AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Del Skrevet 1. april 2015 Hva kreves for å komme inn? jeg er undervektig, har litt problemer i ledd, nærsynt (bruker linser) osv.. hvor ofte får du dra hjem? er Forsvaret som et fengsel ? Jeg føler liksom at man ikke har noen bra CV uten Forsvaret. men jeg er 24 år, og kvinne..bare sånn til info. har deltisjobb, vil ha noe annet.. jeg spør, rett og slett fordi jeg har for mange muligheter. Jeg kunne også tenkt meg å ta vekterjobb, men virker som du ikke får det uten Forsvaret? Anonymous poster hash: d75b4...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zse09 Skrevet 10. april 2015 #2 Del Skrevet 10. april 2015 (endret) De er ganske strenge mtp synet, så det kan være at du ikke blir kalt inn til sesjon. Tror også vekten din og leddproblemene dine kan skape problemer for deg, men prøv deg på sesjon hvis du vil og er motivert Du får permisjon etter rekrutten, det kommer an på hvor ofte du får dra hjem etter det. Forsvaret er ikke som et fengsel, du får fri i helgene (stort sett). I ukedagene må du opp kl 06, vaske, spise og oppstilling.. Du får vekterjobb uten Forsvaret, du trenger et kurs og TROR rent "rulleblad" Har flere venner som jobber som vekter, de har ikke vært i Forsvaret Endret 10. april 2015 av zse09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #3 Del Skrevet 11. april 2015 Du kan nok glemme det, dessverre. Jeg har kun problemer med synet, og kom ikke lenger enn til synstest... Og jeg har ikke ekstremt dårlig syn. Har kun -1.50 Anonymous poster hash: ffb06...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 11. april 2015 #4 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg tror ledd-problemene dine vil være det største hinderet. Ellers tviler jeg på at det har noe å si at du er undervektig, med mindre du har en spiseforstyrrelse. Jeg har vært i forsvaret og er nærsynt. har -3,75 og -4,50. Etter min mening er det absolutt ikke fengsel. På rekrutten kan man bli litt dårlig behandlet av befalet, men det er jo "jobben deres" å kjefte og smelle det er tungt, men også veldig gøy. Jeg ville ikke vært foruten den opplevelsen. Du kan fint bli vekter uten å ha vært i forsvaret. Tror heller ikke noen reagerer på at du ikke har vært i førstegangstjenesten (mtp cv og jobbsøknader). Det er ingen forventninger til at jenter skal ha vært i forsvaret og ingen stiller spørsmålstegn ved at man ikke har vært i førstegangstjenesten når man er jente (tror ikke noen bryr seg om at gutter heller ikke har vært i forsvaret). Du kan jo melde din interesse og ta en tur på sesjon så ser du jo om det er noe for deg og om du kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå