Gå til innhold

KA


Hege899

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor diskusjonen rundt KA alltid vender til utseende. Og jeg skjønner heller ikke at folk kan kalle hun overvektig. Men det er meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvorfor diskusjonen rundt KA alltid vender til utseende. Og jeg skjønner heller ikke at folk kan kalle hun overvektig. Men det er meg.

Det er jo fordi hun er "større" enn hva bloggerne flest er. Og trist nok så ELSKER folk å diskutere størrelse opp og ned i mente her på KG.

Endret av skyflakes
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor diskusjonen rundt KA alltid vender til utseende. Og jeg skjønner heller ikke at folk kan kalle hun overvektig. Men det er meg.

Fordi hun ikke er tynn? Da må hun være feit.

*ironi*

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun burde virkelig holde seg til å smile på bilder, hun kler ikke å ikke smile, det ser nesten litt ut som hun må på do når hun prøver seg på disse "model-look" bildene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Hun burde virkelig holde seg til å smile på bilder, hun kler ikke å ikke smile, det ser nesten litt ut som hun må på do når hun prøver seg på disse "model-look" bildene.

Greit nok at hun er blogger og må tåle litt, men å skrive at hun ikke kler å smile? What haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at hun er blogger og må tåle litt, men å skrive at hun ikke kler å smile? What haha.

Om du lærer deg å lese, så ser du at jeg skriver jeg at hun ikke kler å ikke smile, skaff deg briller! Hun ser best ut når hun smiler, hun kler ikke den mutte "model-looken" mange kjører på antrekks bilder..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Om du lærer deg å lese, så ser du at jeg skriver jeg at hun ikke kler å ikke smile, skaff deg briller! Hun ser best ut når hun smiler, hun kler ikke den mutte "model-looken" mange kjører på antrekks bilder..

Ah sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah sorry!

Get it? Hun ser smashing ut når hun smiler, blir bare rart når hun skal ha disse andre bildene..

Endret av Bootybuilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Get it? Hun ser smashong ut når hun smiler, blir bare rart når hun skal ha disse andre bildene..

Enig i det. Ser bedre ut når hun smiler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg synes er aller rarest med den bloggen er at den er så populær! Det skjer jo ingenting spesielt i livet hennes, hun har helt alminnelige klær og trener som hvermannsen... På fritiden (eller egentlig hele tiden!) er hun med broren sin, foreldrene sine eller bestemoren! Av og til med venner... Skjønner ikke hvordan bloggen er blitt så populær!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som jeg synes er aller rarest med den bloggen er at den er så populær! Det skjer jo ingenting spesielt i livet hennes, hun har helt alminnelige klær og trener som hvermannsen... På fritiden (eller egentlig hele tiden!) er hun med broren sin, foreldrene sine eller bestemoren! Av og til med venner... Skjønner ikke hvordan bloggen er blitt så populær!

Samme dom med Ida Wulff og gjengen, de var tidlig ute. Begynte å blogge før alle andre og folk går inn av ren vane.

Personlig har jeg begynt å lese bloggere på grunn av diskusjoner her inne, og jeg er overbevist om at KA og Fotballfrue ikke hadde hatt så mange lesere om det ikke var for disse trådene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loveheartx

Synes det er fascinerende hvordan dama hevder at hun har mye å gjøre. Som for eksempel "ååh, i dag har jeg rukket å vaske leiligheten, trene, oog jobbe med bloggen i flere timer!". Hun gjør da helt normale ting?

Ja, det er nok mye arbeid bak en blogg, ikke vet jeg. Men likevel da. Folk flest er nødt til å jobbe. Hadde i hvert fall følt at jeg bidro med særdeles lite i samfunnet dersom jeg var henne.

Endret av Loveheartx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Tekst fra bloggen er fjernet-

- Magnifique, mod.

Stusset litt over denne. Er det virkelig en god leveregel? Å kutte ut venner som ikke har like mye energi å gi som deg selv? Det er noen ganger årsaker til at enkelte venner er passive, og man burde være klar over at alt ikke er svart/ hvitt. Hun har mange unge leser, og det å oppfordre til å kutte ut mennesker som ikke tar like mye kontakt som deg, blir for enkelt i mine øyne. Viktigere å oppfordre til samtale, og få drøftet problemet i stedet. Er det derimot bare latskap det er snakk om, og at noen krever mer av deg enn de gidder å gi selv, er saken selvsagt en litt annen.

Endret av Magnifique
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Tekst fra bloggen er fjernet-

- Magnifique, mod.

Stusset litt over denne. Er det virkelig en god leveregel? Å kutte ut venner som ikke har like mye energi å gi som deg selv? Det er noen ganger årsaker til at enkelte venner er passive, og man burde være klar over at alt ikke er svart/ hvitt. Hun har mange unge leser, og det å oppfordre til å kutte ut mennesker som ikke tar like mye kontakt som deg, blir for enkelt i mine øyne. Viktigere å oppfordre til samtale, og få drøftet problemet i stedet. Er det derimot bare latskap det er snakk om, og at noen krever mer av deg enn de gidder å gi selv, er saken selvsagt en litt annen.

Hun skjønner kanskje ikke at folk ikke har like mye tid som det hun har. Folk har jobb i 7-9 timer, familieliv, trening, litt alenetid generelt. Tror ikke jeg hadde hatt noen venner igjen, hadde alle brukt den modellen hennes at man skal droppe venner som kanskje ikke har like mye tid til deg som du har til dem eller motsatt.

Forresten; hun svarer ofte leserne sine ganske frekt, så ifølge denne leveregelen hennes så vil hun egentlig bli behandlet frekt tilbake. Det er jo greit å vite

Endret av Magnifique
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor diskusjonen rundt KA alltid vender til utseende. Og jeg skjønner heller ikke at folk kan kalle hun overvektig. Men det er meg.

Ikke jeg heller, jeg synes hun ser sinnsykt bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...