Gå til innhold

Aliens på KG?

Testosteron

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menn kommer fra Mars, kvinner fra Venus. Såklart. Fullt av aliens.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det finnes utenomjordisk liv på denne planeten som er i stand til å kommunisere med mennesker, er det fornuftig å anta at dette er snakk om et høyerestående og langt mer intelligent vesen enn mennesket. Dette grunnet at vesenet evt vesenene har vært nødt til å avlegge store intergalaktiske distanser som menneskeheten ikke engang har vært i nærheten av, vi har såvidt klart å frakte bemannede romferger til vår egen måne. En mikroskopisk avstand i universet, en mikroskopisk avstand selv i vårt eget solsystem.

Med denne kunnskapen i bakhånd, kan vi umiddelbart fastslå på bakgrunn av myriaden av infantile innlegg som skrives på dette forumet, at de på ingen som helst måte er skrevet av utenomjordiske skapninger. Den eneste som har illustrert noen form for høyere intelligens er meg selv, og det er ingenting, bortsett fra min ekstremt høye intelligens som tilsier at jeg er et romvesen.

De trenger ikke være noe smartere enn våre egne folk, som bygger romferger og sender folk til månen eller Mars. De trenger bare å ha hatt lengre tid, eller være organisert på en annen måte enn oss.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi er alle ailiens på denne planeten. Vi kom jo hit med en meteoritt for bare et par milliarder år siden og planeten er 4,5-4,milliarder år gammel.

Anonymous poster hash: 21548...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min ex mann påstod at han kom fra ytre rom, og det kan virke som om han gjorde det.....

Anonymous poster hash: cf610...0c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du noen av KGerne faktisk kan være aliens?

Jeg vet, det er en her. Du ser det på måten hun ordlegger seg uforståelig...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er avslørt! Returner til moderskipet umiddelbart og innled fase 2!

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er avslørt! Returner til moderskipet umiddelbart og innled fase 2!

Fase 2?? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fase 2?? :sjokkert:

Jeg tror det er den fasen hvor de tar tilbake tingene sine... For eksempel iskrem :'(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok folkens,

Jeg er egentlig fra den planeten dere kaller Kepler-186F. Det egentlige navnet på min hjemmeplanet er " Elskovorny ".

Jeg har infiltrert kvinneguiden for å forsta det typiske mennesket bedre.

Har dere spørsmål er det bare å spørre, dere er fortsatt en " Type-1 Sivilisasjon " og vil være det mange år framover.

På min hjemmeplanet er det vakre damer overalt. Og rose skyer som er laget av sukkerspin, og lukter det Chanel no5 om morgenen, Jean-Paul Gaultiers Le Male om natten. Min kone fra denne planeten har mørkt hår og lager mat på steiner der, vi har et hus på fjellet der, hester ( på min planet har vi enhjørninger ).

Noe mer dere trenger å vite?

Endret av kjærligbåttur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er den fasen hvor de tar tilbake tingene sine... For eksempel iskrem :'(

Bare ta det med ro. Dere kommer ikke til å huske noe. I verste fall en knugende følelse av at noe er fundamentalt galt med verden, at noe vesentlig mangler. Men det kan knapt skilles fra den vanlige paranoiaen som alle i universet har.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok folkens,

Jeg er egentlig fra den planeten dere kaller Kepler-186F. Det egentlige navnet på min hjemmeplanet er " Elskovorny ".

Har dere spørsmål er det bare å spørre, dere er fortsatt en " Type-1 Sivilisasjon " og vil være det mange år framover.

På min hjemmeplanet er det vakre damer overalt. Og rose skyer som er laget av sukkerspin, og lukter det Chanel no5 om morgenen, Jean-Paul Gaultiers Le Male om natten. Min kone fra denne planeten har mørkt hår og lager mat på steiner der, vi har et hus på fjellet der, hester ( på min planet har vi enhjørninger ).

Og denne kretineren skulle ha kommet hit fra en annen planet? Se opp for billige kopier og wannabees, sier jeg bare.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ok folkens,

Hvordan kom du hit, og kan jeg få låne romskipet ditt?

Anonymous poster hash: 97c3b...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kom du hit, og kan jeg få låne romskipet ditt?

Romskipet mitt kommer tilbake om 50år, i mellomtiden skal jeg samle informasjon om dere mennesker. Jeg ser også ut som en av dere, vi er ikke så forskjellige på min hjemmeplanet Kepler-186F.

Jeg samler også forskjellige planter og frukt som vi desverre har utryddet på min hjemmeplanet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Romskipet mitt kommer tilbake om 50år, i mellomtiden skal jeg samle informasjon om dere mennesker. Jeg ser også ut som en av dere, vi er ikke så forskjellige på min hjemmeplanet Kepler-186F.

Jeg samler også forskjellige planter og frukt som vi desverre har utryddet på min hjemmeplanet.

Hvor fort går det romskipet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Selve romskipet i seg selv er ikke så rakst, Jada, De kan reise i nær lysets hastighet, men det er det, de fleste fartøyene har en dobbel-fremdriftssystem.
System 1 brukes for rutine solsystem reiser og dette er det som gir oss muligheten til å reise rundt hvilket som helst område, en tur jeg tok til Mars for et par måneder siden tok bare et par sekunder.Stasjonen vår fungerer som en magnetisk forsterker, som solen avgir tråder av magnetisme, da drar våre romskip nøye av å ri dem som bølger.
System 2 kan jeg ikke snakke om, da vil dere mennesker skade dere selv.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selve romskipet i seg selv er ikke så rakst, Jada, De kan reise i nær lysets hastighet, men det er det, de fleste fartøyene har en dobbel-fremdriftssystem.
System 1 brukes for rutine solsystem reiser og dette er det som gir oss muligheten til å reise rundt hvilket som helst område, en tur jeg tok til Mars for et par måneder siden tok bare et par sekunder.Stasjonen vår fungerer som en magnetisk forsterker, som solen avgir tråder av magnetisme, da drar våre romskip nøye av å ri dem som bølger.
System 2 kan jeg ikke snakke om, da vil dere mennesker skade dere selv.

Om du kommer deg til mars på et par sekunder reiser du ikke i nær lyshastighet, du reiser mye raskere. Så da mener du vel system nr 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...