Gå til innhold

Reise alene med barn til tyrkia

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har bestillt tur til tyrkia til meg og ungene alene. Vi reiser på lørdag, og turen er uspesifisert. Jeg betalte bare litt ekstra for å sikre meg bad og dusj.

Må si jeg vet ikke helt hva jeg begir meg ut på... gruer meg litt men gleder meg masse!!!

Jentene er 2 og 5 år, og jeg klarer nesten ikke å vente å si det til hun eldste, for hun blir så glad :hoppe:

Er det noen som har noen erfaringer eller gode råd å dele med meg?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy da :) Kjempetøft gjort av deg. Jeg har bare tatt en svipptur til Danmark alene med ungene, og va litt bekymret i starten. Men det gikk kjempefint og var kjempeartig.

Håper du får en kjempefin tur og koser dere masse :-)

Stå på!

Skrevet

Tøft gjort, høres kjempegøy ut... Håper dere får en kjempefin tur :-)

Skrevet

Jeg dro alene på hotellferie med mine barn da de var ett og fem år. Riktignok bare her i Norge, men uten bil og flere timer på tog. Min erfaring er at det går kjempebra!

Vi hadde det alldeles toppers, bodde på hotell som var veldig barnevennlig og med digert svømmebasseng.

En uke var akkurat passe og jeg var glad jeg hadde mobiltelefonen for litt voksenkontakt hjemover.

Men ellers var det en strålende ferie, som eldstemann fremdeles tenker tilbake på med glede.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tyrkerne er veldig opptatt av barn og at barna har det bra, så dette går nok fint skal du se. Har du blonde barn med blå øyer vil de nok måtte regne med å få litt i overkant mye oppmerksomhet i forhold til hva de er vant til her hjemme.

Gjest Anonymous
Skrevet

Som erfaren tyrkiareiser kan jeg si: man reiser ikke uspesifisert dit med barn

• 2 år senere...
Skrevet (endret)

Alene med småbarn til Syden

Jeg husker godt min reaksjon da Bente fortalte at hun hadde vært i Syden alene med to småbarn. -Hvordan tør hun, tenkte jeg, - tenk på alt hva som kan skje.

Året etter var vinteren veldig kald og lang, og forkjølelsene ville ingen ende ta. Våren skuffet oss med regn og kjølig vær. Jeg var hjemme med mine tvillingjenter på to år og ønsket meg desperat en reise til sol og varme. Problemet var at mannen min ikke kunne ta seg fri fra jobben. -Reis med barna alene og ta med deg en venninne med barn, oppfordret han. Slik ble det. Min venninne Sissel var hjemmeværende med Cecilia, som var et halvt år. De ville gjerne slå følge med oss. Vi hadde en fantastisk ferieuke sammen i Alanya i Tyrkia. Alt fungerte mye bedre enn det vi hadde forestilt oss på forhånd.

GOD TUR - Klem fra Clara :klem:

Innlegget er forkortet i henhold til Kvinneguidens regler.

Resten av artikkelen kan leses her.

m@msen - moderator.

Endret av m@msen
Skrevet

Disse trådene er jo fra 2004 - noen som kjeder seg her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...