Gjest makar Skrevet 29. mars 2015 #1 Skrevet 29. mars 2015 På jobb kan vi registrere at vi trener for å vinne reiser og andre gevinster. Er det riktig av meg å registrere sex som trening syns dere? Det er jo en del bevegelse når man har sex, og man blir jo ganske sliten etterpå.
Doge Skrevet 29. mars 2015 #2 Skrevet 29. mars 2015 Om sex regnes som trening kommer vel an på antall stillinger, repetisjoner og tid, vil jeg tro.
Gjest makar Skrevet 29. mars 2015 #3 Skrevet 29. mars 2015 Ja, hvis jeg ligger underst og gutten blir ferdig etter to min, er det jo ikke så mye treningsutbytte. Snakker mest om når jeg har vært den aktive part og vi har knulla en stund.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #4 Skrevet 29. mars 2015 Tror du de andre krysser av for trening når de har tatt helgevasken? er svaret ja, så kjør på. Anonymous poster hash: fcd74...de4 1
Gjest makar Skrevet 29. mars 2015 #5 Skrevet 29. mars 2015 Tror du de andre krysser av for trening når de har tatt helgevasken? er svaret ja, så kjør på.Anonymous poster hash: fcd74...de4 Håper ikke sexlivet ditt er like kjedelig som helgevasken...
KatyP Skrevet 29. mars 2015 #6 Skrevet 29. mars 2015 Haha ser for meg stoppeklokka på nattbordet, kaloritelleren på armen og et "kom igjen xxx, 3min til og jeg har forbrent 200 kalorier". 😅 7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #7 Skrevet 30. mars 2015 Man forbrenner jævlig mange kalorier av å ha sex, så ja - på sett og vis så er sex en form for trening. Anonymous poster hash: cb83a...b8c
Timza Skrevet 30. mars 2015 #8 Skrevet 30. mars 2015 Haha ser for meg stoppeklokka på nattbordet, kaloritelleren på armen og et "kom igjen xxx, 3min til og jeg har forbrent 200 kalorier". Hehe, om en premie på jobb sto på spill, så hvorfor ikke? "Kom igjen jenta mi, vi må knulle nå i 45 minutter for å dekke dagsbehovet. Jeg må ha nye joggesko!". Også har man sex som er totalt utenom det vanlige ettersom man faktisk er obs på at man har på en skrittteller. ^^
SardintrollReturns Skrevet 30. mars 2015 #9 Skrevet 30. mars 2015 Kommer selvsagt an på hvor rå og heftig sexen er.
Gjest anonym2233 Skrevet 30. mars 2015 #10 Skrevet 30. mars 2015 Haha ser for meg stoppeklokka på nattbordet, kaloritelleren på armen og et "kom igjen xxx, 3min til og jeg har forbrent 200 kalorier". 😅 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2015 #11 Skrevet 30. mars 2015 Seriøst svar: aktivitet er ikke = trening. Så nei, sex er ikke trening, sex er aktivitet. Tur er for eksempel heller ikke trening, men aktivitet. Målrettet aktivitet med progresjon er trening. (Sånn sett kan også tur være trening, om man for eksempel bygger seg opp etter en skade) hagearbeid er heller ikke trening, løping til bussen er ikke trening, støvsuge er ikke trening. MEN aktivitet er vel så viktig som trening Anonymous poster hash: 2a55d...e3d 1
kjøttmeis Skrevet 30. mars 2015 #12 Skrevet 30. mars 2015 (endret) Jeg ville ikke kalt det trening, men å være aktiv. Man kan brenne en del kalorier i løpet av en sexøkt, akkurat som i en treningsøkt. Selvfølgelig ikke hvis man bare ligger der da, men om man rører på seg, skifter stillinger, etc. Men jeg ser på trening som fysisk aktivitet jeg gjør FOR å få bedre kondisjon eller styrke. Sex har jeg for nytelsens del. Endret 30. mars 2015 av kjøttmeis 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 30. mars 2015 #13 Skrevet 30. mars 2015 På jobb kan vi registrere at vi trener for å vinne reiser og andre gevinster. Er det riktig av meg å registrere sex som trening syns dere? Det er jo en del bevegelse når man har sex, og man blir jo ganske sliten etterpå. Faktisk er sex trening og hvis det går hett for seg over litt tid, en halv til en times tid, eller mer. Er sex virkelig trening, både kondisjon og bevegelighets trening. Prøvde en gang skritt teller en gang jeg hadde langvarig sex. Tror jeg fikk registrert 15700 skritt den økten! Hehe. Så hvis sex ikke kan være trening, så vet ikke jeg!
Gjest Coolaid Skrevet 30. mars 2015 #14 Skrevet 30. mars 2015 På jobb kan vi registrere at vi trener for å vinne reiser og andre gevinster. Er det riktig av meg å registrere sex som trening syns dere? Det er jo en del bevegelse når man har sex, og man blir jo ganske sliten etterpå. Nei sex er ikke trening. Trening er planlagt, strukturert og repetitiv fysisk aktivitet over lengre tid, med et spesifikt ytre motiv som for eksempel å forbedre eller opprettholde fysisk form, prestasjonsnivå eller helse. - Føler du at å pule går innunder dette?
KatyP Skrevet 7. april 2015 #15 Skrevet 7. april 2015 Hehe, om en premie på jobb sto på spill, så hvorfor ikke? "Kom igjen jenta mi, vi må knulle nå i 45 minutter for å dekke dagsbehovet. Jeg må ha nye joggesko!". Også har man sex som er totalt utenom det vanlige ettersom man faktisk er obs på at man har på en skrittteller. ^^ Hehe sant nok😅
Timza Skrevet 7. april 2015 #16 Skrevet 7. april 2015 Nei sex er ikke trening. Trening er planlagt, strukturert og repetitiv fysisk aktivitet over lengre tid, med et spesifikt ytre motiv som for eksempel å forbedre eller opprettholde fysisk form, prestasjonsnivå eller helse. - Føler du at å pule går innunder dette? Hvorfor kan det ikke gå innenfor det? Sex er personlig, og om en person eller et par ønsker å øke aktivitetsnivået med sex og aktivt ha sex i en form der man samtidig trener litt, så hvorfor er det et problem? Kall det gjerne Fredags-trening der man har en planlagt sex-økt hver uke som en del av ukesplanen rundt trening, så har man spontan, vill, hemningsløs, romantisk, vanlije og overraskende sex i alle andre dager i uken når lysten dukker opp. Vin-vin for alle parter. ^^
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #17 Skrevet 7. april 2015 Sex er noe grusomt mennesker må gjøre for å videreføre genene sine. Skjønner ikke vitsen.Anonymous poster hash: 901b4...590
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #18 Skrevet 7. april 2015 Skal du virkelig føre opp sex på den tavla? Anonymous poster hash: 89745...56a 1
CupOfTea Skrevet 8. april 2015 #19 Skrevet 8. april 2015 Spørsmålet er vell ikke hvorvidt sex kan telles som trening, men hvorvidt det er ok å registrere sex som trening i en konkurranse på jobben. - Tror du dine kolleger registrerer sin sex som trening? -Isåfall ok.
Gjest Coolaid Skrevet 8. april 2015 #20 Skrevet 8. april 2015 Hvorfor kan det ikke gå innenfor det? Sex er personlig, og om en person eller et par ønsker å øke aktivitetsnivået med sex og aktivt ha sex i en form der man samtidig trener litt, så hvorfor er det et problem? Kall det gjerne Fredags-trening der man har en planlagt sex-økt hver uke som en del av ukesplanen rundt trening, så har man spontan, vill, hemningsløs, romantisk, vanlije og overraskende sex i alle andre dager i uken når lysten dukker opp. Vin-vin for alle parter. ^^ Det er ikke et problem. Men pr. definisjon så er det ikke trening. Kall det gjerne fysisk aktivitet, aktivitet, mosjon eller fredags etellerannet... det passer bare ikke inn under trening som definisjon, og det var spørsmål om sex kunne være trening, om jeg ikke husker feil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå