Storekommode Skrevet 11. september 2017 #1241 Del Skrevet 11. september 2017 Noen som har lest det nyeste blogginnlegget? Jeg ble så nysgjerrig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keller Skrevet 11. september 2017 #1242 Del Skrevet 11. september 2017 Les på bloggomtoppbloggere.com så ser du. Hun har vært med på å slå ned en jente i sine yngre dager visstnok.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
texas1990 Skrevet 11. september 2017 #1243 Del Skrevet 11. september 2017 Er nok dette saken gjelder: (Som Isabell Raad har tatt frem i lyset igjen) https://www.fvn.no/nyheter/norge_og_verden/i/jxk10/Krangel-pa-solstudio-havnet-i-retten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 11. september 2017 #1244 Del Skrevet 11. september 2017 1 hour ago, texas1990 said: Er nok dette saken gjelder: (Som Isabell Raad har tatt frem i lyset igjen) https://www.fvn.no/nyheter/norge_og_verden/i/jxk10/Krangel-pa-solstudio-havnet-i-retten Vel fortjent til KA. Jeg har fulgt med så lenge at jeg husker "den gamle" KA, som det alltid stormet rundt og som fremstod alt annet enn sympatisk. Dette var en ganske grov voldsepisode, som altså endte med straffetltale for tingretten på samme måte som for eksen til Sophie Elise. Når man har noe sånt i fortiden som 20-åring, bør man kanskje tenke seg om to ganger før man gjentatte ganger henger ut en annen blogger for å gjøre dumme ting som 22-åring. Dette synes jeg var en grei comeback av Sraad. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 11. september 2017 #1245 Del Skrevet 11. september 2017 5 minutter siden, Bloggleseren skrev: Vel fortjent til KA. Jeg har fulgt med så lenge at jeg husker "den gamle" KA, som det alltid stormet rundt og som fremstod alt annet enn sympatisk. Dette var en ganske grov voldsepisode, som altså endte med straffetltale for tingretten på samme måte som for eksen til Sophie Elise. Når man har noe sånt i fortiden som 20-åring, bør man kanskje tenke seg om to ganger før man gjentatte ganger henger ut en annen blogger for å gjøre dumme ting som 22-åring. Dette synes jeg var en grei comeback av Sraad. Men hvordan vet dere at KA var den som dyttet og sparket? Den andre gjorde ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keller Skrevet 11. september 2017 #1246 Del Skrevet 11. september 2017 25 minutter siden, penny_ skrev: Men hvordan vet dere at KA var den som dyttet og sparket? Den andre gjorde ingenting. Men har det egentlig noe å si, tenker jeg. Er du sammen med en som dytter og slår uten å gjøre noe så er du enten medsammensvoren eller så griper du tak i mennesket og får det til å stoppe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 11. september 2017 #1247 Del Skrevet 11. september 2017 1 hour ago, penny_ said: Men hvordan vet dere at KA var den som dyttet og sparket? Den andre gjorde ingenting. Ifølge Fedrelandsvennen utøvde begge jentene vold: Quote "skal to kvinner på 20 år ifølge tiltalen ha dyttet til fornærmede (19) slik at hun falt i gulvet. De skal så ha sparket og slått henne i hodet og på kroppen mens hun lå nede. Da den fornærmede kvinnen løp vekk, skal de så ha fulgt etter henne og dratt henne i håret." Det står ingenting om at den ene var passiv, tvert imot. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
troikaen Skrevet 12. september 2017 #1248 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) 2 timer siden, Bloggleseren skrev: Ifølge Fedrelandsvennen utøvde begge jentene vold: Det står ingenting om at den ene var passiv, tvert imot. Sitat "I retten kom det frem at kun den ene av de to tiltalte (hun som fant nakenbilde på kjærestens mobil) skal ha gått fysisk til angrep på kvinnen. – Hun andre gjorde ikke noe mot meg, sa fornærmede i saken." Endret 12. september 2017 av troikaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rkh Skrevet 12. september 2017 #1249 Del Skrevet 12. september 2017 Rimelig lett og skjønne at det er KA som er hovedpersonen i dette, da det var hennes eks kjærste som hadde bildene på tlf sin 😂😉 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 12. september 2017 #1250 Del Skrevet 12. september 2017 5 hours ago, troikaen said: Ok, takk. KA var vel den som fant nakenbildene på kjærestens mobil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkay Skrevet 12. september 2017 #1251 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) Slettet. Endret 13. oktober 2017 av Mkay 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hollabackgirl Skrevet 12. september 2017 #1252 Del Skrevet 12. september 2017 18 minutter siden, Mkay skrev: Fy fader så pinlig! Her prøver denne sørlandsjenten og fremstå som så "riktig". Lexington og hund på plass. Også har hun dette i fortiden sin? Jeg ville dødd av skam Det ser jo ut til at hun også er fra seg av nettopp skam. La nå jenta være i fred? Herregud så slemme folk som deg er! