AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #1 Skrevet 30. mars 2015 Og ikke minst - hva? Jeg syns diskusjonen i forrige tråd ("veier denne jenta for mye") ble såpass interessant, den setter litt på kornet dagens ideal og streben etter idealkroppen. Tilleggsopplysninger: 162 cm høy og har født barn. Poster som anonym da jeg ikke vil at bildet skal knyttes til min bruker her inne og legger det også ut i svarthvitt i håp om at ingen kjenner meg igjen. Om det isåfall skulle skje - send meg veldig gjerne en PM. Kjør agurktid på KG!! Anonymous poster hash: e3ec5...119 Anonymous poster hash: e3ec5...119 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #2 Skrevet 30. mars 2015 Ser ikke ut som du trener.Anonymous poster hash: d33f2...828 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #4 Skrevet 30. mars 2015 Ser ut som du er naturlig slank, men ikke spesielt trent. Anonymous poster hash: 5601f...fbf 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #5 Skrevet 30. mars 2015 Men herregud da! Hehe Jeg er i grunnen enig med deg. Vi får se hvor lenge jeg lar tråden stå. Anonymous poster hash: e3ec5...119
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #6 Skrevet 30. mars 2015 Interessante svar så langt. Jeg lover å komme tilbake med fasiten - TS. Anonymous poster hash: e3ec5...119
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #8 Skrevet 30. mars 2015 Skulle jeg gjettet (og det er det jeg gjør) så ville jeg ut fra bildet trodd du trener ca 2 ganger i uka. Kan tenke meg enten step eller sirkeltrening. (Og siden du spør, så er du sannsynligvis vanskelig å se treningsmengden på, så enten er du naturlig slank og trener ikke i det hele tatt, eller så trener du styrke 3-4 ganger i uka uten å få slike klart definerte styrketreningsmuskler. ) Må si jeg er spent på fasiten her. Anonymous poster hash: 4e341...aab
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #9 Skrevet 30. mars 2015 jeg tror du trener 2-3 ganger i uka, og jeg tror du jogger. Kanskje litt styrketrening også? Anonymous poster hash: 68d77...93e
Gjest Skrevet 30. mars 2015 #11 Skrevet 30. mars 2015 Har overhodet ingen anelse, ble dessverre ikke født med synske evner. 1
Gjest Runforit Skrevet 30. mars 2015 #12 Skrevet 30. mars 2015 Haha Jaja, vi prøver Du har ikke mye muskler(nå blir det vel drama ut av det også), du har lav fettprosent OG liten muskelmasse så du trener ikke noe tung styrke(gjør du det så spise du allefall for lite for noen effekt). Jeg tror at om du trener så trener du muligens litt kondisjon, mulig yoga, og typisk saltimer på SATS, men ikke noe seriøst. Jeg tror hovedsakelig du er småspist, hverdagsaktiv og ikke noe seriøst treningmenneske. 3
79kreps Skrevet 30. mars 2015 #13 Skrevet 30. mars 2015 Tror ikke du trener så veldig ofte. Ser mer naturlig slank ut. Der er ikke antydninger til markerte muskler, noe du ville hatt om du trente styrke over tid. Lårene ville vist det tydeligere om du jogget regelmessig vil jeg tro. Skal jeg tippe noe så tror jeg at du er fink å gå turer, eller at du har begynt å trene for kort tid siden.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #14 Skrevet 30. mars 2015 Haha Jaja, vi prøver Du har ikke mye muskler(nå blir det vel drama ut av det også), du har lav fettprosent OG liten muskelmasse så du trener ikke noe tung styrke(gjør du det så spise du allefall for lite for noen effekt). Jeg tror at om du trener så trener du muligens litt kondisjon, mulig yoga, og typisk saltimer på SATS, men ikke noe seriøst. Jeg tror hovedsakelig du er småspist, hverdagsaktiv og ikke noe seriøst treningmenneske. Er ikke saltimer på SATS seriøst? Jeg kan si at jeg er gjennomsnittlig godt trent, jogger mye + styrketrening. Men saltimer på senteret er faktisk den tyngste treningen jeg får. Er helt utkjørt etterpå. Er regelmessig med på saltimer, og jeg skal i tillegg bli PT om ikke så lenge, så kan si at jeg er rimelig seriøs når det gjelder trening, siden jeg vil jobbe med det. Så hvordan kan du si at saltimer ikke er seriøs trening? Anonymous poster hash: 25e9b...93e 2
