Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Soldater av dette falne forum, foren eder i denne tråd! Vil se om det er flere gamle tryner her på KG som jeg kan dra kjensel på. Kaffi og kaker blir servert på mongotralle så snart noen dukker opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*krmt* :ninja: Det er ikke meg, men jeg melder meg som representant for KG`s tellekorps. :opplyser:

Magefølelsen min forteller meg at foreløpig holder det med en hånd og fem fingre å telle på...

• Liker 1
Skrevet

Selsakt

Stialex her

- ærbødigst

Skrevet

ja koselig ja, kjekke det. Men hvor er resten av jævlene. "SOS - ABBA". Skal ut på ski og bli våt i ræva snart, alt på stell.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg "hang" der for 10 år siden.

Anonymous poster hash: cca80...8ce
Skrevet

ja koselig ja, kjekke det. Men hvor er resten av jævlene. "SOS - ABBA". Skal ut på ski og bli våt i ræva snart, alt på stell.

- selfsakt

Husker Den HYYYL, Andropov, branneren på BS Debatten ? Det føles som det var "igår"

• Liker 1
Skrevet

- selfsakt

Husker Den HYYYL, Andropov, branneren på BS Debatten ? Det føles som det var "igår"

Jeg offering en exklusive sjansen for og bli min homie: Yeah/Nope
  • Liker 1
Skrevet

Kan noen gjelpe meg

Skrevet

"Labb søker line"

Skrevet

Kan noen gjelpe meg

Har den Smakt Carlsberg non-alcoholic. "Wow" sier jeg bare

Skrevet

!Gosh So extreme .Wows, jeg får også stå-kjepp av den. Og jeg ikke engang har smaket denne da ! WOW

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg husker livlig den gangen jeg åt hundre egg og kjøtt med krem, og badet i majones og slurpet i VGD

AnonymBruker
Skrevet

- selfsakt

Enkelte av disse folka henger faktisk på VGD fremdeles.

:ler:

Anonymous poster hash: ff8b1...967

AnonymBruker
Skrevet

Finnes ikke vgd lenger?

Anonymous poster hash: e59f4...7e8

Skrevet

Jeg offering en exklusive sjansen for og bli min homie: Yeah/Nope

Eg fekk ikkje Sjått denne. Står the offer still med disposal?

Klart vi kan sette opp et bromance Telt sånn. Nå som det er så fint hver ute kan det bli en ordentlig fest fest fest fest, der flere er "velkomne",

- ja

Skrevet

Eg fekk ikkje Sjått denne. Står the offer still med disposal?

Klart vi kan sette opp et bromance Telt sånn. Nå som det er så fint hver ute kan det bli en ordentlig fest fest fest fest, der flere er "velkomne",

- ja

Selfølgeli, det er nedskrever i lærboken. Og kan ha mykkje hygge med å "Reise Teltet" med "Pålen" og grille "pølser" sammens med de smekre fru osv. Og ha pranks med Prompe-Pute osv
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Kan noen "vennligst" sende PM om de er VGDsk statsborger hvis de ikke tør det i denne thread, eller er det bare meg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen "vennligst" sende PM om de er VGDsk statsborger hvis de ikke tør det i denne thread, eller er det bare meg

Hvorfor er du så interessert i hvem som henger på VGD da ?

Anonymous poster hash: ff8b1...967

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...