Gå til innhold

Hells Angels gravstøtte


Donnie Darko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke en gravplass er stedet for politikse ytringer og hyllest av kriminalitet.

Så lenge loven sier at en gravplass skal være sømmelig (et ord som selvfølgleig kan tolkes), har kirken sitt på det tørre i den beslutningen som her er fattet, på høyt nivå.

Synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg synes ikke en gravplass er stedet for politikse ytringer og hyllest av kriminalitet.

Så lenge loven sier at en gravplass skal være sømmelig (et ord som selvfølgleig kan tolkes), har kirken sitt på det tørre i den beslutningen som her er fattet, på høyt nivå.

Synes jeg.

:enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er det drøyeste er at de først fikk lov, også blir de plutselig nektet, to år etterpå. Hadde de fått avlag i utgangspunktet kunne man i det minste forholdt seg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke opp sida! Internal Server Error :-(

Burde vel la være å si noe siden jeg ikke får lest saken, menmen... Ennå ikke klok av skade, kommer sikkert til å bli halshugd nå :tunge1:

Det jeg reagerte på med hele saken, var gravstøtte og kirkelig gravplass til et medlem i HELLS Angels? Excuse me? Gikk jeg glipp av noe? Trodde ikke de(HA-medlemmer altså) var interessert i det jeg?

Nå fikk jeg siden opp. Tror jeg står ved mitt utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er uenig i at denne gravsteinen ikke får stå. Støtta hadde fått stå om det ikke hadde vært noen fra nabograven som hadde klaget.

Interessant å hatt en debatt på hvor grensene skal gå for hva som kan skrives på gravsteiner.

Hvis nynazister vil ha hakekors på, er det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så? Hva syns dere? I mitt hode er dette respektløst av kirken!

Er faktisk enig - skjønner ikke problemet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er et problem . Hadde ikke likt at det sto "HELVETES ENGLER" på steinen siden av der noen i min familie hadde ligget .

Dessuten har Hells Angels vært synonymt med Knark og drap så at de reklamerer for det på kirkegården er jo helt forferdelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerka skal jo være åpen for alle og troen sier jo også at det er gud som skal dømme. Om han havner i helvette for dette får bli hans ansvar. Og kristendommen synes jo det meste er greit om en tigger litt tilgivelse. Synes gravstøtta var stilig også, la den stå sier jeg :)

Folk kan heller finne på noe kult på sin egen støtte fremfor å klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med kirkerådet i denne saken.

Og med Poirot, som sier at et gravsted ikke er et sted for politiske diskusjoner.

Jeg ville ikke likt at noen av mine kjære lå ved siden av denne steinen.

Men jeg syns kirkerådet burde ha reagert med en gang stenen ble satt opp.

Jeg vet om en gravsten der det står

Snille jenter kommer til himmelen.

Andre jenter kommer dit de vil.

Jeg syns egentlig at det er på grensen, selvom det også er litt kult. Men det dreier seg om å ha litt respekt for det et gravsted skal representere, nemlig et offentlig sørgested der alle kan minnes sine kjære, uten å støte noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den burde få stått jeg. Hvor skal grensa gå? Burde ikke da alle symboler være forbudt?

Grendsen går ved det man vurderer som sømmelig, slik loven sier klart og tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Trondheim-

Makan til tullprat ska du lete lenge etter : Klart det er et problem . Hadde ikke likt at det sto "HELVETES ENGLER" på steinen siden av der noen i min familie hadde ligget .

Dessuten har Hells Angels vært synonymt med Knark og drap så at de reklamerer for det på kirkegården er jo helt forferdelig

avdøde mennesker skal behandles med respekt...!!!!!

UANSETT bakgrunn..

Så hold fingrene unna tastaturet når du ikke vet hva du prater om.

Uten at du vet det, så kan det faktisk hvile en pedofil jævel av en barnemorder vedsiden av DIN familie.

Forskjellen er at det ikke opplyses deres på gravstøtte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klart det er et problem . Hadde ikke likt at det sto "HELVETES ENGLER" på steinen siden av der noen i min familie hadde ligget .

Dessuten har Hells Angels vært synonymt med Knark og drap så at de reklamerer for det på kirkegården er jo helt forferdelig

whatt?! Tror du gjenferdet til hells angels hadde kommet å angrepet familien din hehe. dust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva om alle skal ha en gravstøtte, etter sine meninger/hldninger og "uheldige2 liv?

respektløst for andre som ligger på gravstedet med en slik sten.

her er det ikke snakk om smak hos den enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...