Gjest Runforit Skrevet 30. mars 2015 #15 Skrevet 30. mars 2015 Er ikke saltimer på SATS seriøst? Jeg kan si at jeg er gjennomsnittlig godt trent, jogger mye + styrketrening. Men saltimer på senteret er faktisk den tyngste treningen jeg får. Er helt utkjørt etterpå. Er regelmessig med på saltimer, og jeg skal i tillegg bli PT om ikke så lenge, så kan si at jeg er rimelig seriøs når det gjelder trening, siden jeg vil jobbe med det. Så hvordan kan du si at saltimer ikke er seriøs trening? Anonymous poster hash: 25e9b...93e Har ikke sagt at saltimer ikke kan være harde. Les igjen. Trener typisk saltimer, men ikke noe seriøst. Altså tar en saltime i ny og ne. Ro deg ned nå. 5
79kreps Skrevet 30. mars 2015 #16 Skrevet 30. mars 2015 Er ikke saltimer på SATS seriøst? Jeg kan si at jeg er gjennomsnittlig godt trent, jogger mye + styrketrening. Men saltimer på senteret er faktisk den tyngste treningen jeg får. Er helt utkjørt etterpå. Er regelmessig med på saltimer, og jeg skal i tillegg bli PT om ikke så lenge, så kan si at jeg er rimelig seriøs når det gjelder trening, siden jeg vil jobbe med det. Så hvordan kan du si at saltimer ikke er seriøs trening? Anonymous poster hash: 25e9b...93e Saltimer er hva en gjør det til selv. Finnes nok av dem som tar det helt rolig og er fornøyd bare med å ha møtt opp. Klarer en ikke presse seg selv ut av komfortsonen så får en heller ikke spesielt utbytte av treningen. 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #17 Skrevet 30. mars 2015 Har ikke sagt at saltimer ikke kan være harde. Les igjen. Trener typisk saltimer, men ikke noe seriøst. Altså tar en saltime i ny og ne. Ro deg ned nå. Er rimelig sikker på at mennesker som går regelmessig på saltimer, kan defineres som seriøse treningsmennesker. Flere av de mest trente personene jeg kjenner, driver med nesten ikke annen trening enn kondisjons- og styrketimer på senteret (enten som instruktør, eller kunde). Uansett er saltimer i alle fall minst like seriøst som dine 6 km med jogging hver dag. Anonymous poster hash: 25e9b...93e 1
Thorn Skrevet 30. mars 2015 #18 Skrevet 30. mars 2015 Spennende tiltak! Den andre tråden sjokkerte meg nesten litt, med at folk hadde så bastante meninger ang om hun trente eller ikke. Jeg har selv venner som er særdeles aktive og likevel ikke er spesielt slanke eller stramme, og venner som er svært slanke og stramme som ikke trener overhodet. For meg er det altså ikke noen automatikk i at man kan se på folk om de trener eller ei. Derfor blir det ren gjetting fra min side: tipper du er aktiv i hverdagen, men ikke driver med noen fast trening. Flott kropp har du uansett! 4
Gjest Runforit Skrevet 30. mars 2015 #19 Skrevet 30. mars 2015 (endret) Er rimelig sikker på at mennesker som går regelmessig på saltimer, kan defineres som seriøse treningsmennesker. Flere av de mest trente personene jeg kjenner, driver med nesten ikke annen trening enn kondisjons- og styrketimer på senteret (enten som instruktør, eller kunde). Uansett er saltimer i alle fall minst like seriøst som dine 6 km med jogging hver dag. Anonymous poster hash: 25e9b...93e Nå er du helt på bærtur! Jeg sier at jeg tror at TS en gang i blandt tar en saltime eller 2 uten noe seriøs intensjon. Hvordan får du det til å handle om deg? Endret 30. mars 2015 av Runforit 7
SiMa Skrevet 30. mars 2015 #20 Skrevet 30. mars 2015 Jeg tipper kondisjon som jogging, sykling etc. noen ganger i uka (3-4). Kanskje litt styrketrening, men ikke en mengde/intensitet som gir deg markerte muskler, mer generelt sterkere kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå