PatrickBateman_ Skrevet 24. april 2015 #121 Del Skrevet 24. april 2015 (endret) Er det virkelig nødvendig å farge etterveksten 2 ganger i måneden???? Ja, hun går jo på haircare tabeletter!! Lurer forresten litt på hvordan det går an at det produktet gjør at håret på hodet vokser fortere, men ikke på resten av kroppen? fuck logic Endret 24. april 2015 av Eneleh 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 24. april 2015 #122 Del Skrevet 24. april 2015 Ja, hun går jo på haircare tabeletter!! Lurer forresten litt på hvordan det går an at det produktet gjør at håret på hodet vokser fortere, men ikke på resten av kroppen? fuck logic Jeg har for øvrig sluttet å lese bloggen. Hun er altfor frekk og høy på seg selv. Uansett; slutt å les. Anbefales. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 25. april 2015 #123 Del Skrevet 25. april 2015 Ja, hun går jo på haircare tabeletter!! Lurer forresten litt på hvordan det går an at det produktet gjør at håret på hodet vokser fortere, men ikke på resten av kroppen? fuck logic Jeg synes hun skriver dårlige reklamer. "Fått sååå mye spørsmål" "dette virker sååå bra altså!", "magiske tabletter". Veldig over the top, og mindre troverdig 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 25. april 2015 #124 Del Skrevet 25. april 2015 Ja, hun går jo på haircare tabeletter!! Lurer forresten litt på hvordan det går an at det produktet gjør at håret på hodet vokser fortere, men ikke på resten av kroppen? fuck logic Helt enig med deg, jeg har liten tro på at det ikke har noe effekt på resten av kroppshårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 25. april 2015 #125 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg forstår ikke at noen fremdeles tror på disse produktanbefalingene og kjøper produktene. Det er så tydelig at de bare anbefaler fordi de får penger for å gjøre det. Det blir enda mer tydelig når 4-5 bloggere begynner å bruke samme produkter samtidig. Husker spesielt de forbanna shai barberhøvlene, som var sååå fantastiske og mye bedre enn alt annet som var på markedet 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurimalla Skrevet 25. april 2015 #126 Del Skrevet 25. april 2015 Er jo helt åpenlyst at jenta har store problemer. Hun hadde ikke oppført seg slik hvis hun ikke innerst inne slite rmed seg selv. Hun er så opptatt av å vise hvor lykkelig og glad hun er hele tiden, og det er de som føler de må vise dette hele tiden som sliter mest. Og med tanke på at hun klikker i vnkel, går til angrep på kritiske spørsmål og hele livet faller i grus om noe butter imot er bare med på å bevise det. Høres ut som du kjenner henne, så lenge du vet alt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 25. april 2015 #127 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg klarer ikke å ta disse produktanbefalingene seriøst. Spesielt ikke de som handler om sminke. Hun bytter jo rundt på favorittfoundationer og eyelinere mer enn jeg bytter sokker. "Denne foundationen "bare skin" er heeelt magisk! Dette er med hånden på hjertet den beste foundationen jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange!" "Denne er den beste foundationen "glo minerals mineralpudder" jeg noensinne har prøvd! Denne ser så naturlig ut og jeg har aldri hatt så fin hud som jeg har nå! Dette er den BESTE!" Alle produktene hun anbefaler er de beste i hele verden, den ene bedre enn den andre, alt ettersom hva hun må betale da og da. Jeg blar forbi alle sminkeinnleggene nå, det blir for dumt 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 25. april 2015 #128 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg klarer ikke å ta disse produktanbefalingene seriøst. Spesielt ikke de som handler om sminke. Hun bytter jo rundt på favorittfoundationer og eyelinere mer enn jeg bytter sokker. "Denne foundationen "bare skin" er heeelt magisk! Dette er med hånden på hjertet den beste foundationen jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange!" "Denne er den beste foundationen "glo minerals mineralpudder" jeg noensinne har prøvd! Denne ser så naturlig ut og jeg har aldri hatt så fin hud som jeg har nå! Dette er den BESTE!" Alle produktene hun anbefaler er de beste i hele verden, den ene bedre enn den andre, alt ettersom hva hun må betale da og da. Jeg blar forbi alle sminkeinnleggene nå, det blir for dumt Alt hun tar i og alt hun opplever er jo TIDENES beste ditt og datt. Give me a break. