Gå til innhold

Bikinijentene inn i politikkdebatten!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det riktig at bitchvolleyballstjernene skal bestemme hvordan politikerne kler seg?

Ja! Jeg vil se Sponheim i bikini på talerstolen i stortinget. Maks 7 cm. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, jeg har også hørt at han har en liten en! Bikini, altså.

Hvis vi gir Sponheim en bikini og Inga Marthe Torkelsen en burka skulle vel begge slippe unna uønsket seksuell oppmerksomhet..?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Tro det eller ei, men Sponheim har faktisk sovet i gamle-senga mi! Jeg var bare 14 år den gangen, da, men jeg har autografen hans der. :ler: Han er partikollega av mamma, og jeg måtte låne han senga mi fordi han var slik et selebert besøk. Han skulle ikke sove på noen madrass nei, i følge mamma. :ler: Rommet mitt tok han også. :-? Selv måtte jeg sove på en madrass på gjesterommet. Det er 12 år siden, men jamen husker jeg det enda. Tror def ikke at jeg vil se han i bikini!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis vi gir Sponheim en bikini og Inga Marthe Torkelsen en burka skulle vel begge slippe unna uønsket seksuell oppmerksomhet..?

Nei, jeg vil se Inga Marthe Torkelsen i bikini også. Hun er dritsøt (når hun holder kjeft).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det måtte jeg gjøre selv' date= du. :-?

...men trøst deg med at denne nærkontakten med Sponheim fører deg omtrent til topps på Monstermagnets liste over kvinner han gjerne vil ta på...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tro det eller ei, men jeg synes Sponheim er ganske dustete. Ville heller tatt en god prat med Dørum. Han er dyktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dørum. Han er dyktig.

Jeg er ikke enig, men dét er uinteressant. Hvordan bør han kle seg, dét er spørsmålet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig, men dét er uinteressant. Hvordan bør han kle seg, dét er spørsmålet!

V-genser og badebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...