AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #1 Del Skrevet 29. mars 2015 Bare lurer på om noen som vet gjennomsnittsalderen på høgskolen i fredrikstad, er 28 og vil nemlig studere sosialt arbeid. føler meg litt "gammel" vil passe inn på best mulig måte. eller diakonhjemmet høgskolen? noen som vet sånn ca alderen der? Anonymous poster hash: bcf9c...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #2 Del Skrevet 29. mars 2015 Studentene i Østfold er gjennomsnittlig eldre enn andre studenter. Du vil så absolutt ikke være blant de eldste. Anonymous poster hash: d900a...5f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #3 Del Skrevet 30. mars 2015 Bare lurer på om noen som vet gjennomsnittsalderen på høgskolen i fredrikstad, er 28 og vil nemlig studere sosialt arbeid. føler meg litt "gammel" vil passe inn på best mulig måte. eller diakonhjemmet høgskolen? noen som vet sånn ca alderen der? Anonymous poster hash: bcf9c...c08 Jeg er også 28. Har også søkt hiof Anonymous poster hash: 791a7...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #4 Del Skrevet 30. mars 2015 Bøir 24 og har søkt arb. Og velferdsfag og sosialt arb. Har sækt det samme på Diakon.Anonymous poster hash: 9bc50...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #5 Del Skrevet 30. mars 2015 Bøir 24 og har søkt arb. Og velferdsfag og sosialt arb. Har sækt det samme på Diakon.Anonymous poster hash: 9bc50...b14 Har du søkt arb og velferdsfag i Fredrikstad? Anonymous poster hash: 791a7...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #6 Del Skrevet 31. mars 2015 Motsatt for meg, er 21 og har søkt helsefag i Fredrikstad. Jeg føler meg nesten litt for ung etter jeg hørte det er flere "eldre" der og vil også så klart passe godt inn Anonymous poster hash: 5857a...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #7 Del Skrevet 31. mars 2015 Jeg er 20 år og søkt i Fredrikstad. Redd for å være for ung Anonymous poster hash: bc680...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå