Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fette mother-fucker dudn, "REAP annebjelle " Hva tror du var utslagsgivende faktor her, blei ho helt utfryst av guttene mine

Hva synes Den om "pappakropp"-hysteriet i disse dager

Personlig formener jeg at dette er spill for Galleriet ,

Endret av Synapomorphy
Skrevet

Hva synes Den om "pappakropp"-hysteriet i disse dager

Personlig formener jeg at dette er spill for Galleriet ,

Kvinner kan sette pris på en kar som har selvtilliten og Manly sensation uten at kroppen er helt i schlaget,, utover det er det ikke noe fette kul med pappakropp, og blir dette da en krykke for de som bekymrer seg over øl vommen og kan da drite i å gjøre noe med helsen og formen, jaja sier jeg da,, og så er ikke en fit kropp alt her i verden, men å gjøre trend ut av ølballen da ? Da teiter det seg litt til her~~
Skrevet

Kvinner kan sette pris på en kar som har selvtilliten og Manly sensation uten at kroppen er helt i schlaget,, utover det er det ikke noe fette kul med pappakropp, og blir dette da en krykke for de som bekymrer seg over øl vommen og kan da drite i å gjøre noe med helsen og formen, jaja sier jeg da,, og så er ikke en fit kropp alt her i verden, men å gjøre trend ut av ølballen da ? Da teiter det seg litt til her~~

Godt innspill i en ellers forsuret debatt.

Skrevet

Selvsakt , jeg googlet "pappakropp " og leste overskriftet, også vant jeg debatten da

• Liker 1
Skrevet

Har Dere en oppskrift på bukkake Vennligst

• 2 måneder senere...
Skrevet

Tenner i peisen og setter på litt Caravan

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var med i VGD backstage en stund for 5 år siden, var ikke spesielt imponert fordi det foregikk mye betenkelig der, som blant annet outing av brukere og annet jævelskap. Jeg sluttet å delta der, var rett og slett lavmål der og håper inderlig ikke de folkene fra backstage finner veien hit, det betyr problemer og trøbbel. Det er ikke uten grunn at VGD valgte å stenge backstage, og det ser ut som de overhodet ikke har noe som helst ønsker om å gjenåpne forumet.

Jeg støtter VGDs moderatorteam i deres beslutning i å stenge backstage, for det som foregikk det var uakseptabelt. Vi på KG oppfører oss annerledes og driver ikke med slike ting som backstage-folkene gjorde, så disse er uønsket her. Vil ikke har trøbbel og problemer her på KG, som er vårt fristed fra verden. Ikke ødelegg for oss, eks-backstagere. Takk!

Anonymous poster hash: 2e0fa...8f8
Skrevet

Fremmedfrykt, generalisering og uvitenhet

AnonymBruker
Skrevet

Fremmedfrykt, generalisering og uvitenhet

Det er sikkert mer enn nok av det, på dette forumet også...

Anonymous poster hash: ff8b1...967

AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden er vel egentlig best på stikking, fargelegging og tegninger, og forskjellige mamma-ting.

Diskusjon.no er vel mest opptatt av datamaskiner, og forskjellige elektronikk.

Hos Freak.no går det vel mest i å diskutere forskjellige  narkotiske stoffer, og problemer / erfaringer knyttet til dette..

Det er vel strengt tatt bare hos VGD, at det er mulig å diskutere forskjellige aktuelle saker og ting....

Anonymous poster hash: ff8b1...967
  • 1 måned senere...
Skrevet

Norge er passe veikt på forumfronten.

Skrevet

Ship O hoi, thomduden. Her er alt i sin skjønneste orden, ser jeg.

Anonymous poster hash: 3ed14...a12

Skrevet (endret)

Norge er passe

Norge er passè på forumfronten.

Behøves det en nyfrisk på Fora og fauna, Det.

Endret av Synapomorphy
Skrevet

Ship O hoi, thomduden. Her er alt i sin skjønneste orden, ser jeg.Anonymous poster hash: 3ed14...a12

Hallo gi meg et hint eller noe
Skrevet

Norge er passè på forumfronten.

Behøves det en nyfrisk på Fora og fauna, Det.

Jeg studerer for tiden fauna i diverse romper, f.els eselrompa og den spennene bavianrumpe,snart skal jeg sette til verks på selveste Åge Aleksandersen
Skrevet

Jeg studerer for tiden fauna i diverse romper, f.els eselrompa og den spennene bavianrumpe,snart skal jeg sette til verks på selveste Åge Aleksandersen

Selvsakt.

Noen har hvirkelig tungt for det. De er ikke blant Dem, dog.

Skrevet

Selvsakt.

Noen har hvirkelig tungt for det. De er ikke blant Dem, dog.

Of coarse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...