AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #41 Skrevet 28. mars 2015 Perfekt melding, hadde elsket det selv Anonymous poster hash: 5e339...75d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #42 Skrevet 28. mars 2015 Jeg regner med at 90 % av de som har svart i denne tråden er kvinnfolk, ettersom at jeg kun ser svar som "Nasty" og "Kleint" osv. Hadde en kjæreste skrevet det der til meg, så hadde jeg fridd dagen derpå. Det er jo sinnssykt sexy! Anonymous poster hash: 275d8...302 1
Lady Stardust Skrevet 28. mars 2015 #43 Skrevet 28. mars 2015 Haha. Jeg spurte samboeren hva han mente om det (jeg syns forøvrig ikke det var kleint), og han hadde likt å fått en sånn melding. Ingen ting å bekymre seg for, TS ;D
karrifrøkna Skrevet 28. mars 2015 #44 Skrevet 28. mars 2015 Ha ha... der har vi det! Seksuell person du... du er vel mere opptatt av å imponere denne gubben. Men du kan slappe av, en normal 37-åring satser ikke på en på 21, så disse utspillene dine blir kjedelige etter hvert, og han finner noe annet. Kleint? Bare fornavnet... Anonymous poster hash: 8d7dc...89c Tipper du er mann, i førtiårene kanskje(?) og grusomt sjalu på kjæresten min, som har kapret en ung, flott pike på 20(21 straks, møttes når jeg var 18) og du irriterer deg over at du aldri i verden kunne fått deg noe på min alder. Grumpy old man.... Hvis ikke så er du en bitter gammel drittkjærring, som aldri har fått noe i ditt liv. Ta deg en bolle hvem enn du er, eller skaff deg et liv.
karrifrøkna Skrevet 28. mars 2015 #45 Skrevet 28. mars 2015 Det gikk forresten flott, blowjob i bilen! Han smilte lurt når han kom inn i bilen, uten å si noe, og ba meg stoppe når vi nærmet oss final destinasjon. Så til alle dere kvinner som syntes dette var så kleint, prøv selv så kanskje dere og får fart på sexlivet. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #46 Skrevet 28. mars 2015 Med tanke på aldersforskjellen (som jeg forsåvidt ikke har noen problemer med, bare for å få sagt det) virker det litt som at du skal "imponere" kompisen til typen din med at han har en "ung og sprek" dame. Men for all del. Anonymous poster hash: 2a385...daa
karrifrøkna Skrevet 28. mars 2015 #47 Skrevet 28. mars 2015 Med tanke på aldersforskjellen (som jeg forsåvidt ikke har noen problemer med, bare for å få sagt det) virker det litt som at du skal "imponere" kompisen til typen din med at han har en "ung og sprek" dame. Men for all del. Anonymous poster hash: 2a385...daa Hva har kompisen egentlig med dette å gjøre? Jeg skulle hente han der, ikke inn i leiligheten hans, ikke hilse på han, og jeg vet at mannen min aldri hadde sagt hvem han får melding av eller hva det står, så kompisen ante ingenting. Kompisen har forresten også dame på min alder, og er eldre enn kjæresten min, så å imponere med noe han er helt vandt til er litt på trynet.
Timza Skrevet 28. mars 2015 #48 Skrevet 28. mars 2015 (endret) Regner med dere har hatt sex før, så jeg hadde tatt den med knusende ro og bare gledet meg til du kom og hentet meg. Så trur ikke du trenger bekymre deg. De som mener slikt er kleint går glipp av mye moro. Endret 28. mars 2015 av Timza
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2015 #49 Skrevet 28. mars 2015 Hva har kompisen egentlig med dette å gjøre? Jeg skulle hente han der, ikke inn i leiligheten hans, ikke hilse på han, og jeg vet at mannen min aldri hadde sagt hvem han får melding av eller hva det står, så kompisen ante ingenting. Kompisen har forresten også dame på min alder, og er eldre enn kjæresten min, så å imponere med noe han er helt vandt til er litt på trynet. Oi! Hvor bor dere? Anonymous poster hash: 37ee1...55f 1
jack_daniels Skrevet 28. mars 2015 #50 Skrevet 28. mars 2015 Selvfølgelig er det ikke kleint! Tror de fleste oppegående menn ville satt pris på ei sånn melding fra dama. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #51 Skrevet 29. mars 2015 Tipper du er mann, i førtiårene kanskje(?) og grusomt sjalu på kjæresten min, som har kapret en ung, flott pike på 20(21 straks, møttes når jeg var 18) og du irriterer deg over at du aldri i verden kunne fått deg noe på min alder. Grumpy old man.... Hvis ikke så er du en bitter gammel drittkjærring, som aldri har fått noe i ditt liv. Ta deg en bolle hvem enn du er, eller skaff deg et liv. Jeg er ingen av de tingene du hentyder til. Har derimot litt klasse, og har aldri hatt problemer med å få oppmerksomhet fra menn uten å måtte være utagerende ang. hvor dyrisk, vill og gal jeg er. Eller ikke er. Anonymous poster hash: 8d7dc...89c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå