Gå til innhold

Hva synes du om kona til Dr. Phil?


HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

Så begynnelsen på denne jeg også. Akkurat hennes problem var jo selvtillit og at mannen rakket ned på utseendet hennes støtt og stadig. Så hvis hun ser bedre ut vil hun jo kunne føle seg bedre også.

Bare så synd at det ikke hjelper en dritt på det ubrukelige mannfolket hun ikke vil gå fra.

Du har rett i det md selvtillit. Dama hadde nok godt av en Boost :) fortjent! men blir noe rart med fokuset likevel.. Det blir liksom litt sånn: gjør som Robin og smink deg og stell håret ditt hver dag så blir livet bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hun Alexandra og resten av familien med? Hun som fikk sitt første barn som 15 og senere 2 til? Den siste ble født mens hun ruset seg samtidig, var hennes mor som var nødt å oppdra barna. Husker de ga henne kosmetiske inngrep også.

Husker katastrofefamilien ja! Flere år siden jeg har sett dem på norsk TV hvertfall.. Lurer på hvordan det går med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Måtte slå på jeg også nå. Første gang jeg har sett at Robin deltar så mye. Bedre enn at hun sitter passivt og ser på mannen ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte slå på jeg også nå. Første gang jeg har sett at Robin deltar så mye. Bedre enn at hun sitter passivt og ser på mannen ihvertfall.

Ja faktisk. Godt å se hun kan snakke for seg selv uten at mannen overstyrer. Beaty og haircare er kanskje ikke hans sterkeste side ;)

Men oi, se her! Haha, stuntet var jo et reklamestunt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Ja faktisk. Godt å se hun kan snakke for seg selv uten at mannen overstyrer. Beaty og haircare er kanskje ikke hans sterkeste side ;)

Men oi, se her! Haha, stuntet var jo et reklamestunt :P

Ja, det var det gitt.

Men nå reagerte jeg på at Phil snakket for kona: "hun er for sjenert til å si dette selv".... (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker katastrofefamilien ja! Flere år siden jeg har sett dem på norsk TV hvertfall.. Lurer på hvordan det går med dem

Det har jeg lurt på også.

Hun moren til Alexandra og Katherine hadde en egen blogg på Dr.Phil sin nettside:

http://community.drphil.com/profile.blog/Erin/

Ut i fra det hun skrev sist den var oppdatert i fjor ser det ikke ut som det har gått så bra.

Endret av Sandie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var det gitt.

Men nå reagerte jeg på at Phil snakket for kona: "hun er for sjenert til å si dette selv".... (?)

Stussa jeg også litt på.. Er rollen hennes å virke sjenert og ydmyk kanskje? Hun er vel en businesskvinne så vidt jeg vet. Kanskje det gleder det amerikanske folk mer om hun virker sart og delikat slik at mannen må hjelpe henne med å ta ordet? Reagerte også på at han liksom klappa henne på hodet nærmest og sa: "good job Mama"

Rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun Alexandra og resten av familien med? Hun som fikk sitt første barn som 15 og senere 2 til? Den siste ble født mens hun ruset seg samtidig, var hennes mor som var nødt å oppdra barna. Husker de ga henne kosmetiske inngrep også.

Hun husker jeg godt. Var jo problemer med lillesøsteren å. Synes egentlig Alex oppførte seg som en drittunge flere ganger og fikk ikke hun barn med 2-3 forskjellige gutter? Håper det går bedre med henne i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Stussa jeg også litt på.. Er rollen hennes å virke sjenert og ydmyk kanskje? Hun er vel en businesskvinne så vidt jeg vet. Kanskje det gleder det amerikanske folk mer om hun virker sart og delikat slik at mannen må hjelpe henne med å ta ordet? Reagerte også på at han liksom klappa henne på hodet nærmest og sa: "good job Mama"

Rart..

Ja, rart hvis han behandler henne som et barn...

Herlig med påskeferie og se på daytime-tv, og være litt sladrekjerring. Nå har jeg svitsja over til et enda verre program, millionær søker kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rart hvis han behandler henne som et barn...

Herlig med påskeferie og se på daytime-tv, og være litt sladrekjerring. Nå har jeg svitsja over til et enda verre program, millionær søker kjæreste.

Ja daytimeTV er så deilig. Tragisk, dårlig og fantastisk på samme tid. Millionær søker kjæreste er jo i en klasse for seg! Ser ikke bort fra at Patti kunne fått sin egen tråd i forumet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja daytimeTV er så deilig. Tragisk, dårlig og fantastisk på samme tid. Millionær søker kjæreste er jo i en klasse for seg! Ser ikke bort fra at Patti kunne fått sin egen tråd i forumet også.

