Gjest KV84 Skrevet 29. mars 2015 #1 Del Skrevet 29. mars 2015 Hvem vil bli min venn? Jeg har vanskelig for å få folk til å like meg så godt at de tar stadig kontakt for å møte meg. Jeg er veldig kjedelig person, men hvem er ikke det innimellom. Er det ikke litt morsomt å ha masse forskjellige type venner?! Og føle deg kanskje bedre når du er sammen med noen som ikke er så sosiale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjorte1 Skrevet 29. mars 2015 #2 Del Skrevet 29. mars 2015 Hvorfor sier du til deg selv at du er en kjedelig person? Jeg tror ingen personer er kjedelige, men at enkelte mennesker får frem forskjellige sider av deg selv.. Har du møtt noen som du føler du kan være deg selv med? Hvor gammel er du, studerer/jobber du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KV84 Skrevet 29. mars 2015 #3 Del Skrevet 29. mars 2015 Hvorfor sier du til deg selv at du er en kjedelig person? Jeg tror ingen personer er kjedelige, men at enkelte mennesker får frem forskjellige sider av deg selv.. Har du møtt noen som du føler du kan være deg selv med? Hvor gammel er du, studerer/jobber du? Når jeg er sammen flere mennesker, så er de ingen som snakker til meg eller stiller meg et spørsmål. Ikke et smil en gang. 30år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjorte1 Skrevet 29. mars 2015 #4 Del Skrevet 29. mars 2015 Når jeg er sammen flere mennesker, så er de ingen som snakker til meg eller stiller meg et spørsmål. Ikke et smil en gang. 30år. Da vil jeg tørre påstå at du henger med feil type mennesker! Altså, det å smile til en person eller snakke til en som man ser er litt utenfor - det er rein høffelighet etter min mening! Hvor går du for å møte disse menneskene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KV84 Skrevet 29. mars 2015 #5 Del Skrevet 29. mars 2015 Da vil jeg tørre påstå at du henger med feil type mennesker! Altså, det å smile til en person eller snakke til en som man ser er litt utenfor - det er rein høffelighet etter min mening! Hvor går du for å møte disse menneskene? Det er familien og familien utover. Så har meldt meg ut av alle bursdager og julefeiringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosboll Skrevet 7. mai 2015 #6 Del Skrevet 7. mai 2015 Ibland så måste man ju faktiskt ge lite för att få. Tänker jag ofta på i sånna sammanhang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gordon_Freeman Skrevet 8. mai 2015 #7 Del Skrevet 8. mai 2015 Hvis du er i Stavager, er jeg klar til å møte deg. Orker ikke flere nettvenner. Best å snakke ansikt til ansikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Datanerd Skrevet 19. april 2016 #8 Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Den 28.3.2015 at 19.09, Gjest KV84 skrev: Hvem vil bli min venn? Jeg har vanskelig for å få folk til å like meg så godt at de tar stadig kontakt for å møte meg. Jeg er veldig kjedelig person, men hvem er ikke det innimellom. Er det ikke litt morsomt å ha masse forskjellige type venner?! Og føle deg kanskje bedre når du er sammen med noen som ikke er så sosiale? Er du hyggelig og høflig og tør å være deg selv så får du venner. Prøv å være deg selv. Endret 19. april 2016 av Datanerd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danielw Skrevet 15. mai 2016 #9 Del Skrevet 15. mai 2016 Den 3/28/2015 at 19.09, Gjest KV84 skrev: Hvem vil bli min venn? Jeg har vanskelig for å få folk til å like meg så godt at de tar stadig kontakt for å møte meg. Jeg er veldig kjedelig person, men hvem er ikke det innimellom. Er det ikke litt morsomt å ha masse forskjellige type venner?! Og føle deg kanskje bedre når du er sammen med noen som ikke er så sosiale? Gjerne. Bare send en melding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå