Gå til innhold

KA


Hege899

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvordan hun kan tjene så bra på den dårlige sytebloggen at hun har råd til alle mulige dyre klær og alskens dyre vesker. Og når hun vurderer å bruke 14.000 på å møte Khloe Kardashidishidæshidøshidoshidan har hun altfor mye penger. Rett og slett.

Mulig det er sent, men jeg sitter alene i stuen midt på natten og ler høyt av dette. :laugh:

-Innlegg med spekulasjon fjernet-

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Mulig det er sent, men jeg sitter alene i stuen midt på natten og ler høyt av dette. :laugh:

-Innlegg med spekulasjon fjernet-

- Magnifique, mod.

Hehehe! Godt det ikke bare er meg. :P Humoren blir ekstra dårlig når jeg er trøtt, hehe. :P

-Innlegg med spekulasjon fjernet-

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjon, latterliggjøring og avsporing.

- Magnifique, moderator.

Endret av Magnifique
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til slike blogger som det her hvor du har en pen jente som viser oss bilder fra ferie, klær, mat, sminke, trening og sånn, så lurer jeg på om de er seriøse eller ironisk når de legger ut innlegg med overskrifter som denne : Livets tøffe valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer også på at hun skriver om en hendelse på flyplassen og dette er det verste hun har opplevd.. Man blir jo da selvfølgelig nysgjerrig og mange spør hva som har skjedd og lignende. Men nei, dette ønsker hun ikke å fortelle. Det er greit det, men da trenger hun heller ikke å enda en gang skrive om denne hendelsen og hvor kjipt det er. Å svare leserne noe som "Da trenger du ikke å være så nysgjerrig.. dette er min blogg...". Det er på grunn av leserne av hun (mest sannsynligvis) har mulighet til å reise og shoppe så mye som hun faktisk har. Hun har det så tungt og bla bla - men det virker som at hun har et ganske greit liv mtp familien og at hun faktisk kan dra til Dubai i 10 dager (?) men oss dødelige faktisk må jobbe og har mer ansvar mtp jobb og lignende. :bond:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer også på at hun skriver om en hendelse på flyplassen og dette er det verste hun har opplevd.. Man blir jo da selvfølgelig nysgjerrig og mange spør hva som har skjedd og lignende. Men nei, dette ønsker hun ikke å fortelle. Det er greit det, men da trenger hun heller ikke å enda en gang skrive om denne hendelsen og hvor kjipt det er. Å svare leserne noe som "Da trenger du ikke å være så nysgjerrig.. dette er min blogg...". Det er på grunn av leserne av hun (mest sannsynligvis) har mulighet til å reise og shoppe så mye som hun faktisk har. Hun har det så tungt og bla bla - men det virker som at hun har et ganske greit liv mtp familien og at hun faktisk kan dra til Dubai i 10 dager (?) men oss dødelige faktisk må jobbe og har mer ansvar mtp jobb og lignende. :bond:

Enig! Jeg syns det er skikkelig frekt å svare på den måten! Hun burde være ydmyk og takknemlig for at vi lever i et samfunn der hun kan leve et "luksusliv" uten å i det hele tatt måtte ha en ordentlig jobb.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er så frekk mot leserne sine, at jeg blir helt gal :sjokkert: Med en gang noen blir litt kritiske så tenner hun alle plugger. Hun har aldri svart "pent" mot en negativ kommentar.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal ha all den kritikken offentlig i kommentarfeltet, så ser det helt merkelig ut å ikke svare noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Noen må begynn med en antiblogg snart.

Hadde jeg orket, så skulle jeg ha startet en skikkelig gråblogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er så frekk mot leserne sine, at jeg blir helt gal :sjokkert: Med en gang noen blir litt kritiske så tenner hun alle plugger. Hun har aldri svart "pent" mot en negativ kommentar.

Sluttet å lese bloggen hennes, for den måten hun svarer på kommentarene på var veldig frekk. Og unødvendig å nevne saken enda en gang når hun først fikk mye kritikk for at hun ikke sa hva som var så ille første gangen. Hun burde jo skjønne at å nevne det enda en gang uten å si hva ikke gjør saken noe bedre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer så fælt på hva denne hendelsen er! Hvorfor si A men ikke B? Fy fader noe så grusomt irriterende. Hun vet å provosere!
Noe annet jeg lurer på er møtet med Khloe Kardashian som hun snakket så om. Hva skjedde med det a? Hun som var helt oppi skyene exited fordi Kloeh K skulle til Dubai samtidig som henne og hun vurderte å betale 14.000 for å møte henne. Så sier hun ikke et pip i ettertid om hva hun bestemte seg for å gjøre. Jeg så også på instagram at hennes store idol Kim K var i Dubai samtidig som KA, så merkelig hun ikke har sakt noe som helst om the Kardashians.. :vetikke:
Spurte i kommentarfeltet på bloggen hennes også men hun har jo selvfølgelig ikke svart på det. :roll:

Edit: Eller kanskje jeg har sett feil på instagram om Kim K i Dubai. Står jo hun la ut bilder fra en tidligere Dubai tur.. :fnise: Men uansett så besvarer ikke det mitt spørsmål om Khloe som KA var så gira på...

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FOR en reklame hun har skrevet :fnise::fnise: For brun? Hvor?

Du, de fleste av de her bloggerne virker faktisk likandes midt opp i all sin pretensiøsitet, men jeg synes denne Kristina er en skrytlars. Brun?? Bruneste??? Utrolig kraftig påstand som jeg ikke synes hun har noe dokumentasjon. Sett folk med adskillig dypere brunfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer også på at hun skriver om en hendelse på flyplassen og dette er det verste hun har opplevd.. Man blir jo da selvfølgelig nysgjerrig og mange spør hva som har skjedd og lignende. Men nei, dette ønsker hun ikke å fortelle. Det er greit det, men da trenger hun heller ikke å enda en gang skrive om denne hendelsen og hvor kjipt det er. Å svare leserne noe som "Da trenger du ikke å være så nysgjerrig.. dette er min blogg...". Det er på grunn av leserne av hun (mest sannsynligvis) har mulighet til å reise og shoppe så mye som hun faktisk har. Hun har det så tungt og bla bla - men det virker som at hun har et ganske greit liv mtp familien og at hun faktisk kan dra til Dubai i 10 dager (?) men oss dødelige faktisk må jobbe og har mer ansvar mtp jobb og lignende. :bond:

Hun svarer ALLTID leserne sine frekt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så frekk mot leserne sine, at jeg blir helt gal :sjokkert: Med en gang noen blir litt kritiske så tenner hun alle plugger. Hun har aldri svart "pent" mot en negativ kommentar.

Er jo helt åpenlyst at jenta har store problemer. Hun hadde ikke oppført seg slik hvis hun ikke innerst inne slite rmed seg selv. Hun er så opptatt av å vise hvor lykkelig og glad hun er hele tiden, og det er de som føler de må vise dette hele tiden som sliter mest. Og med tanke på at hun klikker i vnkel, går til angrep på kritiske spørsmål og hele livet faller i grus om noe butter imot er bare med på å bevise det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...