Gå til innhold

Hva tenker dere når dama rir?

jentafralandet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Blir helt sjokkert av å lese at flere her holder igjen. Det må dere jo ikke gjøre!

Anonymous poster hash: 8aa70...2b5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja desverre.. det gjør livet til oss som liker kjappiser verre, for gutter er opptrent til å holde igjen..

variasjon er viktig gutter, så spør dama hva hun liker ;)

Anonymous poster hash: 9ef4d...579

Har aldri hatt noe annet enn kjappiser. De jeg har hatt sex med har hvertfall ikke vært flinke til å holde igjen. Tror nok det er flere gutter som sliter med at de kommer for fort enn motsatt.. ;)

Anonymous poster hash: 36adb...553

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi enkle gutter leser jo tråder etter tråder hvor viktig det er å holde igjen, så ikke dama nok engang starter en tråd om at "han kommer så fort, hva skal jeg gjøre" Anonymous poster hash: 4edfd...145

Men har dere ikke sett alle tegneseriene der kvinnen studerer taket og oppdager at det trenger maling, mens hun kjeder seg og lurer på om ikke mannen snart gjør seg ferdig? Det er en grunn til at det er blitt et tema. Det er ikke moro å bli sår mens man bare prøver å holde ut og vente på partneren. Om det da i tillegg viser seg at han holder igjen med vilje, så ...

Det kan være veldig godt med lange samleier også, for all del. Men ikke hver gang. Er dere flnke med kjappiser, er det større sjangser for at dere ikke blir avvist,mdet må da være et pluss?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper som vaier.

Kuken min som går inn i henne.

Ansiktsuttrykket hennes, blikket hennes og smilet eller eventuelt nytelse.

Fokus på å følge etter klitta hennes med hånda mens hun beveger seg.

Før jeg kjenner at jeg nærmer meg og må fokusere og ikke tenke på noe for å utsette det litt, også går det tilbake til henne igjen.. ^^

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt sjokkert av å lese at flere her holder igjen. Det må dere jo ikke gjøre!

Trenger ikke være negativt å holde litt tilbake. Får bare større orgasme av å utsette det litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Men har dere ikke sett alle tegneseriene der kvinnen studerer taket og oppdager at det trenger maling, mens hun kjeder seg og lurer på om ikke mannen snart gjør seg ferdig? Det er en grunn til at det er blitt et tema. Det er ikke moro å bli sår mens man bare prøver å holde ut og vente på partneren. Om det da i tillegg viser seg at han holder igjen med vilje, så ...

Det kan være veldig godt med lange samleier også, for all del. Men ikke hver gang. Er dere flnke med kjappiser, er det større sjangser for at dere ikke blir avvist,mdet må da være et pluss?

Om man begynner å studere taket for evt malingsbehov, vil jeg anta at det ikke er at han holder igjen som er problemet .. ?

Men for al del, tid og sted, karer! Er ikke et problem med en kjappis every now and then. ;)

Anonymous poster hash: 7107e...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om jeg rir han, tenker jeg at jeg har for små pupper, og at han burde oppmuntre meg litt mer til å bli på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg rir han, tenker jeg at jeg har for små pupper, og at han burde oppmuntre meg litt mer til å bli på toppen.

Og mens du rir og tenker på det, så tenker du i samme slengen at han er tankeleser? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

For svarte, gutter, hvorfor holder dere igjen? Det er ikke mye som er bedre enn en kjappis! Har dere spurt dama deres om hn ønsker å holde på så lenge?

Fordi damer som regel blir sinte og fornærmet og anser det at mannen kommer raskt som en egosentrisk handling. :bond: . Jeg har holdt meg helt unna sex i flere år på grunn av dette selv. Vi er ikke maskiner vi menn vetu ;)

On topic...I lys av nyere forskning hadde jeg nok tenkt - " oi...får hun noe ut av dette tro? Gjør hun det bare for min skyld? Gjør jeg dette riktig?"-

:biggrin::fnise:

(Men flott at du og noen flere er åpne om at dette ikke bør være ett problem :))

Endret av HarryDotter
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caress

Tips: Grafs på puppene dine selv. Når du presser dem mot kroppen ser de større ut. Dessuten synes de fleste menn at det er d-r-i-t-sexy om jenta gjør det. Vinn-vinn!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og mens du rir og tenker på det, så tenker du i samme slengen at han er tankeleser? ;)

Touché! - tar selvkritikk ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det sjokkerende og vrient å se for seg at noen gjerne vil tilfredstille sexpartnern sin?

Om noe er sjokerende, så må det i så fall være det at så mange har kapasitet til å faktisk bruke tenkekassen mens de har sex. Imponerende!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det sjokkerende og vrient å se for seg at noen gjerne vil tilfredstille sexpartnern sin?

Om noe er sjokerende, så må det i så fall være det at så mange har kapasitet til å faktisk bruke tenkekassen mens de har sex. Imponerende!

Men er det å tilfredsstille partneren sin å holde det gående lenge etter at partneren er tilfreds? Ser du ikke at det kan være svært egoistisk å holde på så lenge at den andre er fullstendig utslitt, for ikke å snakke om sår?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men er det å tilfredsstille partneren sin å holde det gående lenge etter at partneren er tilfreds? Ser du ikke at det kan være svært egoistisk å holde på så lenge at den andre er fullstendig utslitt, for ikke å snakke om sår?

Folk er forskjellige.

Mange, inkludert meg, elsker at samleie varer lenge. Og da er det selvsagt ikke egoistisk av mannen å holde på lenge.

Derfor er det viktig å snakke om sex, slik at man vet hva den andre liker osv siden ingen liker det samme. Du liker f.eks kjappiser, mens jeg foretrekker samleie som varer i 15-60 minutter.

Nå skal det sies at jeg ikke blir sur om typen kommer etter 3 minutter altså, bare så det er sagt :)

Anonymous poster hash: 678ad...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Menn blir jo podet inn med morsmelken at de må holde ut lenge når de puler, og at damer flest sliter fryktelig fælt med å få orgasme. (Så da må jo vi gutta holde ut lengre for at hun skal rekke å få noe ut av det) Man blir altså programert til å tro at de fleste damer kan miste tenning bare man beveger seg feil eller at hun plutselig stresser med oppvasken osv. Ifølge mytene er det vanskelig å få dere tent og det er enda vanskeligere å holde på tenningen deres. Og som vi også leser og hører om både her og andre steder, vil det jo heller ikke hjelpe å gi henne oralsex og bruke leketøy på henne mens vi venter på at pikken skal opp igjen...."Hun vil jo ha pikk NÅ, må jeg jo skjønne" :jolie:

Nå vet jeg heldigvis at dette IKKE er sannheten for de fleste oppegående flotte damer, men det er liksom "vibba" mange menn vokser opp under. Det er ikke dere kvinners enerett å være usikre og nervøse før sex vetu :fnise::sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn blir jo podet inn med morsmelken at de må holde ut lenge når de puler, og at damer flest sliter fryktelig fælt med å få orgasme. (Så da må jo vi gutta holde ut lengre for at hun skal rekke å få noe ut av det) Man blir altså programert til å tro at de fleste damer kan miste tenning bare man beveger seg feil eller at hun plutselig stresser med oppvasken osv. Ifølge mytene er det vanskelig å få dere tent og det er enda vanskeligere å holde på tenningen deres. Og som vi også leser og hører om både her og andre steder, vil det jo heller ikke hjelpe å gi henne oralsex og bruke leketøy på henne mens vi venter på at pikken skal opp igjen...."Hun vil jo ha pikk NÅ, må jeg jo skjønne" :jolie:

Nå vet jeg heldigvis at dette IKKE er sannheten for de fleste oppegående flotte damer, men det er liksom "vibba" mange menn vokser opp under. Det er ikke dere kvinners enerett å være usikre og nervøse før sex vetu :fnise::sjokkert:

Bilder jeg fikk nå... :skratte:

Selve pulingen trenger ikke å vare i all evighet. Det er forspill som er viktig. Å varme opp først. Og så trenger ikke ut og inn vare så veldig lenge. Og så kose etterpå.

Som en kompis sa som jeg også siterer han på stadig: "Det er ikke pule som er det beste, det er det som er før og etter"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Bilder jeg fikk nå... :skratte:

Selve pulingen trenger ikke å vare i all evighet. Det er forspill som er viktig. Å varme opp først. Og så trenger ikke ut og inn vare så veldig lenge. Og så kose etterpå.

Som en kompis sa som jeg også siterer han på stadig: "Det er ikke pule som er det beste, det er det som er før og etter"

Å HERREMIN FASAN det er jeg fullstendig enig i! :bolledeig: ....For meg er det den klart beste delen av det...Men jeg sitter jo selvsagt med en følelse av at kvinner ofte ikke anser sexakten som komplett dersom det er lite penetrering ute å går :biggrin: ....Men ja....Er hjertens enig i det altså. Jeg får max ut av det hele uansett jeg, enten det er puling, oralsex eller kosing, men det er desverre slik at det ligger litt i bakhodet våres at vi må holde ut lenge... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i bakhodet fordi dere fikk det inn med morsmelka, ja... ;)

Jeg kan jo ikke snakke for andre kvinner enn meg selv, men jeg syns puling, oralsex og kosing hører med. Og inn og ut blir fort kjedelig, så for meg er det i hvert fall helt greit å ikke mase for mye med å holde igjen.

Er vel i Marsmenn og Venuskvinner av Grey det står at kvinner er som en elektrisk ovn, mens menn er som en gassovn. Han tenner fort og hun bruker lengre tid. (Men da er det vel gjerne sånn med slike ovner at elektrisk ovn bruker lengre tid på å bli kald igjen også... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Favorittstillingen min :D Tenker hvor deilig det er, og at jeg må holde igjen så lenge som mulig. FF'en min maserer meg alltid på brystet, eller slikker og hvisker meg i øret når hun rir meg. Da er det så godt at jeg klarer ikke tenke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...