Cuckold Skrevet 27. mars 2015 #2 Skrevet 27. mars 2015 Er det noen praktiserende her inne? Ja, det er da det.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #3 Skrevet 27. mars 2015 Ja, det er da det. Kan jeg pørre hvordan moren og faren din var mot deg, spesielt moren din? Fikk du mye kjærlighet og oppmerksomhet mot barn, eller var hun slem mot deg? Anonymous poster hash: 0f9fa...be9
Cuckold Skrevet 27. mars 2015 #4 Skrevet 27. mars 2015 Kan jeg pørre hvordan moren og faren din var mot deg, spesielt moren din? Fikk du mye kjærlighet og oppmerksomhet mot barn, eller var hun slem mot deg? Anonymous poster hash: 0f9fa...be9 Fikk mye kjærlighet, jeg elsker min mor, jeg har vokst opp i et veldig trygt og godt hjem, med foreldre som elsket hverandre og holdt sammen til døden skilte dem ad som det heter, jeg har vært veldig heldig.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #5 Skrevet 27. mars 2015 Fikk mye kjærlighet, jeg elsker min mor, jeg har vokst opp i et veldig trygt og godt hjem, med foreldre som elsket hverandre og holdt sammen til døden skilte dem ad som det heter, jeg har vært veldig heldig. Hvorfor ble du sånn at du tente på å se partneren din ha sex med andre? Ble du behandlet dårlig som ung av noen kvinner? Hvorfor tror du at du liker å bli ydmyket? Og jeg lurer og på litt spesifikt: Kommer de andre mennene i ansiktet på deg osv.?, drikker du andre menns sæd ut av underlivet til partneren din, eller slikker du den opp? Anonymous poster hash: 0f9fa...be9
Hardy_Poteter Skrevet 27. mars 2015 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2015 Lurte bare på om jeg kunne være en gave til din kone jeg, hehe, men ser det er andre drøye spørsmål her. Neida, lurer bare på hvordan dere gjør dette.
Cuckold Skrevet 27. mars 2015 #7 Skrevet 27. mars 2015 (endret) Hvorfor ble du sånn at du tente på å se partneren din ha sex med andre? Ble du behandlet dårlig som ung av noen kvinner? Hvorfor tror du at du liker å bli ydmyket? Og jeg lurer og på litt spesifikt: Kommer de andre mennene i ansiktet på deg osv.?, drikker du andre menns sæd ut av underlivet til partneren din, eller slikker du den opp? Anonymous poster hash: 0f9fa...be9 Masochistiske fantasier er jo svært utbredt, cuckoldry er bare en slik variant. Hvorfor mennesker tenner på dominans/underkastelse eller ulike former for ydmykelse eller kanskje frihetberøvelse (bondage) i seksuell sammenheng er et stort tema, der har du masse litteratur å ta av. Tror ikke det har så mye for seg å gå gjennom psykologisk teori her, ta en tur på biblioteket. Endret 27. mars 2015 av Cuckold 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #8 Skrevet 27. mars 2015 Masochistiske fantasier er jo svært utbredt, cuckoldry er bare en slik variant. Hvorfor mennesker tenner på domanins/underkastelse eller ulike former for ydmykelse eller kanskje frihetberøvelse (bondage) i seksuell sammenheng er et stort tema, der har du masse litteratur å ta av. Tror ikke det har så mye for seg å gå gjennom psykologisk teori her. Takkf or svar, men vil du ikke svare på sødspørsmålene? Anonymous poster hash: 0f9fa...be9
Cuckold Skrevet 27. mars 2015 #10 Skrevet 27. mars 2015 Takkf or svar, men vil du ikke svare på sødspørsmålene? Anonymous poster hash: 0f9fa...be9 æ Anonymous poster hash: 0f9fa...be9 Hvorfor lurer du på det? Svaret er at jeg er lite glad i andre menns sæd, men jeg vet jo at det er mange andre cuckolds som slikker det i seg, og det er jo helt greit. Det finnes ikke noen regel alle skal følge.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2015 #11 Skrevet 27. mars 2015 Hvorfor lurer du på det? Svaret er at jeg er lite glad i andre menns sæd, men jeg vet jo at det er mange andre cuckolds som slikker det i seg, og det er jo helt greit. Det finnes ikke noen regel alle skal følge. Er bare nysgjerrig på hvordan du praktiserer cuckolding i praksis, men det er kanskje for personlig for deg å dele her? Anonymous poster hash: 0f9fa...be9