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 26. april 2015 #129 Del Skrevet 26. april 2015 Jeg klarer ikke å ta disse produktanbefalingene seriøst. Spesielt ikke de som handler om sminke. Hun bytter jo rundt på favorittfoundationer og eyelinere mer enn jeg bytter sokker. "Denne foundationen "bare skin" er heeelt magisk! Dette er med hånden på hjertet den beste foundationen jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange!" "Denne er den beste foundationen "glo minerals mineralpudder" jeg noensinne har prøvd! Denne ser så naturlig ut og jeg har aldri hatt så fin hud som jeg har nå! Dette er den BESTE!" Alle produktene hun anbefaler er de beste i hele verden, den ene bedre enn den andre, alt ettersom hva hun må betale da og da. Jeg blar forbi alle sminkeinnleggene nå, det blir for dumt Enig! Stoler så absolutt ikke på disse bloggerne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. april 2015 #130 Del Skrevet 26. april 2015 Alt hun tar i og alt hun opplever er jo TIDENES beste ditt og datt. Give me a break. Kanskje det er det beste der og DA. LOL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 26. april 2015 #131 Del Skrevet 26. april 2015 Høres ut som du kjenner henne, så lenge du vet alt dette. Det er den observasjonen jeg har gjort. Hun er veldig opptatt av å fremstå som lykkelig og vellykket hver dag, og det kan være et tegn på at ting kanskje ikke er så bra. Trenger ikke kjenne folk for å forstå at de parene som skriver i love you til hverandre flere ganger om dagen på facebook og overdriver på bilder er de som oftest sliter mest. Det samme går i de som skal fronte et happy familieliv. Folk er opptatt av å bygge fasade. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 27. april 2015 #132 Del Skrevet 27. april 2015 Ja, hun går jo på haircare tabeletter!! Lurer forresten litt på hvordan det går an at det produktet gjør at håret på hodet vokser fortere, men ikke på resten av kroppen? fuck logic Nå har hun jo svart på et spørsmål om det gjelder alt kroppshår eller bare hodehår. Og joda, hun kan bekrefte at det bare påvirker håret på hodet! Nåja. Hvis det virkelig stemmer må det jo være et helt fantastisk produkt som klarer å påvirke KUN håret på hodet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 27. april 2015 #133 Del Skrevet 27. april 2015 Nå har hun jo svart på et spørsmål om det gjelder alt kroppshår eller bare hodehår. Og joda, hun kan bekrefte at det bare påvirker håret på hodet! Nåja. Hvis det virkelig stemmer må det jo være et helt fantastisk produkt som klarer å påvirke KUN håret på hodet! Alle med iq over 70 skjønner at alle produkter som skal få håret til å gro fortere er lureri, eller? :-/ Noen burde ha fulgt med bedre i naturfagtimen på skolen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 27. april 2015 #134 Del Skrevet 27. april 2015 Synes hun har gått ned litt i vekt i det siste da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 29. april 2015 #135 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) "A busy day"? Hun har trent, også har hun jobbet til klokken fire, for så og være med en venninne Det høres bare ut som en vanlig dag for vanlige mennesker, ikke en travel dag. Endret 29. april 2015 av julie90 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 29. april 2015 #136 Del Skrevet 29. april 2015 Det er så teit at hun skriver så mange av overskriftene på engelsk. Prøver å virke kul liksom. Nå har jeg ikke vært inne på bloggen hennes på lenge, ikke gidder jeg heller. Likte henne før, men syns hun rett og slett har blitt uspiselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 30. april 2015 #137 Del Skrevet 30. april 2015 Har henne på snap, får faktisk litt vondt av han regnskapsføreren hennes, synes ikke det er noe morsomt at hun driver å plager han og legger ut video av han når han helt klart ikke vil. Ikke min type humor iallefall. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 30. april 2015 #138 Del Skrevet 30. april 2015 Har henne på snap, får faktisk litt vondt av han regnskapsføreren hennes, synes ikke det er noe morsomt at hun driver å plager han og legger ut video av han når han helt klart ikke vil. Ikke min type humor iallefall. Ja, jeg er helt enig. Han virker litt ille til mote, og det hun gjør er jo overhodet ikke morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 30. april 2015 #139 Del Skrevet 30. april 2015 Hadde sluttet på dagen om jeg var han! Så kan hun sitte der med skjegget i postkassa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 30. april 2015 #140 Del Skrevet 30. april 2015 Følger hun også på snap, og det er jo ikke bare regnskapsføreren det går ut over. Føler hun bare plager og irriterer alle hun er rundt jeg.. Meg og henne kunne nok aldri vært venner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg