pandabear Skrevet 16. april 2015 #101 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor diskusjonen rundt KA alltid vender til utseende. Og jeg skjønner heller ikke at folk kan kalle hun overvektig. Men det er meg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 16. april 2015 #102 Del Skrevet 16. april 2015 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor diskusjonen rundt KA alltid vender til utseende. Og jeg skjønner heller ikke at folk kan kalle hun overvektig. Men det er meg. Det er jo fordi hun er "større" enn hva bloggerne flest er. Og trist nok så ELSKER folk å diskutere størrelse opp og ned i mente her på KG. Endret 17. april 2015 av skyflakes 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 16. april 2015 #103 Del Skrevet 16. april 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor diskusjonen rundt KA alltid vender til utseende. Og jeg skjønner heller ikke at folk kan kalle hun overvektig. Men det er meg. Fordi hun ikke er tynn? Da må hun være feit. *ironi* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hubbabubba2014 Skrevet 17. april 2015 #104 Del Skrevet 17. april 2015 http://kristinaandersen.blogg.no/1429187549_16042015.html Hun er søren meg ikke mye tjukk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 17. april 2015 #105 Del Skrevet 17. april 2015 Fordi hun ikke er tynn? Da må hun være feit. *ironi* http://kristinaandersen.blogg.no/1429187549_16042015.html Hun er søren meg ikke mye tjukk.... Jo for på KG fins det bare to størrelser! Tynn eller smellfeit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 17. april 2015 #106 Del Skrevet 17. april 2015 http://kristinaandersen.blogg.no/1429187549_16042015.html Hun er søren meg ikke mye tjukk.... Jeg vil ikke kalle henne det, jeg heller. Hun har helt klart slank overkropp, men beina er ganske kraftige. Dog er det ingenting i veien med det, syns hun ser sunn ut, og det er jo det viktigste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 17. april 2015 #107 Del Skrevet 17. april 2015 Hun burde virkelig holde seg til å smile på bilder, hun kler ikke å ikke smile, det ser nesten litt ut som hun må på do når hun prøver seg på disse "model-look" bildene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 17. april 2015 #108 Del Skrevet 17. april 2015 Hun burde virkelig holde seg til å smile på bilder, hun kler ikke å ikke smile, det ser nesten litt ut som hun må på do når hun prøver seg på disse "model-look" bildene. Greit nok at hun er blogger og må tåle litt, men å skrive at hun ikke kler å smile? What haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 17. april 2015 #109 Del Skrevet 17. april 2015 Greit nok at hun er blogger og må tåle litt, men å skrive at hun ikke kler å smile? What haha. Om du lærer deg å lese, så ser du at jeg skriver jeg at hun ikke kler å ikke smile, skaff deg briller! Hun ser best ut når hun smiler, hun kler ikke den mutte "model-looken" mange kjører på antrekks bilder.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 17. april 2015 #110 Del Skrevet 17. april 2015 Om du lærer deg å lese, så ser du at jeg skriver jeg at hun ikke kler å ikke smile, skaff deg briller! Hun ser best ut når hun smiler, hun kler ikke den mutte "model-looken" mange kjører på antrekks bilder.. Ah sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 17. april 2015 #111 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Ah sorry! Get it? Hun ser smashing ut når hun smiler, blir bare rart når hun skal ha disse andre bildene.. Endret 18. april 2015 av Bootybuilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 17. april 2015 #112 Del Skrevet 17. april 2015 Get it? Hun ser smashong ut når hun smiler, blir bare rart når hun skal ha disse andre bildene.. Enig i det. Ser bedre ut når hun smiler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 18. april 2015 #113 Del Skrevet 18. april 2015 Det som jeg synes er aller rarest med den bloggen er at den er så populær! Det skjer jo ingenting spesielt i livet hennes, hun har helt alminnelige klær og trener som hvermannsen... På fritiden (eller egentlig hele tiden!) er hun med broren sin, foreldrene sine eller bestemoren! Av og til med venner... Skjønner ikke hvordan bloggen er blitt så populær! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 19. april 2015 #114 Del Skrevet 19. april 2015 Det som jeg synes er aller rarest med den bloggen er at den er så populær! Det skjer jo ingenting spesielt i livet hennes, hun har helt alminnelige klær og trener som hvermannsen... På fritiden (eller egentlig hele tiden!) er hun med broren sin, foreldrene sine eller bestemoren! Av og til med venner... Skjønner ikke hvordan bloggen er blitt så populær! Samme dom med Ida Wulff og gjengen, de var tidlig ute. Begynte å blogge før alle andre og folk går inn av ren vane. Personlig har jeg begynt å lese bloggere på grunn av diskusjoner her inne, og jeg er overbevist om at KA og Fotballfrue ikke hadde hatt så mange lesere om det ikke var for disse trådene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loveheartx Skrevet 19. april 2015 #115 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Synes det er fascinerende hvordan dama hevder at hun har mye å gjøre. Som for eksempel "ååh, i dag har jeg rukket å vaske leiligheten, trene, oog jobbe med bloggen i flere timer!". Hun gjør da helt normale ting? Ja, det er nok mye arbeid bak en blogg, ikke vet jeg. Men likevel da. Folk flest er nødt til å jobbe. Hadde i hvert fall følt at jeg bidro med særdeles lite i samfunnet dersom jeg var henne. Endret 19. april 2015 av Loveheartx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 19. april 2015 #116 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) -Tekst fra bloggen er fjernet- - Magnifique, mod. Stusset litt over denne. Er det virkelig en god leveregel? Å kutte ut venner som ikke har like mye energi å gi som deg selv? Det er noen ganger årsaker til at enkelte venner er passive, og man burde være klar over at alt ikke er svart/ hvitt. Hun har mange unge leser, og det å oppfordre til å kutte ut mennesker som ikke tar like mye kontakt som deg, blir for enkelt i mine øyne. Viktigere å oppfordre til samtale, og få drøftet problemet i stedet. Er det derimot bare latskap det er snakk om, og at noen krever mer av deg enn de gidder å gi selv, er saken selvsagt en litt annen. Endret 20. april 2015 av Magnifique 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 19. april 2015 #117 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) -Tekst fra bloggen er fjernet- - Magnifique, mod. Stusset litt over denne. Er det virkelig en god leveregel? Å kutte ut venner som ikke har like mye energi å gi som deg selv? Det er noen ganger årsaker til at enkelte venner er passive, og man burde være klar over at alt ikke er svart/ hvitt. Hun har mange unge leser, og det å oppfordre til å kutte ut mennesker som ikke tar like mye kontakt som deg, blir for enkelt i mine øyne. Viktigere å oppfordre til samtale, og få drøftet problemet i stedet. Er det derimot bare latskap det er snakk om, og at noen krever mer av deg enn de gidder å gi selv, er saken selvsagt en litt annen. Hun skjønner kanskje ikke at folk ikke har like mye tid som det hun har. Folk har jobb i 7-9 timer, familieliv, trening, litt alenetid generelt. Tror ikke jeg hadde hatt noen venner igjen, hadde alle brukt den modellen hennes at man skal droppe venner som kanskje ikke har like mye tid til deg som du har til dem eller motsatt. Forresten; hun svarer ofte leserne sine ganske frekt, så ifølge denne leveregelen hennes så vil hun egentlig bli behandlet frekt tilbake. Det er jo greit å vite Endret 20. april 2015 av Magnifique 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 20. april 2015 #118 Del Skrevet 20. april 2015 Ryddet for tekst hentet fra bloggen. - Magnifique, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. april 2015 #119 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor diskusjonen rundt KA alltid vender til utseende. Og jeg skjønner heller ikke at folk kan kalle hun overvektig. Men det er meg. Ikke jeg heller, jeg synes hun ser sinnsykt bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 24. april 2015 #120 Del Skrevet 24. april 2015 Er det virkelig nødvendig å farge etterveksten 2 ganger i måneden???? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg