-Fisken- Skrevet 19. august 2004 #1 Del Skrevet 19. august 2004 For alle som ikke har fått med seg hva den nydelige sporten rytmisk sportsgymnastikk går ut på, se på Euro Sport fra 26-29 august! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 19. august 2004 #2 Del Skrevet 19. august 2004 Hvet veldig godt hva det er og de er imponerende men skjedelige å se på. Nesten som "turn light" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 19. august 2004 #3 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg drev selv med RS noen år tilbake.. kjempegøy! Var med i en rs-tropp..samtidig som jeg turnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 19. august 2004 #4 Del Skrevet 19. august 2004 Har ikkje EuroSport lengre - berre dumme Sport1, som ikkje sender noko OL-stoff... :-? Men ja, RS kan vere vakkert å sjå på. Men litt kjedeleg i lengda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. august 2004 #5 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg elsker RS, har sett mye av det her i Norge da kusina mi holdt på lenge. Synd de ikke viser det så mye på tv, og jeg har ikke eurosport. Men håper norsk eller svensk tv har vett til å vise det nå i OL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå