Gå til innhold

Ble vraket av overvektig dame..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som faktisk ikke ville datet en som er overvektig, bare så det er sagt.

Anonymous poster hash: f365c...5c7

Det er mange som faktisk ikke ville datet en som mener at de bør være glad til for at de for lov til å date vedkommende, bare så det er sagt.

Anonymous poster hash: fafb2...614

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange som faktisk ikke ville datet en som er overvektig, bare så det er sagt.

Åja, men det skal jeg huske neste gang noen er generøse nok til å be meg på date :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du virker nedlatende. Kanskje hun merket det og stakk ?

Hvis du anser det å date overvektige dammer som en byrde, et offer, bør du la dem være i fred.

Anonymous poster hash: 75787...493
  • Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Skal det forstås som at dette var et eksperiment for deg?

Endret av Arabella
Skrevet

"Hun skal være glad for at jeg datet en som henne".

Eh, er du virkelig overrasket over at du ble dumpet? Hun har sikkert gjennomskuet deg. Kanskje ikkje på bakgrunn av dette, men dette er nok personelighetstrekk man ser igjen på andre områder.

• Liker 3
Gjest Seajewel
Skrevet

Jeg har datet en trivelig dame med 20 kg ekstra ett par ganger siste uka. I ettermiddag sendte hun meg melding om at hun ikke ville fortsette da det ikke føltes riktig. Det valget respekterer jeg fullt ut. Første gangen jeg har blitt vraket av en dame som er overvektig. Er ikke skuffet, bare litt forundret. Jeg er normalvektig.Hun burde være glad jeg i det hele tatt gadd å date henne.. Kvinnfolk altså :-PDu kan ikke kreve en Brad Pitt når du har 20 kg for mye og er rund som en ball. Kravstore dere damer? Anonymous poster hash: f365c...5c7

Er mer enn utseende. Det var nok heller personligheten og holdningene dine hun ikke likte, kanskje.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke sånn at bare fordi man er overvektig, så er man overlykkelig for hver eneste mann som vil gå på date med seg.

Jeg er selv 15 kg overvektig, men jeg trener, trives ute i naturen. Og jeg dumpet nylig en høy, normalvektig mann jeg datet. Grunnen var at han var for lat, han trente ikke, og ville ikke gå turer.

Jeg trenger ikke å ta til takke med hva som helst, bare fordi jeg er overvektig. Da er jeg heller singel. Men er ikke vanskelig å få en date, selv om jeg er overvektig.

Anonymous poster hash: f41cf...79a
  • Liker 6
Skrevet

Jeg har datet en trivelig dame med 20 kg ekstra ett par ganger siste uka. I ettermiddag sendte hun meg melding om at hun ikke ville fortsette da det ikke føltes riktig. Det valget respekterer jeg fullt ut.

Første gangen jeg har blitt vraket av en dame som er overvektig. Er ikke skuffet, bare litt forundret. Jeg er normalvektig.Hun burde være glad jeg i det hele tatt gadd å date henne.. Kvinnfolk altså :-P

Du kan ikke kreve en Brad Pitt når du har 20 kg for mye og er rund som en ball.

Kravstore dere damer?

Det kan faktisk være at denne kvinnen er opptatt av helt andre kvaliteter enn utseendet når hun er dater. Det er uansett ikke hyggelig å bli avvist, og det er vanskelig å ikke ta det personlig, men hun sa vel heller aldri at hun avviste deg fordi du ikke ser ut som Brad Pitt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en trivelig dame med 20 kg ekstra ett par ganger siste uka. I ettermiddag sendte hun meg melding om at hun ikke ville fortsette da det ikke føltes riktig. Det valget respekterer jeg fullt ut.

Første gangen jeg har blitt vraket av en dame som er overvektig. Er ikke skuffet, bare litt forundret. Jeg er normalvektig.Hun burde være glad jeg i det hele tatt gadd å date henne.. Kvinnfolk altså :-P

Kravstore dere damer?

Hehe, vel damer er ikke visuelle som menn da - så det må du huske på. Hvordan du ser ut har lite med saken å gjøre, det er nok kjemien som ikke har vært der for hennes del.

....men hvorfor går du ikke for de 7-8-9èr damene istedenfor ? er jo dem du har lyst på ?

Anonymous poster hash: b490a...7a7

Skrevet

KAN jo hende at du selv ikke er noe særlig å se på da, og at hun selv følte at hun datet nedover ved å date deg?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Damer er håpløse azz...

AnonymBruker
Skrevet

Damer er håpløse azz...

:kgbaby:

Anonymous poster hash: 0b664...bd9

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke sånn at du er kjekk bare fordi du er slank.

Eller at du er hyggelig bare fordi du er slank.

Eller at du er smart bare fordi du er slank.

Osv...

• Liker 3
Skrevet

Hva skjedde med å ha følelser for hverandre? Jeg får ikke automatisk følelser for en mann bare fordi han har veltrent kropp. Det er jo ikke det et forhold handler om. Det er ikke en intellektuell greie hvor man plaserer en selv og daten på en (patetisk) målestokk fra 1-9, og hvis man mener at en selv er lavere enn daten så må man bare være takknemlig og få følelser man ikke har?

Det er sånne tråder som gjør at jeg begynner å tro på aliens, fordi jeg føler virkelig jeg kommer fra en helt annen planet når jeg leser sånt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke skjønt at alle damer forventer det beste, selv de feite? Du var nok ikke bra nok.

Anonymous poster hash: e054b...550

Gjest Mythic
Skrevet

:ler:

Gjorde det vondt for stoltheten å bli dumpet av ei du så på som et veldedighetsprosjekt? Overvektige er som alle andre, har de samme tanker og følelser og ønsker, skjønner du. De er ikke en egen rase som er evig takknemlig for at en eller annen douche er villig til å ofre tid på dem.

Skrevet

Så rart at du må date TS? Du burde jo hatt kjærester på rekke og rad, siden du er normalvektig liksom. Det kriteriet står øverst på kvinners ønskeliste.

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Jeg har datet en trivelig dame med 20 kg ekstra ett par ganger siste uka. I ettermiddag sendte hun meg melding om at hun ikke ville fortsette da det ikke føltes riktig. Det valget respekterer jeg fullt ut. Første gangen jeg har blitt vraket av en dame som er overvektig. Er ikke skuffet, bare litt forundret. Jeg er normalvektig.Hun burde være glad jeg i det hele tatt gadd å date henne.. Kvinnfolk altså :-PDu kan ikke kreve en Brad Pitt når du har 20 kg for mye og er rund som en ball. Kravstore dere damer? Anonymous poster hash: f365c...5c7

Vel, når jeg leser hva du skriver, tenker jeg at du skal ikke bli overrasket hvis du kommer til å bli dumpet gang på gang....på gang. :)
AnonymBruker
Skrevet

Kravstore dere damer?

Fy f*

Med den holdningen fortjente du å bli dumpa, ærlig talt.

Hadde en kvinne sagt dette, så hadde det blitt ramaskrik og hetsing i fleng av mannfolka.

Anonymous poster hash: cc4e2...651

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du ble vraket av en fornuftig dame. Og det gjør vondt for deg, så vondt at du må skrive på Kvinneguiden om det. Hun merket nok det vi andre merker, den ekle arrogansen. Ingen liker sånt, selv ikke blonde babes med en bmi på 19 :)

Jeg hadde bmi på 19 store deler av livet, gikk kraftig opp i vekt (frivillig, var lei av å være tynn) for noen år siden, men har aldri "tatt til takke" med noe som helst av mannfolk.

Anonymous poster hash: 8357e...6b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...