Gå til innhold

Hvordan skjule store plaster på nesen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen tips? Jeg falt og slo meg på ski og må ha masse plaster på hele nesen. Ser forferdelig ut og vil gjerne skjule det. Jeg ser på nettet at de selger "neser" en kan feste på solbriller, noen som vet om disse selges i Oslo? Merket jeg fant på nettet er Beko.

Det er faktisk utrolig ubehagelig å bevege seg rundt og føle seg på synlig, gleder meg til et vanlig, anonymt utseende igjen.

Anonymous poster hash: 177eb...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir vel gjerne minst like iøyenfallende med en sånn Beko nose guard? Ser jo bare ut som en stor løsnese i plast. Du kan eventuelt lage din egen i kartong.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahahahahahahahahhhhhh

Nei gå heller med plastre

Anonymous poster hash: f48b1...d90

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du blir vel gjerne minst like iøyenfallende med en sånn Beko nose guard? Ser jo bare ut som en stor løsnese i plast. Du kan eventuelt lage din egen i kartong.

:skratte:

Altså, ts, hør her: plaster all the way.

Anonymous poster hash: 1ce30...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å gjemme nesen med falske neser for å skjule plasteret er som å holde seg for munnen for å ikke vise frem reguleringen sin;
Det blir automatisk MYE mer synlig enn om du hadde latt være.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Å gjemme nesen med falske neser for å skjule plasteret er som å holde seg for munnen for å ikke vise frem reguleringen sin;

Det blir automatisk MYE mer synlig enn om du hadde latt være.

Det er jeg helt enig i. Jeg kommer snart til å gå rundt med en svær bandasje på nesen men bryr meg ikke. Det er bare for en periode og sånn er det vel for ts også, hvis du har slått deg så vil du jo ikke måtte gå med plaster for evig og alltid! Dropp den løsnesa du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her, tror dere har rett i at jeg bare må overleve dette og være glad for at dette blir kun for en kort periode!

Anonymous poster hash: 177eb...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

hva med å bruke flytende plaster? Det er gjennomsiktig og tåler vann. Venter du til det stivner, går det kanskje an å sminke over det?

Anonymous poster hash: 9131d...d5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahaha, jeg ville nok gått for plaster, ja. Skadet meg selv på haka og gikk med plaster en ukes tid. Det blødde en del, så jeg gikk med rød/hvit bandasje. Ikke så digg, men hva skal man gjøre?

Anonymous poster hash: e3d53...3fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alle vil nok tro at du har tatt en neseoperasjon. :)

Anonymous poster hash: b40f1...369
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...