Gå til innhold

Ble vraket av overvektig dame..

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skjønner damen godt jeg, ut i fra hvordan du beskriver henne.

Men du virker litt overrasket da ts, hvorfor det egentlig? Eller du bare overrasket over at akkurat henne ikke er like overfladisk som deg?

Endret av Ok2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Mynona, mod.

Skrevet

Du synes hun var 20 kg for stor, hun syntes kanskje du hadde liten tiss? :)

• Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet

Du synes hun var 20 kg for stor, hun syntes kanskje du hadde liten tiss? :)

Eller for liten hjerne?

AnonymBruker
Skrevet

Eller for liten hjerne?

Er dette en så stor sak at du velger å gå til personangrep?

Jeg sa at jeg oppførte meg høflig og bra mot henne, og at jeg respekterte hennes avgjørelse. Hva jeg tenker i ettertid er noe annet.

Jeg fikk tilbud om en date i kveld som jeg har takket ja til, hun er dog bare 21 og med ordentlige former.

Anonymous poster hash: f365c...5c7

AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi synes en mann er dum, så tenner vi ikke på han, selv om han skulle være kjekkere enn oss selv. Så det kan hende denne mannen følte hun datet "nedover" hvis hun var mer oppegående, reflektert, tolerant osv. enn du er.

Anonymous poster hash: 5081a...2a5
AnonymBruker
Skrevet

Rettelse:

Hvis vi synes en mann er dum, så tenner vi ikke på han, selv om han skulle være kjekkere enn oss selv. Så det kan hende denne damen følte hun datet "nedover" hvis hun var mer oppegående, reflektert, tolerant osv. enn du er.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

TS sin største feil her er at han trodde kvinner har vekt som en faktor i sin egen attraktivitet. Nei, 2 identiske kvinner bortsett fra vekt er fremdeles identisk i sin attraktivitet ifølge kvinner. Så hvis du ikke vil ha det "nederlaget" med å bli dumpet av en overvektig kvinne, ikke date dem.

Gjest Mythic
Skrevet

Er dette en så stor sak at du velger å gå til personangrep?

Jeg sa at jeg oppførte meg høflig og bra mot henne, og at jeg respekterte hennes avgjørelse. Hva jeg tenker i ettertid er noe annet.

Jeg fikk tilbud om en date i kveld som jeg har takket ja til, hun er dog bare 21 og med ordentlige former.

Du mangler tydeligvis humor også. Personangrep, du liksom.

Skulle bare mangle at du ikke behandlet henne pent. Hvorfor skulle du ikke det? Er det liksom greit å være ekkel mot overvektige?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en trivelig dame med 20 kg ekstra ett par ganger siste uka. I ettermiddag sendte hun meg melding om at hun ikke ville fortsette da det ikke føltes riktig. Det valget respekterer jeg fullt ut.

Første gangen jeg har blitt vraket av en dame som er overvektig. Er ikke skuffet, bare litt forundret. Jeg er normalvektig.Hun burde være glad jeg i det hele tatt gadd å date henne.. Kvinnfolk altså :-P

Du kan ikke kreve en Brad Pitt når du har 20 kg for mye og er rund som en ball.

Kravstore dere damer?

Denne posten må jo være lagd for å trolle. Uansett fasong og størrelse så har alle mennesker følelser. Vel kanskje ikke du, siden du ikke skjønner at andre har det. Et idiotisk fåtall lever i forhold kun for å føle seg attraktiv eller få sex. Et forhold dreier seg i bunn og grunn om å forene personlige drømmer og mål, og ha en fryktelig god kjemi. Uansett åssen man ser ut så syntes jeg man skal holde på de verdiene, og om man ikke føler seg like tiltrukket som før av partneren, eller finner ut at man er for forskjellige så skal man da helt klart dumpe personen. Du ble dumpa, deal with it og ikke skyld på at hun er feit! Er helt sikker på at det er mange andre menn der ute som ville elska både personligheten hennes og kroppen hennes, og aldri brukt det mot henne - for gjør man det så elsker man ikke noen. Du eier ikke respekt for henne siden du kan snakke sånn om henne, så hvorfor ville du være sammen henne? Skjønner godt at hun ikke ville være sammen med deg.

Anonymous poster hash: 144cb...5dc

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke skuffet, bare litt forundret. Jeg er normalvektig.Hun burde være glad jeg i det hele tatt gadd å date henne.. Kvinnfolk altså :-P

Du kan ikke kreve en Brad Pitt når du har 20 kg for mye og er rund som en ball.

Kravstore dere damer?

Kanskje hun ikke liker personligheten din? Kanskje hun ikke føler kjemien er der? At du i det hele tatt ytrer at vedkommende "burde være glad for at du gadd å date henne" sier meg at du ikke hun gjorde et meget godt valg da hun dumpet deg. Heller overvektig og singel enn med en som deg.

Anonymous poster hash: 52e25...536

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...