Gå til innhold

Hvem er hottest? Kardashian/Jenner


Version 2.0

  

141 stemmer

  1. 1. Hvem er hottest?

    • Kim Kardashian
      18
    • Khloe Kardashian
      16
    • Kortney Kardashian
      21
    • Kylie Jenner
      24
    • Kendall Jenner
      62


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns Kim Kardashian er helt nydelig. Fin, feminin kropp har hun også.

Syns Kendall er den minst pene, selv om hun er modell. Syns hun har et veldig monomt, barnslig ansikt.
Kylie er veldig pen på instagram, men ikke når andre tar bilder av henne..

Når emnet dukker opp, sier de fleste gutter at Kourtney er den peneste. Kanskje fordi hun er den mest naturlige av dem? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kendall er uten tvil den peneste synes jeg. Kim er alt for stram i maska. Begynner å ligne sin mor. Jeg synes Kortney er veldig pen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalo2

Jeg kan virkelig ikke fordra Khloe. Hele forrige sesong så det ut som hun gottet seg over at Rob hadde blitt feit. Som at endelig så er ikke hun den feita Kardashian lengre, og det ser nesten ut som hun fikk en ny drive eller motivasjon til å gjøre noe med sin egen vekt. Hun er den jeg liker dårligst av alle!

Penest er Kendall. Men liker Kourtney og delvis Kim. Heeelt ærlig synes jeg ikke Kylie er noe pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khloe er jo den eneste som har vist litt forståelse for Rob igjennom alt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalo2

Khloe er jo den eneste som har vist litt forståelse for Rob igjennom alt.

Ja hun er jo den eneste som vet hvordan det er, men hun ser ut til å elske å ikke være den største lengre. Min mening only.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er jo den eneste som vet hvordan det er, men hun ser ut til å elske å ikke være den største lengre. Min mening only.

Nå er det vel ikke overvekt som er hovedproblemet hans. Og hovedproblemene har de andre vært svært lite forståelsesfulle for. På TV da.;)

Dessuten har Khloe aldri Vært overvektig. Bare større enn søstrene. Som er knøttsmå i både høyde og ramme. Umulig for henne å bli like liten som de er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke overvekt som er hovedproblemet hans. Og hovedproblemene har de andre vært svært lite forståelsesfulle for. På TV da.;)

Dessuten har Khloe aldri Vært overvektig. Bare større enn søstrene. Som er knøttsmå i både høyde og ramme. Umulig for henne å bli like liten som de er.

Kim er ikke akkurat knøttliten :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kim er ikke akkurat knøttliten :fnise:

Det er da ikke vanskelig å se at Kim er mye smalere enn Khloe. Dessuten er hun 18 cm lavere. 159 cm høyde er ikke akkurat det motsatte av liten. Og 1.77 som Khloe er, er faktisk ganske høyt.

De har to vidt forskjellige rammer.

Hva de har sprøytet inn i rumpe og hofter tell ikke.

Endret av neiognei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er da ikke vanskelig å se at Kim er mye smalere enn Khloe. Dessuten er hun 18 cm lavere. 159 cm høyde er ikke akkurat det motsatte av liten. Og 1.77 som Khloe er, er faktisk ganske høyt.

De har to vidt forskjellige rammer.

Hva de har sprøytet inn i rumpe og hofter tell ikke.

Kim er uansett ikke knøttliten i kroppsfasongen. Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalo2

Nå er det vel ikke overvekt som er hovedproblemet hans. Og hovedproblemene har de andre vært svært lite forståelsesfulle for. På TV da. ;)

Dessuten har Khloe aldri Vært overvektig. Bare større enn søstrene. Som er knøttsmå i både høyde og ramme. Umulig for henne å bli like liten som de er.

Synes ikke det kommer fram hva hans egentlige problem er. Men overvekt i Hollywood er vel problem nok ;). Ved en episode når Khloe bodde hjemme hos Rob laget hun mat som hun visste han ikke skulle ha, han fulgte et kost/trenings regime. Litt sånn; woops skal du ikke sånn deilig fet mat?! Synes nesten hun spolerer med vilje. Men dette er min mening.

Khloe har vært litt tykkere enn de andre jentene bestandig. Sier ikke hun er overvektig etter norsk målestokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Kourtney og kendall er penest. De virker ganske naturlige i fjeset. Eneste unaturlige der er vel silikonpuppene til Kourtney. Synes Kylie så helt random ut før nebbet ble blåst opp. Hun ser ut som en helt annen person med de. Og sånn som kendall og Kylie var før leppene til Kylie var definitivt kendall penest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...