Gå til innhold

Vaskehjelp!!!


*Lene*

Anbefalte innlegg

Noen som har det? Svart eller hvit? Hva betaler dere i såfall?

Har fått tilbud nå fra citymaid på 880,- pr mnd. Da vasker de grundig ALT i hele leiligheten hver måned. Ikke så gæli det vel?

(Min mann og jeg HATER å gjøre rent..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De jeg kjenner som har vaskehjelp netaler ca 100 kroner pr time. (Muligens svart). Da har de vaskehjelp 2 timer i uken eller hver 14. dag.

Om det er dyrt eller billig med 880 kroner pr mnd kommer kanskje litt an på hvor mange timer vaskehjelpen bruker på denne jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjenner som har vaskehjelp netaler ca 100 kroner pr time. (Muligens svart). Da har de vaskehjelp 2 timer i uken eller hver 14. dag.

Om det er dyrt eller billig med 880 kroner pr mnd kommer kanskje litt an på hvor mange timer vaskehjelpen bruker på denne jobben.

Dette er da hvitt alternativ, og de er 2 på jobben. Så de får vel en rimelig bra timebetaling sikkert (eller byrået..hehe) Men tenker på hva som blir gjort, og da er det verdt det..Mannen min syns det er altfor dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes ikke det er så dyrt. Si at de bruker to timer, og at de har ca 120 kr timen. Da går 480 kr rett ut i lønn til de. I tillegg skal arbeidsgiver betale arbeidsgiveravgift, husleie, strøm, telefon, lønn til andre i firmaet som ikke vasker (kontoransatte etc.), vaskeprodukter, kurs, de har sikkert firmabiler og antakeligvis en masse andre utgifter i tillegg. Så jeg tror verken de som vakser elle de som eier firmaet tjener en formue på å vaske huset ditt.

Det er så mange som ikke tenker på at det man faktisk betaler for en tjeneste skal dekke mye mer enn bare lønn til de/den som utfører tjenesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så dyrt. Si at de bruker to timer, og at de har ca 120 kr timen. Da går 480 kr rett ut i lønn til de. I tillegg skal arbeidsgiver betale arbeidsgiveravgift, husleie, strøm, telefon, lønn til andre i firmaet som ikke vasker (kontoransatte etc.), vaskeprodukter, kurs, de har sikkert firmabiler og antakeligvis en masse andre utgifter i tillegg. Så jeg tror verken de som vakser elle de som eier firmaet tjener en formue på å vaske huset ditt.

Det er så mange som ikke tenker på at det man faktisk betaler for en tjeneste skal dekke mye mer enn bare lønn til de/den som utfører tjenesten.

Joda...men jeg skal ha råd til det også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lyst på.........

Men syns det hørtes litt dyrt ut.... Hvor stor leilighet var dette for?

Andre firma enn CItyMaid å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...