Gå til innhold

Hva synes du om kona til Dr. Phil?

HerKommerMummi

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Corinne skrev:

Men.... mister ikke denne voldsalarm-appen litt sin intensjon da man på riksdekkende TV forteller både hva den heter, hvordan den virker og hvordan selve appen ser ut på telefonen?? Det er vel en haug av voldelige ektefeller som ser på Dr.Phil og dermed får med seg dette? Da er den jo ikke "kamuflert" lenger... :dry:

De har aldri vist hvordan den ser ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Birdo skrev:

De har aldri vist hvordan den ser ut. 

Søk på "Aspire News" som appen heter.. kommer opp bilder på google av Phil og kona foran en stor skjerm med bilder av appen. Sett dem vise den frem flere ganger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Corinne skrev:

Søk på "Aspire News" som appen heter.. kommer opp bilder på google av Phil og kona foran en stor skjerm med bilder av appen. Sett dem vise den frem flere ganger.

Søkte på det jeg, kom opp et bilde fra showet for appen er sensurert.. Jeg har sett de fleste episodene, og har ikke sett bilder av appen før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Birdo skrev:

Søkte på det jeg, kom opp et bilde fra showet for appen er sensurert.. Jeg har sett de fleste episodene, og har ikke sett bilder av appen før. 

Så rart.. Kommer opp masse bilder hvis jeg søker på Aspire News på google, og går på "bilder".
Appen har en rosa logo med streker og et hjerte... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Corinne skrev:

Så rart.. Kommer opp masse bilder hvis jeg søker på Aspire News på google, og går på "bilder".

Jeg er en skikkelig Dr. Phil-slave, har sett nesten alle sesongene og har aldri sett bilde av appen før jeg nå søkte i google.

Men over til selve spørsmålet som stilles: Jeg liker henne. Hun har operert seg, okei. Det er ufattelig mange kvinner som gjør det, og jeg skjønner ikke hva det har med henne som person å gjøre. Som nevnt over er hun ikke et forbilde for unge jenter. Jeg synes hun gjør veldig mye bra med ressursene hun har, i motsetning til veldig mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Corinne skrev:

Ja, det kommer opp bilder av appen - men ikke fra showet. De har alltid sensurert den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...