Gå til innhold

Tisser i buksen, etter 1 år som tørr


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vet ikke hva jeg skal finne på nå. Minstejenta på litt over 3 år har vært tørr i ett år, men har de siste månedene begynt å tisse i sengen om natten. Dette skjer flere ganger i uka, og jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Føler at dyna er i vaskemaskinen hele tiden. Prøver å få henne til å tisse før hun legger seg. Noen har snakket om å gå til soneterapi....Er der noen som har noen gode forslag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke innlogget Cassandra

Min datter gjorde det samme. Hun ble tørr før hun var tre år, men etter en tid begynte hun å tisse i sengen på natten. Vi prøvde det meste. Ga henne mindre å drikke, vekket henne før vi gikk å la oss osv osv osv... Men tilslutt... for å bevare nattesøvnen til både datteren og oss foreldre, så lot jeg henne bruke trusebleie om natten.

Det kan være forstyrrelser i barnas verden som gjør at de begynner å tisse på seg igjen, men det trenger ikke være det. Noen ganger VET man ikke hvorfor... Det bare ER. Og da får man jobbe ut fra slik det er da. Du skriver at datteren din er litt over tre år, og etter det jeg vet så er det ikke helt uvanlig at barn begynner å tisse på seg igjen etter en tid som tørr, så hvis jeg var deg ville jeg bare latt henne bruke bleie på natten slik at dere slipper å stå opp for å skifte hver natt... Dess mer mas det blir rundt tissing i sengen, dess verre er det å komme ut av det.... tror jeg da...

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...