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 12. september 2017 #1253 Del Skrevet 12. september 2017 18 minutes ago, hollabackgirl said: Det ser jo ut til at hun også er fra seg av nettopp skam. La nå jenta være i fred? Herregud så slemme folk som deg er! La nå jenta være i fred? Det hadde hun vel fått være også, dersom hun ikke hadde hengt ut Isabel Raad i innlegg etter innlegg. At dette ble rippet opp i, har hun virkelig forårsaket selv. Skrev hun ikke at IR var den dummeste bloggeren i Norge eller noe sånt for en stund tilbake? Ikke spesielt hyggelig, det heller. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninajay Skrevet 12. september 2017 #1254 Del Skrevet 12. september 2017 1 time siden, Mkay skrev: Fy fader så pinlig! Her prøver denne sørlandsjenten og fremstå som så "riktig". Lexington og hund på plass. Også har hun dette i fortiden sin? Jeg ville dødd av skam Vet ikke hvor gammel du er, men om alt jeg gjorde for 7-10 år siden skulle blitt brukt mot meg den dag i dag, ville det blitt fryktelig slitsomt. Det er mange som rett og slett 'driter seg ut' i ten- og tyveårene (om ikke senere). Det betyr ikke at en ikke kan lære av feilene sine og gå videre. Virker ikke som om KA er noen voldelig banditt den dag i dag. Jeez 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 12. september 2017 #1255 Del Skrevet 12. september 2017 2 minutter siden, ninajay skrev: Vet ikke hvor gammel du er, men om alt jeg gjorde for 7-10 år siden skulle blitt brukt mot meg den dag i dag, ville det blitt fryktelig slitsomt. Det er mange som rett og slett 'driter seg ut' i ten- og tyveårene (om ikke senere). Det betyr ikke at en ikke kan lære av feilene sine og gå videre. Virker ikke som om KA er noen voldelig banditt den dag i dag. Jeez Kanskje hun skulle latt det samme unnskylde Raad som hun henger ut ofte. Er ikke hun tidlig i tyveårene? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninajay Skrevet 12. september 2017 #1256 Del Skrevet 12. september 2017 6 minutter siden, Femilie skrev: Kanskje hun skulle latt det samme unnskylde Raad som hun henger ut ofte. Er ikke hun tidlig i tyveårene? Ja, det kunne hun også gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkay Skrevet 12. september 2017 #1257 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) På 12.9.2017 den 9.43, ninajay skrev: Vet ikke hvor gammel du er, men om alt jeg gjorde for 7-10 år siden skulle blitt brukt mot meg den dag i dag, ville det blitt fryktelig slitsomt. Det er mange som rett og slett 'driter seg ut' i ten- og tyveårene (om ikke senere). Det betyr ikke at en ikke kan lære av feilene sine og gå videre. Virker ikke som om KA er noen voldelig banditt den dag i dag. Jeez Slettet. Endret 13. oktober 2017 av Mkay 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
365vinter Skrevet 12. september 2017 #1258 Del Skrevet 12. september 2017 Jeg syns heller ikke synd på Kristina, men oppfatter heller offerposisjonen hennes som et forsøk på å finne en enkel utvei. Hun deler stadig ut stikk til andre men prøver å snike seg under radaren selv. Hun fikk rett og slett smake sin egen medisin, og jeg skjønner veldig godt at Isabel trakk frem dette etter gjentatte uprovoserte angrep på egen person fra Kristina. Kanskje burde Kristina heller benyttet anledningen til å vise litt selvrefleksjon og selvkritikk når det gjelder disse episodene med Isabel, men det etterlater ikke innlegget hennes noe som helst inntrykk av. Hun er offeret. Som vanlig blant rosabloggere. Når det er sagt er jeg helt enig i det at mennesker kan forandre seg og at folks fortid ikke bør brukes mot dem til evig tid hvis dette faktisk har skjedd. Men når det er sagt har jo Kristina fortsatt å oppføre seg ganske stygt mot andre. Nå tenker jeg ikke på fysisk vold, men verbale angrep. Jeg har selv kommet med eksempler på dette tidligere i denne tråden, så det er jo bare å bla tilbake i tråden om man skulle være i tvil. Hetsen mot Sandra Borch er noe av det slemmeste jeg har sett fra en blogger, og det er jo ikke akkurat så veldig lenge siden. Så nei, jeg ser ikke en ny, fullstendig forvandlet Kristina Andersen. Jeg ser dårlig oppførsel som har skiftet form. Da er det jo litt rart at hun er så lite raus og tilgivende overfor feil andre gjør. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 12. september 2017 #1259 Del Skrevet 12. september 2017 8 timer siden, Rkh skrev: Rimelig lett og skjønne at det er KA som er hovedpersonen i dette, da det var hennes eks kjærste som hadde bildene på tlf sin 😂😉 4 timer siden, Bloggleseren skrev: Ok, takk. KA var vel den som fant nakenbildene på kjærestens mobil? Hva slags nakenbilder? Av hvem da? 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 12. september 2017 #1260 Del Skrevet 12. september 2017 4 timer siden, Bloggleseren skrev: La nå jenta være i fred? Det hadde hun vel fått være også, dersom hun ikke hadde hengt ut Isabel Raad i innlegg etter innlegg. At dette ble rippet opp i, har hun virkelig forårsaket selv. Skrev hun ikke at IR var den dummeste bloggeren i Norge eller noe sånt for en stund tilbake? Ikke spesielt hyggelig, det heller. Så kall henne dum tilbake da. Hva hun gjorde når hun var 20 sier niks null nada om hvem hun er. Tragisk å trekke frem hva folk har gjort i fortiden for å liksom illustrere hvem de er nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg