Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Franke Ann
Skrevet

Til Øyvind noen rapportere denne tråd bør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinneguiden er vel egentlig best på stikking, fargelegging og tegninger, og forskjellige mamma-ting.

Diskusjon.no er vel mest opptatt av datamaskiner, og forskjellige elektronikk.

Hos Freak.no går det vel mest i å diskutere forskjellige  narkotiske stoffer, og problemer / erfaringer knyttet til dette..

Det er vel strengt tatt bare hos VGD, at det er mulig å diskutere forskjellige aktuelle saker og ting....

Anonymous poster hash: ff8b1...967

Man diskuterer jo alt dette på kg hver eneste dag :fnise:

Anonymous poster hash: ded53...164

Skrevet

Jeg ble medlem av VGD sist år og da var backstage allerede stengt, hva var dette konseptet egentl

Anonymous poster hash: ded53...164
Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

Kan vi få noe gang på dette Backstage - thread? Hyyyyyyl!

248px-Portrait_of_a_Proboscis_Monkey.jpg

Endret av LongJohnson
Skrevet

Jeg hadde nesten glemt hele Backstage. Jeg holdt til der rundt den tiden Hedon (trodde han) var konge. Jeg oppførte meg ikke alltid like fint der, så jeg har prøvd å fortrenge den perioden av livet mitt. Noe jeg har til gode er å kjøpe boka til BeatPoet (hvis den noen gang ble gitt ut) og å ta en øl med XtraGal. Jeg hadde alltid et håp om å få se noen romvesen i kjøkkenskapet hans.

Anonymous poster hash: c565b...9f8
Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

Jeg hadde nesten glemt hele Backstage. Jeg holdt til der rundt den tiden Hedon (trodde han) var konge. Jeg oppførte meg ikke alltid like fint der, så jeg har prøvd å fortrenge den perioden av livet mitt. Noe jeg har til gode er å kjøpe boka til BeatPoet (hvis den noen gang ble gitt ut) og å ta en øl med XtraGal. Jeg hadde alltid et håp om å få se noen romvesen i kjøkkenskapet hans.

Anonymous poster hash: c565b...9f8

Det eneste som kunne være litt kjipt med Backstage var at det av og til ble litt sånn alle-mot-en-mobbing. Men KG er ti ganger verre på akkurat det, syns jeg. Ellers var det høyt under taket, mye artig trolling og utaggering, baksnakking av andre, mer seriøse tråder o.s.v. Helt til det en dag kom en ny forumansvarlig inn, og forbød ironi fordi han selv ikke kunne forstå det. Det var i praksis spikeren i kista for hele backstage-forumet, og ikke lenge etterpå la man det like godt ned. Har vært innom VGD siden, og ser at nå utestenger man over en lav sko. Selv på fotballforumet blir man nå utestengt for å snakke stygt om hverandres fotball-lag. Sist jeg var inne der var det stor oppstandelse og full brannslukking på gang, fordi en av de mer respekterte og seriøse fotball-debattantene hadde blitt utestengt for å omtale Alex Ferguson som "Sir Whiskey Nose" :fnise:

Endret av LongJohnson
Skrevet

Jeg hadde nesten glemt hele Backstage. Jeg holdt til der rundt den tiden Hedon (trodde han) var konge. Jeg oppførte meg ikke alltid like fint der, så jeg har prøvd å fortrenge den perioden av livet mitt. Noe jeg har til gode er å kjøpe boka til BeatPoet (hvis den noen gang ble gitt ut) og å ta en øl med XtraGal. Jeg hadde alltid et håp om å få se noen romvesen i kjøkkenskapet hans. Anonymous poster hash: c565b...9f8

"Trodde han var konge, du liksom" Du har åpenbart fått så hatten passet av den godeste hedonist. Furteleppe enda, ser jeg.

Anonymous poster hash: 3ed14...a12

Skrevet

Fortsett, fortsett

Skrevet

:blomst:

Anonymous poster hash: ff8b1...967

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...