Cuckold Skrevet 27. mars 2015 #12 Skrevet 27. mars 2015 Er bare nysgjerrig på hvordan du praktiserer cuckolding i praksis, men det er kanskje for personlig for deg å dele her? Anonymous poster hash: 0f9fa...be9 Ja, det blir litt for personlig. Foretrekker å ikke fortelle alt om meg selv på ett sted. Hadde jeg kjent deg privat og jeg visste du var et liberalt menneske kunne jeg fortalt litt av hvert. Men gidder ikke legge ut om det her på KG. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #13 Skrevet 28. mars 2015 Hva med dere damer, hadde det vært deilig med en mann der dere fikk gjøre som dere ville, å ha sex med hvilke menn dere ville, så lenge mannen kun var trofast mot dere? Jeg tenker at sånne menn må jo være deilig å ha som forsørgere av barn og familien, mens dere damer får masse deilig uforpliktet sex?Anonymous poster hash: 772a3...7a2
Gjest Coolaid Skrevet 28. mars 2015 #14 Skrevet 28. mars 2015 Ja, det blir litt for personlig. Foretrekker å ikke fortelle alt om meg selv på ett sted. Hadde jeg kjent deg privat og jeg visste du var et liberalt menneske kunne jeg fortalt litt av hvert. Men gidder ikke legge ut om det her på KG. Så man forteller eller dere erfaringer kun med mennesker som er positiv eller deler samme oppfatning ? Slik får man ikke respekt for en alternativ livsførsel. Man får respekt og forståelse av å opplyse folk som i utgangspunktet ikke deler samme synspunkt.
Cuckold Skrevet 28. mars 2015 #15 Skrevet 28. mars 2015 Så man forteller eller dere erfaringer kun med mennesker som er positiv eller deler samme oppfatning ? Slik får man ikke respekt for en alternativ livsførsel. Man får respekt og forståelse av å opplyse folk som i utgangspunktet ikke deler samme synspunkt. Mulig du ikke ser forskjell på å være åpen om at man praktiserer en alternativ livsstil og å fortelle pikante detaljer fra sexlivet, det er ikke tilfeldig at jeg har valgt «Cuckold» som nick her på KG, jeg har hele tiden vært åpen om at jeg har cuckold-fetisj og jeg har deltatt i utallige tråder om mekanismene bak og de forskjellige uttrykkene for cuckold-fetisjen. Men å fortelle detajert hvordan vi (jeg og min kjære) lever føler jeg ikke for, jeg vil verne om min private sone og de som tilhører den. 2
Havbris Skrevet 28. mars 2015 #16 Skrevet 28. mars 2015 Så man forteller eller dere erfaringer kun med mennesker som er positiv eller deler samme oppfatning ? Slik får man ikke respekt for en alternativ livsførsel. Man får respekt og forståelse av å opplyse folk som i utgangspunktet ikke deler samme synspunkt. Deler du detaljerte beskrivelser av din seksuelle aktivitet på KG for å oppnå respekt og forståelse fra ukjente og uopplyste mennesker? 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #17 Skrevet 28. mars 2015 Haha, det irriterer meg at du er cuckold Cuckold. Passer ikke helt med fordommene mine, gidder du forandre deg? Anonymous poster hash: 0d837...c05 1
Cuckold Skrevet 28. mars 2015 #18 Skrevet 28. mars 2015 Haha, det irriterer meg at du er cuckold Cuckold. Passer ikke helt med fordommene mine, gidder du forandre deg? Anonymous poster hash: 0d837...c05 Vet ikke hva fordommene dine går ut på, men velger å tolke det som en kompliment. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #19 Skrevet 28. mars 2015 Vet ikke hva fordommene dine går ut på, men velger å tolke det som en kompliment. Synes du virker altfor oppegående og reflektert til å holde på med sånt tullball Anonymous poster hash: 0d837...c05
Gjest Coolaid Skrevet 28. mars 2015 #20 Skrevet 28. mars 2015 Deler du detaljerte beskrivelser av din seksuelle aktivitet på KG for å oppnå respekt og forståelse fra ukjente og uopplyste mennesker? Vel dette er et diskusjonforum. Jeg deler gjerne dersom det er relevant for en diskusjon. Dersom jeg brenner for en sak hvor det er mange fordommer så er vel åpenhet verdens beste medisin. Jeg byr gjerne på meg selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå