart.

Fant en artikkel om dette på klikk.no: http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article843047.ece

(dette ble en smule OT, men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg tenker at hun må holde jevne bevegelser så ikke plutselig kuken "brekker" / bøyer seg. Det gjør så sykt vondt!

Anonymous poster hash: 8b12a...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer litt an på hva du mener med "å fortsette". Det er kosen jeg snakker om. Å ligge inntil hverandre og stryke på hverandre og kose og kysse og roe ned etter selve sexen.

En mann som sovner etter at han har kommet er en dårlig elsker i mine øyne. Og rent biologisk så blir menn trøtte etter at de har kommet, men det varer bare en liten stund, og hvis han klarer å holde seg våken med kos og etterspill så blir han våken igjen ganske snart.

Fant en artikkel om dette på klikk.no: http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article843047.ece

(dette ble en smule OT, men...)

Det driter jeg i. Damer som skal ha kos dumper jeg. Når sexen er over så er den over.

Anonymous poster hash: 67b9a...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det driter jeg i. Damer som skal ha kos dumper jeg. Når sexen er over så er den over.

Anonymous poster hash: 67b9a...a64

Deg om det. Jeg skal ikke ha sex med deg, og du får ha lykke til med de damene som syns det er greit med bare sex uten kos. Sov godt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahah, dette er som oftest det jeg har tenkt på også ja.

Anonymous poster hash: a84e4...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...