Ja, det er skikkelig freakshow, så mye fæle mannfolk (og kvinnefolk, for den saks skyld)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Ja daytimeTV er så deilig. Tragisk, dårlig og fantastisk på samme tid. Millionær søker kjæreste er jo i en klasse for seg! Ser ikke bort fra at Patti kunne fått sin egen tråd i forumet også.

Ja, bare synd det går i reprise for ørtende gang, så folk er gått lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Ja, det er skikkelig freakshow, så mye fæle mannfolk (og kvinnefolk, for den saks skyld)!

Veldig freakshow ja. Han heterofile i dag er skikkelig hot, men alkoholiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja daytimeTV er så deilig. Tragisk, dårlig og fantastisk på samme tid. Millionær søker kjæreste er jo i en klasse for seg! Ser ikke bort fra at Patti kunne fått sin egen tråd i forumet også.

Haha, ja det har jeg sett for mye av også :P

En av de tvilsomme gledene ved å være arbeidssøker. De tragiske og skrullete mannfolka som er der er jo bare helt fantastiske :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Da var det daytime-tv igjen.

Må si dr. Phil er ganske flink som kom igjennom til denne jenta i dag.

Men har han ikke et ansvar for å få kona til å føle seg verdsatt med naturlig eldre utseende? Eller er det miljøet og det å være på tv som får henne til å ta alle disse plastiske inngrepene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det daytime-tv igjen.

Må si dr. Phil er ganske flink som kom igjennom til denne jenta i dag.

Men har han ikke et ansvar for å få kona til å føle seg verdsatt med naturlig eldre utseende? Eller er det miljøet og det å være på tv som får henne til å ta alle disse plastiske inngrepene?

Hva han mener spiller vel ikke så stor rolle. I Hollywood så er det kun utseendet som teller.

Se på Lisa Kudrow. Hun er jo nesten en sensasjon fordi hun eldes naturlig. Men hvem fra Friends blir trukket frem som vakker selv mange år etter? Courtney Cox så klart.

Jennifer Aniston er bare heldig. Bitch :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at dr phil som regel bare forteller selvfølgeligheter, men han sier det på en god måte da. Det som er så flott med dr phil er at han har så enorme ressurser til ekspertiser, alt fra kirurger til psykologer. Kona virker veldig overfladisk, og det virker som om de har et veldig gammeldags forhold, men han er jo fra texas da. Kona gjør allikevell mye bra, og er nok et bra menneske. Det som irriterer meg mest med dr phil er når han snakker med menn og spørr hvordan han skal forsørge kona, det er gammedags tankegang. Hvem vil bli forsørget av en mann i disse dager.

Anonymous poster hash: 60ca5...d23

MÅ det være 100% likhet mellom mann og kvinne? Jeg liker tanken på at mannen er den sterke parten som kan passe på meg, både økonomisk, fysisk og psykisk. Det betyr såklart ikke at jeg mener at kvinnen skal gå hjemme, tvert i mot. Man er like mye verdt, men kan man ikke bare leve med at det finnes forskjeller mellom mann og kvinne? Menn i dag er for pinglete, og feminismen har gått for langt.

Jeg liker både Dr. Phil og konen hans.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi vi kvinner har fått mer selvstendighet og likestilling nå, så betyr ikke det automatisk at alle kvinner vil forsørge seg selv. Alle kvinner ble ikke tvingt til å være husmødre av den store stygge mannen før o tiden vet du. Noen, deriblant jeg, er tradisjonelle og liker den litt gammeldagse måten ting ble gjort på før. Hvem er du til å dømme det?

+1!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Hva han mener spiller vel ikke så stor rolle. I Hollywood så er det kun utseendet som teller.

Se på Lisa Kudrow. Hun er jo nesten en sensasjon fordi hun eldes naturlig. Men hvem fra Friends blir trukket frem som vakker selv mange år etter? Courtney Cox så klart.

Jennifer Aniston er bare heldig. Bitch :fnise:

Det er bra Lisa Kudrow vil eldes naturlig, men hun har også operert ansiktet:)

Courtney Cox begynner å se litt kunstig ut nå, "slipt" i ansiktet og tydelig injeksjoner i leppene (som var store fra før, munnen altså :D)...

Jennifer Aniston har drømmekroppen, sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...