AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #1 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg er lærling som helsefagarbeider og skal ta påbygg når jeg har fått fagbrev. Jeg og samboeren tenker på å starte en familie slik at barnet kommer tidligst to måneder etter fagprøven og endt lærlingetid. Hvilken erfaring har dere med små barn og videre skolegang? Dersom y-veien ikke er innført innen jeg tar fagbrev må jeg som sagt gå påbygg, ellers skal jeg rett på sykepleien. Har alltid ønsket å bli ung mor, så å vente til endt utdannelse er dessverre ikke aktuelt ; )Anonymous poster hash: 4f80d...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #2 Del Skrevet 2. april 2015 Da gjør du som du beskriver her! Venter på y-veien selv mens jeg jobber med det jeg er utdannet som fra videregående Anonymous poster hash: 84ff4...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #3 Del Skrevet 2. april 2015 Det skal nok gå greit å ta sykepleien med barn, men det kan nok bli vel tøft om du vil gå videre og ta master eller videreutdanning. En del av disse er kun heltidsstudier. Anonymous poster hash: d29b3...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #4 Del Skrevet 4. april 2015 TS her, så fint med svar! Y-veien for min del ville jo vært fantastisk, påbyggingsåret med masse teoretiske fag som ikke innebærer hverken anatomi eller brukermedvirkning høres nærmest uoverkommelig ut... Sykepleien derimot gleder jeg meg til. "Tyngre" enn påbygg, men med langt mer interessante fag! : ) men har dette med barn og eksamensmodus i bakhodet, det er vanskelig å se for seg hvordan det kommer til å gå overensAnonymous poster hash: 4f80d...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2015 #5 Del Skrevet 5. april 2015 TS her, så fint med svar! Y-veien for min del ville jo vært fantastisk, påbyggingsåret med masse teoretiske fag som ikke innebærer hverken anatomi eller brukermedvirkning høres nærmest uoverkommelig ut... Sykepleien derimot gleder jeg meg til. "Tyngre" enn påbygg, men med langt mer interessante fag! : ) men har dette med barn og eksamensmodus i bakhodet, det er vanskelig å se for seg hvordan det kommer til å gå overensAnonymous poster hash: 4f80d...567 Har tre venninner mer barn som tar sykepleien, har faktisk aldri hørt de klaget på at studiet er for hardt med barn. Tebker dette går kjempe fint! Anonymous poster hash: 84ff4...2f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #6 Del Skrevet 7. april 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 4f80d...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Del Skrevet 7. april 2015 Jeg hadde to små barn, når jeg gikk sykepleien. Problemet kom når vi hadde praksis og vi måtte følge veilederes turnus med kvelder og natt. Da er det greit med en mann som kun jobber dagtid. Ellers så synes jeg det var bedre å være student med små barn, enn når jeg begynte å jobbe. Da hadde jeg mindre tid til dem og de var lange dager i barnehagen. Anonymous poster hash: ae05c...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå