AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #1 Del Skrevet 3. april 2015 Jeg måtte sy noen sting og lurer på om det gjør vondt - eller ømt lenge ? Dag to og det gjør vondt å sette seg / reise seg og bevege seg. Anonymous poster hash: e0fef...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #2 Del Skrevet 3. april 2015 Ble fortalt at etter noen dager, 4-5 kom det til å trekke mer i stingene og evt gjøre mer vondt. Det var sant, men ca etter 1 uke var det meste greit igjen. Anonymous poster hash: 7d0da...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #3 Del Skrevet 3. april 2015 Det gjorde vondt de første dagene.Anonymous poster hash: eedcc...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjiraffenLaffen Skrevet 3. april 2015 #4 Del Skrevet 3. april 2015 Gjorde vondt alle 3 dagene på sykehuset, fikk smertestillende. Etter vi kom hjem gjorde de mindre vondt, etter 1-1,5 uke kjente jeg de ikke mer. Så tok det noen dager igjen før de begynte å "klø" når de grodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #5 Del Skrevet 3. april 2015 Var ømt og vondt de første dagene sånn at jeg ikke kunne sitte vanlig, men det gav seg gradvis. Tror det var bedre etter en uke kanskje, men aldri så vondt at jeg trengte smertestillende. Anonymous poster hash: b9d94...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 3. april 2015 #6 Del Skrevet 3. april 2015 Var vondt de første dagene ja. Hjalp en del med isbind på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #7 Del Skrevet 3. april 2015 Yes. Jeg knasket smertestillende i fem-seks dager, så ga det seg gradvis. Etter to uker klare jeg å sitte og gå vanlig. Men jeg ble klippet da, så ble en del sting Anonymous poster hash: 9b82f...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #8 Del Skrevet 3. april 2015 Var vondt de første dagene ja. Hjalp en del med isbind på sykehuset. Isbind?Anonymous poster hash: eedcc...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjiraffenLaffen Skrevet 3. april 2015 #9 Del Skrevet 3. april 2015 Også lurt å bruke gode luftige bind under renselsen når man har sting fikk jeg beskjed om, viktig at det ikke blir klamt der men luftig. Så jeg kjøpte bind på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #10 Del Skrevet 3. april 2015 Isbind?Anonymous poster hash: eedcc...46b Ja, sånn icepack mellom bleia og trusa. Lindret godt.Anonymous poster hash: 7d0da...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 3. april 2015 #11 Del Skrevet 3. april 2015 Isbind?Anonymous poster hash: eedcc...46b Store bind som var fuktet med vann og lagt i fryseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 3. april 2015 #12 Del Skrevet 3. april 2015 2 sting. Var ikke særlig ømt en uke etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå