Gå til innhold

KA


Hege899

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt første episode av podcasten hun har sluttet? 5 min. holdt for min del. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Noen som har hørt første episode av podcasten hun har sluttet? 5 min. holdt for min del. 

Samme her, blir for kjedelig med podcast om «alt og ingenting» for min del🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎17‎.‎07‎.‎2018 den 0.09, Mädchen skrev:

Hun svarte like frekt til lesere i innlegget "om å ikke ha en vennegjeng". "Kan ikke gjøre alle til lags" var svaret hun hadde til en kommentar som var både reflektert og voksen. Alt som ikke er skryt og ros blir svart ganske nebbete synes jeg. Bloggere liker å bli hyllet når de tar opp noe de synes er viktig, slik at de kan strø rundt seg med hjerter og søte, gode du.

Har egentlig alltid likt KA, men slike svar gjør at hun taper seg litt.

Synes det med "Takk for at du delte din mening" er mer eller mindre innafor, relativt nøytralt, i hvert fall. Svarene hun hun ga kritikerne i det "ikke vennegjeng"-innlegget var direkte usympatiske. Ble litt skuffet og overrasket, hun kunne jo bare ha lagt seg flat og sagt at hun skrev med sin situasjon som utgangspunkt, men at hun forstår at det faktisk er verre å ikke ha venner i det hele tatt. Likte ikke de nebbete svarene hun kom med, hun burde ha holdt seg for god til det, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hege1980 skrev:

Samme her, blir for kjedelig med podcast om «alt og ingenting» for min del🤷‍♀️

Sant, og litt for tørr og intern humor. 

2 timer siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev:

Hva heter den?

Andersen og Jakobsen, hun og Belinda som podder sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes podden var helt ok, om enn litt troskyldig, for eksempel når Belinda forteller om en gang hun feis foran kjæresten sin. Det er interessant å se (høre) en annen side av Kristina enn den hun viser i bloggen, men jeg er usikker på om hun klarer å bære en episode på 40 minutter hver eneste uke. Jeg kommer nok til å høre på framover, i ren nysgjerrighet på hvordan hun mestrer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, desperate skrev:

Hvor kan man høre denne podcasten?

iTunes og Spotify

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, desperate skrev:

Hvor kan man høre denne podcasten?

Søk på "Andersen og Jakobsen" på Spotify

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herrefred. 

Jeg hørte akkurat på dagens podcast. Handler om kjærlighet og sex og sånn. Og jeg tenkte bare... Kristina, dramatiserer du for at podcasten skal bli morsom (mest sannsynlig) eller er du faktisk bare trang i nøtta??

Hun snakker om en hendelse da hun og Ida lå på stranden på Gran Canaria, og så kommer der bort sånne massasjefolk da, mann og dame. Kristina vil ha mannen. Hun ligger først på magen også ber han henne snu seg over på ryggen. Tar av lakenet hennes med puppene oppe. Og han stryker henne sånn over alt, og begynner å massere brystvortene hennes (😳😳😳) og alt hun gjør er å tenke «Oi, er dette greit egentlig? Bestevenninna mi ligger jo rett ved siden av» og hun fikk faktisk vondt. Hun sa først stopp da hendene hans visstnok holdt på å lure seg inn under trusa hennes.

Altså...??? Dette kan umulig ha skjedd? Og hvis det er sant, hvorfor i all verden fjernet hun ham ikke fra seg allerede da han befølte henne opp og ned hele kroppen? Er du ukomfortabel så sier du stopp liksom!

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei ikke på stranda da, jeg hørte litt feil. Hun sa egentlig ikke akkurat hvor de lå, men allikevel... 🙄🙄🤦🏼‍♀️

Nei, hun har visstnok alltid drømt om å få en massasje med happy ending. Og hun sa også at hadde massøren vært pen hadde hun gjerne gått med på det. Wtf. Men fordi han var stygg så var det helt uakseptabelt.

Det er helt uakseptabelt uansett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Rosewood skrev:

Okei ikke på stranda da, jeg hørte litt feil. Hun sa egentlig ikke akkurat hvor de lå, men allikevel... 🙄🙄🤦🏼‍♀️

Nei, hun har visstnok alltid drømt om å få en massasje med happy ending. Og hun sa også at hadde massøren vært pen hadde hun gjerne gått med på det. Wtf. Men fordi han var stygg så var det helt uakseptabelt.

Det er helt uakseptabelt uansett.

Hvordan i alle dager kan du bestemme at det er «uakseptabelt uansett»? Hun snakker jo om sin kropp, så er vel opp til henne hva som er akseptabelt eller ikke. Enig i at moralsk sett så er det ikke akseptabelt av massøren, men skjønner ikke greia med å kritisere henne på bakgrunn av valg hun tar for seg og sin kropp, herregud. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei jeg måtte høre gjennom historien igjen, og ok. Det hørtes mye verre ut første gang. Jeg så for meg at de lå på en strand elns, med Ida liggende rett ved siden av opptatt med sin egen massasje.. og at han fyren da hadde begynt å klå veldig og ta henne på brystene mens hun ligger og synes det hele er ubehagelig.

Så jeg skjønner det slik at de lå på to separate rom eller et eller annet? Hun sa ikke så mye om det.

Men allikevel, det jeg da reagerer på er jo at hun reagerer allerede i det han beføler henne over hele kroppen, og synes det er vondt når han masserer brystvortene hennes. Hun er ukomfortabel men sier ikke noe, og da synes jeg egentlig bare synd på henne 😦 Herlighet, det er langt over strekek for mannens del, hun kunne jo lett ha anmeldt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Rosewood skrev:

Okei jeg måtte høre gjennom historien igjen, og ok. Det hørtes mye verre ut første gang. Jeg så for meg at de lå på en strand elns, med Ida liggende rett ved siden av opptatt med sin egen massasje.. og at han fyren da hadde begynt å klå veldig og ta henne på brystene mens hun ligger og synes det hele er ubehagelig.

Så jeg skjønner det slik at de lå på to separate rom eller et eller annet? Hun sa ikke så mye om det.

Men allikevel, det jeg da reagerer på er jo at hun reagerer allerede i det han beføler henne over hele kroppen, og synes det er vondt når han masserer brystvortene hennes. Hun er ukomfortabel men sier ikke noe, og da synes jeg egentlig bare synd på henne 😦 Herlighet, det er langt over strekek for mannens del, hun kunne jo lett ha anmeldt.

Er man alene i en slik situasjon så er det sikkert ikke lett å si ifra. Det kan fort gjøre ting verre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, oliviam skrev:

Hvordan i alle dager kan du bestemme at det er «uakseptabelt uansett»? Hun snakker jo om sin kropp, så er vel opp til henne hva som er akseptabelt eller ikke. Enig i at moralsk sett så er det ikke akseptabelt av massøren, men skjønner ikke greia med å kritisere henne på bakgrunn av valg hun tar for seg og sin kropp, herregud. 

Enig! 

For øvrig likte jeg episode 3 av podcasten :) Liker «private» Kristina! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, frykteligfrustrert skrev:

Nettopp hørt gjennom episode 4 av podcasten, og for en sår episode. Får bare bedre og bedre inntrykk av Kristina, virker som en god jente. 

Jeg gråt faktisk av den episoden. Fine jenter!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...