Gå til innhold

Hvem er hottest? Kardashian/Jenner


Version 2.0

  

141 stemmer

  1. 1. Hvem er hottest?

    • Kim Kardashian
      18
    • Khloe Kardashian
      16
    • Kortney Kardashian
      21
    • Kylie Jenner
      24
    • Kendall Jenner
      62


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kendall helt klart, og Kim på annenplass. Synes ikke Kylie eller Khloe er superpene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare stryk Kim fra listen. Den feite bavianrumpa gjør henne direkte ulekker.

Enig, det ser ut som at hun har voksenbleier på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, i utgangspunktet Kim. Hun har gjort for mye tull med seg selv, men jeg synes hun har penest trekk og beste proporsjoner av dem alle.

Kourtney liker jeg også.

Khloe er jo ikke pen, og har en ufyselig personlighet.

Kendall er pen, men veldig generisk i utseendet. Hun ser ut som ett dusin jenter jeg gikk på vgs. med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er stygge alle sammen. Ingen av dem er naturlige de ser prikk like ut. Samme leppene, samme hår, farge etc. Kylie ser jo helt forferdelig ut. Kendall er ikke akkurat vakker hun heller. Khloe liker jeg personlig best, men ikke pågrunn av utseendet. Skulle jeg valgt så absolutt Kourtney.

Å de rumpene er så unaturlig som det går an å bli. Blir bare større å større, og falskere per minutt. Til og med kylie har plutselig fått en rumpe. Alt er fake å en måte å prøve å opprettholde imaget sitt om RUMPEN.

Kim hun er jo rett å slett ufyselig akkurat som mannen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kendall desidert er den aller peneste av dem! Kim begynner å få et sånt grusomt operert ansikt. Synes hun bare blir mer og mer operert :( Khloe har blitt mye penere nå enn hun var før. Synes hun er veldig pen nå. Kourtney er også pen. Kylie synes jeg er den minst pene.

Endret av Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er stygge alle sammen. Ingen av dem er naturlige de ser prikk like ut. Samme leppene, samme hår, farge etc. Kylie ser jo helt forferdelig ut. Kendall er ikke akkurat vakker hun heller. Khloe liker jeg personlig best, men ikke pågrunn av utseendet. Skulle jeg valgt så absolutt Kourtney.

Å de rumpene er så unaturlig som det går an å bli. Blir bare større å større, og falskere per minutt. Til og med kylie har plutselig fått en rumpe. Alt er fake å en måte å prøve å opprettholde imaget sitt om RUMPEN.

Kim hun er jo rett å slett ufyselig akkurat som mannen hennes.

Hun er nettop blitt 17 år, normalt å få større rumpe og hofter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er nettop blitt 17 år, normalt å få større rumpe og hofter da.

Kylie assa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt Kourtney. Hun ser naturlig pen ut. I tillegg er hun den som har mest vett i skallen.

Kylie var mye finere før hun gjorde noe med leppene. Det ser for fake ut nå. Jeg kan se hvorfor andre synes at Kendall er den peneste, men hun havner bak Kourtney, Kim og Kylie hos meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...