Gå til innhold

Hva synes du om kona til Dr. Phil?


HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på om hun bruker gebiss. Hun snakker liksom gjennom tennene.

Jeg har merket at det er noe rart med talemåten ja, men det slo meg ikke at det kunne være gebiss....

Etter å ha hatt god tid i dag morges så har jeg funnet ut at Ellen Show faktisk er å foretrekke. Det er så koselig, og hun fronter ikke seg selv på den måten som Herr og Fru Phil gjør.

Hele Dr. Phil showet er jo blitt en reklameplakat, men i det minste får kona og organisasjonen hennes mer plass da. Og det er jo et pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Jeg har merket at det er noe rart med talemåten ja, men det slo meg ikke at det kunne være gebiss....

Etter å ha hatt god tid i dag morges så har jeg funnet ut at Ellen Show faktisk er å foretrekke. Det er så koselig, og hun fronter ikke seg selv på den måten som Herr og Fru Phil gjør.

Hele Dr. Phil showet er jo blitt en reklameplakat, men i det minste får kona og organisasjonen hennes mer plass da. Og det er jo et pluss.

Jeg syns Ellen Degeneres kan bli for masete, og at hun fronter seg selv mye....

Det er liksom ikke måte på hvor snill og fantastisk hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så teit at de alltid skal gå ut sammen, etter showet.

Kona til hvem? Glem det spørsmålet. Jeg googlet navnet.

Fyren er ikke doktor i noe som helst. Han har ikke lisens.

Han har vært skilt en gang og han er narsissist.

At de går ut sammen skal være et eksempel på at han "inkluderer kona i alt han gjør" sånn som han skriver at er viktig i boken sin "Family First"

Så han prøver å får det til å se ut som han selv gjør det han sier i boka si.

Kona kommer før jobben. Så når han jobber må hun ikke holdes utenfor. Så derfor er hun med der han jobber. Han har også gitt henne noen oppgaver i showet sitt.

Sier nettet om han.

Også sier nettet at dette er en kvasi-psykolog som forsøkte å tjene penger på å "hjelpe Britney Spears da hun hadde sammenbrudd. Men at Britney fikk han kastet ut fra sykehuset." Go Britney!

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke publikum beskjed om når de skal klappe? At noen fra produksjonen viser opp plakat når de skal klappe? :fnise: kan hende jeg tar feil nå men.

Nei, de legger på applausen etterpå.

De tar opp lyden fra publikum som klapper og legger på ekstra av den, der de syns det mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ det være 100% likhet mellom mann og kvinne? Jeg liker tanken på at mannen er den sterke parten som kan passe på meg, både økonomisk, fysisk og psykisk. Det betyr såklart ikke at jeg mener at kvinnen skal gå hjemme, tvert i mot. Man er like mye verdt, men kan man ikke bare leve med at det finnes forskjeller mellom mann og kvinne? Menn i dag er for pinglete, og feminismen har gått for langt.

Jeg liker både Dr. Phil og konen hans.

Aner ikke noe om han, men når man leser hva assistentene hans sier, så er han altså en kontrollfreak, som forsøker å dirigere deltagerne i programmet. I tillegg er han nazi mot alle som jobber der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Ellen Degeneres kan bli for masete, og at hun fronter seg selv mye....

Det er liksom ikke måte på hvor snill og fantastisk hun er.

Enig i at det blir mye. Så jeg kommer ikke til å se på det fast heller :P

Jada, hun gjør mye for å vise hvor snill og givende hun er. Men føler at det er mer naturlig på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemor

Kona til hvem? Glem det spørsmålet. Jeg googlet navnet.

Fyren er ikke doktor i noe som helst. Han har ikke lisens.

Han har vært skilt en gang og han er narsissist.

På bakgrunn av denne påstanden måtte jeg søke ham opp selv.

1. Han har en doktorgrad i psykologi, og er derfor doktor i psykologi. ;)

2. Han var autorisert, og har praktisert som psykolog, men er det ikke lenger nå.

3. Han kan ikke praktisere som psykolog, noe han ofte poengterer at han ikke gjør.

  1. Dr. Phil is a Doctor. He has a Ph.D. in Psychology.
  2. Dr. Phil is not a psychologist. He is not licensed as a psychologist.
  3. Dr. Phil used to be a psychologist. He used to be licensed.
  4. He cannot practice psychology, and what he does is not actually the practice of psychology.
  5. Yes, he can call him self Dr. Phil.

http://everydaypsychology.com/2008/01/is-dr-phil-actually-psychologist.html#.VSPB6ZPS7hA

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bakgrunn av denne påstanden måtte jeg søke ham opp selv.

1. Han har en doktorgrad i psykologi, og er derfor doktor i psykologi. ;)

2. Han var autorisert, og har praktisert som psykolog, men er det ikke lenger nå.

3. Han kan ikke praktisere som psykolog, noe han ofte poengterer at han ikke gjør.

Ah, ok.

Ja, jeg brukte bare kort tid til å skumme gjennom det jeg fant om han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke noe om han, men når man leser hva assistentene hans sier, så er han altså en kontrollfreak, som forsøker å dirigere deltagerne i programmet. I tillegg er han nazi mot alle som jobber der.

Bra du ikke tror på alt du leser på nettet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du ikke tror på alt du leser på nettet da :)

Ja, det kan jo fint hende han blir utsatt for svartmaling fra folk som er irritert fordi de fikk sparken pga sin udugelighet (og at det var derfor han var nazi..) Eller at de får penger for å komme med sladder.

Man kan aldri vite med bier.

Jeg googlet det der om han var skilt. Det står han ikke skal skilles fra den nåværende kona, selv om folk har sagt de alt var skilt... Så...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker a

Hun ser da sympatisk ut. :)

Pen på håret og smiler. Ikke oversminket. Ser ikke ut som hun ikke har bein i nesa.

Jeg tror hun er trygg på seg selv, den damen. Iallefall sånn hun ser ut på bildene på nettet og med de tingene det står at hun jobber med, så tror jeg hun virker ok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble veldig skuffet da jeg skjønte at hun fikset ansiktet...

Synes ikke de er så mye ant enn skikkelig typisk amerikanske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så satt jeg faktisk og så på Dr. Phil (har ikke tv selv, så er kun når jeg er på besøk hos andre jeg får med meg showet).

Tidligere har jeg også sett på henne som en typisk amerikansk dame med tilsvarende verdier, men hallo! Hun kommer tross alt fra Texas. Der er de kommet like langt i likestillingsprosessen som vi var på syttitallet her i Norge.

I dag viste de frem bilder av hennes søster, som ble brannskadet av sin partner og har måttet gjennomgå 25 plastiske operasjoner i etterkant av hendelsen. Fryktelige bilder! Programmet jeg så handlet om en kvinne i et voldelig forhold, som slet med å bryte ut.

Jeg tror denne damen har mer dybde og mer ekte engasjement enn mange her i tråden og jeg selv har tillagt henne før. Jeg har lest om denne appen hun har laget og tenkt at det var litt sånn pr-jippo-aktig, men da jeg så dagens program og hennes reaksjon da bildene ble vist frem, da tenkte jeg kun at hun virket hjertegod og at det er en god grunn til at hun har valgt partnervold som sin hjertesak.

Dr. Phil Robin McGraw er nok erkeamerikanske og litt fastlåst i tradisjoneller verdier, men det er mye med det erkeamerikanske som kan være positivt også.

Ser det samme programmet.

Jeg synes hun gjør mye positivt for kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det samme programmet.

Jeg synes hun gjør mye positivt for kvinner.

Synes jeg også.

Den voldsalarm-appen hun har vært med å utvikle virker jo veldig bra,for de som trenger den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

Jeg synes hun gjør mye bra for kvinner, men jeg synes det er veldig synd med det stor fokuset på utseende, og at hun rødmende tar i mot komplimenter for hvor godt hun eldes og bruker seg selv som reklame for sine egne produkter, når hun tydeligvis er operert.

Tror ikke det er noe vondt i henne da, Phil er jeg mer usikker på. Synes ikke han har snille øyne, og måten han snakker til en del av gjestene på provoserer meg grenseløst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Men.... mister ikke denne voldsalarm-appen litt sin intensjon da man på riksdekkende TV forteller både hva den heter, hvordan den virker og hvordan selve appen ser ut på telefonen?? Det er vel en haug av voldelige ektefeller som ser på Dr.Phil og dermed får med seg dette? Da er den jo ikke "kamuflert" lenger... :dry:

Endret av Corinne
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer faktisk på hva en må gjøre for å ikke bli hetset på KG. Dette er jo faktisk kvalmt!

Ja, hun har operert seg. Hun er en voksen dame som har tatt disse valgene og operasjonene selv. Hun er ikke et forbilde for yngre lett påvirkelige jenter, men heller godt voksne damer. 
At hun er med på Tv-Showet til mannen hvert program får vel være deres sak! 

Appen hun lagde for kvinner var visst heller ikke bra nok. Herregud, jeg blir helt matt! Denne dama har ikke gjort noe galt. Hun har ikke overeksponert barna sine, hun har ikke stilt toppløs i Vi Menn, hun har ikke laget en irriterende pop-låt. Hun har giftet seg med en mann som har valgt å jobbe med et Talkshow som har millioner av TvSeere. Føler ikke hun prøver å "utnytte" den famen for hva det er verdt eller fronter dårlige verdier. Hun hadde ikke trengt å lage en app i det hele tatt, men om det kun har reddet et par kvinner fra et voldelig forhold - vel da har dama gjort mer for menneskeheten enn de fleste her inne på KG. Samme med mannen, man kan si mye om programmet, men folk melder seg på av fri vilje - han renner ikke ned dørene til folk som tar dumme valg og mange får den hjelpen de trenger.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...