Gå til innhold

cuckold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes du virker altfor oppegående og reflektert til å holde på med sånt tullball ;)

Anonymous poster hash: 0d837...c05

En manns fetisj er en en annen manns latter. Det seksuelle er et anarkismens område, en del av menneskelivet som innbitt motsetter seg å formes etter fornuftens eller våre politiske idealers diktat. Så lenge alle involverte er voksne frie mennesker ser jeg ikke noe galt i å leve på siden av det tradisjonelle.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel dette er et diskusjonforum. Jeg deler gjerne dersom det er relevant for en diskusjon. Dersom jeg brenner for en sak hvor det er mange fordommer så er vel åpenhet verdens beste medisin.

Jeg byr gjerne på meg selv :)

Men det Havbris reagerte på var ikke hva du selv velger å gjøre, men at du synes det var betimelig å kritisere meg fordi jeg bare byr på meg selv på min måte, og fordi jeg etter din mening åpenbart burde gå enda mer i detalj og utbrodere mitt privatliv.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Men det Havbris reagerte på var ikke hva du selv velger å gjøre, men at du synes det var betimelig å kritisere meg fordi jeg bare byr på meg selv på min måte, og fordi jeg etter din mening åpenbart burde gå enda mer i detalj og utbrodere mitt privatliv.

Neida, ikke stress med det :)

Det var ikke kritikk, men et innspill, vi er jo på et diskusjonforum.

Nå gidd jeg ikke gå tilbake og sitere hva jeg nøyaktig svarte på, men du fikk litt kritikk fra en annen bruker, og jeg kom med et innspill om åpenhet. Det var bare en personlig mening om at åpenhet er bra, og ikke et ønske om at du skal dele noe du selv ikke ønsker.

Skrevet

Neida, ikke stress med det :)

Det var ikke kritikk, men et innspill, vi er jo på et diskusjonforum.

Nå gidd jeg ikke gå tilbake og sitere hva jeg nøyaktig svarte på, men du fikk litt kritikk fra en annen bruker, og jeg kom med et innspill om åpenhet. Det var bare en personlig mening om at åpenhet er bra, og ikke et ønske om at du skal dele noe du selv ikke ønsker.

Jo, men jeg har jo aldri vært redd for å diskutere seksualitet generelt eller cuckoldry spesielt. Jeg har heller ikke lagt skjult på at jeg selv tenner på og praktiserer cuckoldry. Men jeg velger å sette en grense for hvor privat jeg blir, jeg forbeholder meg retten til å bevare en privat sone slik at ikke hele mitt seksualliv kan gjenfinnes på KG.

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Jo, men jeg har jo aldri vært redd for å diskutere seksualitet generelt eller cuckoldry spesielt. Jeg har heller ikke lagt skjult på at jeg selv tenner på og praktiserer cuckoldry. Men jeg velger å sette en grense for hvor privat jeg blir, jeg forbeholder meg retten til å bevare en privat sone slik at ikke hele mitt seksualliv kan gjenfinnes på KG.

Bra for deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med dere damer, hadde det vært deilig med en mann der dere fikk gjøre som dere ville, å ha sex med hvilke menn dere ville, så lenge mannen kun var trofast mot dere? Jeg tenker at sånne menn må jo være deilig å ha som forsørgere av barn og familien, mens dere damer får masse deilig uforpliktet sex? :)

Anonymous poster hash: 772a3...7a2

Nei. Foretrekker likeverdige åpne forhold, da cuckoldry som regel kommer med andre holdninger som frastøter meg.

Anonymous poster hash: 7052c...f81

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...