-Fiona- Skrevet 8. april 2015 #21 Skrevet 8. april 2015 ...hørt på kontoret... -Jøss, du har jammen fått til mange økter denne uken, er det spinning, styrke, eller hva? -Zumba, Tabata, èn lengre skitur - også ja, 3-4x pulings :-) SYYYKT urettferdig for de single deltakerne i denne konkurransen da. 2
Timza Skrevet 8. april 2015 #22 Skrevet 8. april 2015 Det er ikke et problem. Men pr. definisjon så er det ikke trening. Kall det gjerne fysisk aktivitet, aktivitet, mosjon eller fredags etellerannet... det passer bare ikke inn under trening som definisjon, og det var spørsmål om sex kunne være trening, om jeg ikke husker feil. Vell, jeg er ikke enig. Trening per definisjon er å gjøre noe gjentatte ganger av ulike grunner, og da planlagt. Så om noen ønsker å bruke sex som en treningsøkt, så ser jeg ikke noe galt i å kalle det trening, men da må det isåfall ha vært planlagt og ikke spontant slik jeg ser det.
Yme Skrevet 8. april 2015 #23 Skrevet 8. april 2015 (endret) På jobb kan vi registrere at vi trener for å vinne reiser og andre gevinster. Er det riktig av meg å registrere sex som trening syns dere? Det er jo en del bevegelse når man har sex, og man blir jo ganske sliten etterpå.Sex forbrenner overraskende lite kalorier, så jeg ville sagt det var juks å kalle det trening, om det er til en konkurranse. Da kan man like gjerne slenge på "trening" hver eneste gang man har gått fra stua til kjøkkenet også, egentlig. Endret 8. april 2015 av Yme
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #24 Skrevet 8. april 2015 På jobb kan vi registrere at vi trener for å vinne reiser og andre gevinster. Er det riktig av meg å registrere sex som trening syns dere? Det er jo en del bevegelse når man har sex, og man blir jo ganske sliten etterpå. 10 minutters seanse er ikke definert som trening i mine øyne når det kommer til sex. Det er heller når du nærmer deg slutten på runde 3 halvannen til 2 timer etterpå hvor du svetter som en gris å bare fortsetter å pumpe fordi du SKAL få den tredje utløsningen Anonymous poster hash: ce7b3...328
Gjest Coolaid Skrevet 8. april 2015 #25 Skrevet 8. april 2015 Vell, jeg er ikke enig. Trening per definisjon er å gjøre noe gjentatte ganger av ulike grunner, og da planlagt. Så om noen ønsker å bruke sex som en treningsøkt, så ser jeg ikke noe galt i å kalle det trening, men da må det isåfall ha vært planlagt og ikke spontant slik jeg ser det. Vel, du er ikke enig. Slå det opp da. Eller bare vær uenig,
Gjest Coolaid Skrevet 8. april 2015 #26 Skrevet 8. april 2015 Nei sex er ikke trening. Trening er planlagt, strukturert og repetitiv fysisk aktivitet over lengre tid, med et spesifikt ytre motiv som for eksempel å forbedre eller opprettholde fysisk form, prestasjonsnivå eller helse. - Føler du at å pule går innunder dette? Vell, jeg er ikke enig. Trening per definisjon er å gjøre noe gjentatte ganger av ulike grunner, og da planlagt. Så om noen ønsker å bruke sex som en treningsøkt, så ser jeg ikke noe galt i å kalle det trening, men da må det isåfall ha vært planlagt og ikke spontant slik jeg ser det. Du kan forresten lese hva jeg skrev, merk ordet repetitiv....
Timza Skrevet 8. april 2015 #27 Skrevet 8. april 2015 (endret) Vel, du er ikke enig. Slå det opp da. Eller bare vær uenig, Slå det opp selv, og definisjonen er ganske klar på hva trening symboliserer. Løft jenta opp og ned på kuken gjentatte ganger, og du blir sliten. Gjør det utelukkende fordi sex'en skal være endel av trenings-uka en dag i uka, så ser jeg ingenting galt med at det er og kan betraktes som trening når grunnen til at man har sex er utelukkende fordi man skal trene. Endret 8. april 2015 av Timza
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #28 Skrevet 9. april 2015 Sex i treningstøy er trening, sex uten treningstøy er ikke trening (Ment som en spøk....) Anonymous poster hash: 966fe...a16
Gjest Coolaid Skrevet 9. april 2015 #29 Skrevet 9. april 2015 Slå det opp selv, og definisjonen er ganske klar på hva trening symboliserer. Løft jenta opp og ned på kuken gjentatte ganger, og du blir sliten. Gjør det utelukkende fordi sex'en skal være endel av trenings-uka en dag i uka, så ser jeg ingenting galt med at det er og kan betraktes som trening når grunnen til at man har sex er utelukkende fordi man skal trene. Timza da, uansett hvor mye du vil ha sex til å bli til trening så er det fortsatt ikke det... sorry..... Sex forbrenner overraskende lite kalorier, så jeg ville sagt det var juks å kalle det trening, om det er til en konkurranse. Da kan man like gjerne slenge på "trening" hver eneste gang man har gått fra stua til kjøkkenet også, egentlig. Om noe passer inn under definisjonen av trening har ingenting med hvor mye kalorier man forbrenner. Les et av mine innlegg i tråden, der står det beskrevet hva trening er.
Yme Skrevet 9. april 2015 #30 Skrevet 9. april 2015 Om noe passer inn under definisjonen av trening har ingenting med hvor mye kalorier man forbrenner. Les et av mine innlegg i tråden, der står det beskrevet hva trening er.Jeg syns ikke definisjonen var spesielt bra, i og med at man kan gjøre veldig mye, i mønsteret du fremstiller der, som ikke er trening.Om man har et treningsprogram som forbrenner veldig lite kalorier, er det ikke spesielt mye jobb for kroppen, og er derfor ikke trening... Om man planlegger å løfte 1 kilo i beinpress, til fast tid, 3 dager i uka, med håp om å få progresjon, er det fortsatt ikke trening.
Timza Skrevet 9. april 2015 #31 Skrevet 9. april 2015 Timza da, uansett hvor mye du vil ha sex til å bli til trening så er det fortsatt ikke det... sorry..... Jeg sier ikke at sex er trening, jeg sier at man kan definere og gjøre sex om til treningen hvis man planlegger det. Og dette går helt fint innenfor definisjonen av trening også. Du kan nekte på dette så mye du vil, uten at det forandrer det faktum.
peppermyntete Skrevet 9. april 2015 #32 Skrevet 9. april 2015 I en slik konkurransesammenheng synes jeg ikke sex er trening nei. For meg er det da faktisk trening, jogging, løping, styrke, svømming, aerobics osv osv. Men ja, sex er jo egentlig bra trening for kroppen det hvis det er aktivt og varer en stund. Gøy trening og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå