Gå til innhold

Er dette kleint?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kleint.

Anonymous poster hash: c2b6c...76d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal kjøre å hente han nå straks, men jeg ble så flau av alle tilbakemeldingene her at jeg ba han glemme det fordi jeg ble flau og følte meg som en drittunge, og da svarte han "hvorfor skal du bli flau"... Så vi får se hvordan det går om noen minutter ;-)

ts

Ikke bry deg om folk her inne.

Men husk at KG er ett av de dummeste forumene å poste slik på da det er stappfullt med bitre mennesker som ikke ser glede i noe. Også er det veldig mange troll her inne som kun er ute etter å skrive slemme ting om alle, bare for å være en drittsekk. Helt utrolig hva verden har blitt til men sånn er det nå blitt...

Det er super viktig å holde spenningen oppe i ett forhold og det er super bra at du gjør en innsats :)

Lykke til!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal hente kjæresten min hos en kompis ikveld, og kjøre han hjem. Jeg spurte om de hadde det bra, og han skrev at det hadde de, så skrev jeg "Når jeg henter deg så skal du ta frem pikken din, å la meg suge den godt. Enjoy"

Er det kleint??? Er såklart ikke noe han skal behøve å svare på, men ville du svart, og hva ville du isåfall skrevet? Redd jeg har driti meg ut....

Anonymous poster hash: 86a80...3ff

Skulle ønske dama min var sånn jeg.

Anonymous poster hash: eae77...89c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hvordan gikk det ts? :)

Anonymous poster hash: ac609...b3d
Skrevet

Hvor skal du gjøre det? Hos kompisen? Ville vært litt forsiktig med det, siden det kan bety at kompisen kaster dere ut. Jeg hadde gjort det, men en mann tenker kanskje ikke sånn. Det hadde ikke hatt noe å si på vennskapet da, bare at jeg hadde følt meg utilpass og ikke villet at det skulle skje igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Ehh kleint. Hvorfor skrev du det?

Jeg er ikke prippen, men det der var bare... nasty?

Anonymous poster hash: 9e091...7e5

wtf... hvorfor skrev du det egentlig?

kleint

Eeeehh...

Anonymous poster hash: bbcdf...b36

Vel jeg ville jeg lest det som om det var formulert av en 14 årig gutt fra bygda.

Men kanskje er det deres stil.

Anonymous poster hash: c5597...12d

Kleint.

Anonymous poster hash: c2b6c...76d

Er det veldig fordomsfullt å tenke at alle de jeg har sitert er kvinner?

TS: Drit i disse surpompene, og ikke spør om slikt på et kvinneforum. Men noen hederlige unntak, er det svært få som klarer å se dette fra en manns perspektiv.

Jeg er selv mann, og hadde vært i himmelen om jeg hadde fått en slik sms.

Anonymous poster hash: ad00a...d4f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, herregud altså! Jeg kan virkelig ikke fatte og begripe at det finnes så mange som syns det der var kleint. Joda, alle er forskjellige, men virkelig... get laid people :P

Jeg sender enda mer skitne meldinger til min kjæreste, og han digger det.

Dere som syns det er kleint vil sikkert innse at det ikke er så kleint når dere selv har mannfolk å skrive sånne ting til :fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: c3136...aa0
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Haha, på KG er nesten alt kleint og harry. Enormt mange som er helt hysteriske og er veldig opptatt av å få frem hvor sykt kleint ting er.

Anonymous poster hash: 687a1...e89
  • Liker 2
Skrevet

Hva er problemet? Kunne lett gjort med en kjæreste . Jeg har sendt melding til en kjæreste som maste om alskens huslige ting mens jeg var på jobb, at slutt ellers så kommer jeg og puler deg .han ble meget glad at en jente kunne " avverge" hverdags maset på den måten og som sagt , så gjort.

• Liker 1
Skrevet

kleint? Hæ? Helt normalt! Kjør på!! ;)

• Liker 1
Skrevet

Sender slike sms til mannen stadig vekk og det blir satt stor pris på....

• Liker 2
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Mannen min hadde ikke klaget, for å si det sånn!

Dirty talk ER kleint hvis man er redd for at det er kleint. Man bør ikke droppe det av den grunn. ;)

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg skal hente kjæresten min hos en kompis ikveld, og kjøre han hjem. Jeg spurte om de hadde det bra, og han skrev at det hadde de, så skrev jeg "Når jeg henter deg så skal du ta frem pikken din, å la meg suge den godt. Enjoy"

Er det kleint??? Er såklart ikke noe han skal behøve å svare på, men ville du svart, og hva ville du isåfall skrevet? Redd jeg har driti meg ut....

Dette er langt langt borte fra "kleint" kategorien.

Alle menn ønsker å oppleve noe sånt fra kjæresten.

Drømmedame.....

Skrevet

Er det veldig fordomsfullt å tenke at alle de jeg har sitert er kvinner?

TS: Drit i disse surpompene, og ikke spør om slikt på et kvinneforum. Men noen hederlige unntak, er det svært få som klarer å se dette fra en manns perspektiv.

Jeg er selv mann, og hadde vært i himmelen om jeg hadde fått en slik sms.

Anonymous poster hash: ad00a...d4f

Det er vel to sider av dette - det henger en del sure kvinner på KG men det henger også en del menn som knapt har sett en avkledd kvinnekropp og ikke har nubbesjans på markedet. De er ikke i stand til å se hvordan ting ser ut fra perspektivet til en attraktiv mann med valgmuligheter. De liker å posisjonere seg selv som veldig greie og joviale fordi de liker oppmerksomheten på nett. Ett eksempel er "tolerante" kommentarer som "det er det indre som teller" - for de har ikke sjans til å diskriminere på utseendet uansett.

Selvsagt er en blowjob alltid velkommen, men det er jo også vanlig i et forhold. Jeg synes språket er megakleint men dersom det er slikt språk TS og mannen har er det jo ingen sak. Aldersforskjellen tilsier også at han er vant med at hun er noe mer umoden, det er bare noe man aksepterer i totalpakken.

TS overtenker uansett dette vanvittig og så lenge smsen er sendt er det ikke noe å dvele over.

Skrevet

For min del så er det ikke selve innholdet på på sms'en jeg reagerte på, dirty sms kan være pirrende, men det var måten den var skrevet på.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det TS?? :D

Anonymous poster hash: 8ae66...777

AnonymBruker
Skrevet

Skrev det hovedsaklig fordi jeg aldri har han på tomannshånd lenger, og er en veldig seksuell person.

Vil at spenningen i forholdet skal vare..

ts

Men hvorfor må du si det i en sms? Hvorfor ikke bare gjøre det? Gjennomføre det?

Anonymous poster hash: 24cfd...487

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 21 og 37 ;-) ts

Ha ha... der har vi det! Seksuell person du... du er vel mere opptatt av å imponere denne gubben. Men du kan slappe av, en normal 37-åring satser ikke på en på 21, så disse utspillene dine blir kjedelige etter hvert, og han finner noe annet.

Kleint? Bare fornavnet...

Anonymous poster hash: 8d7dc...89c

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min hadde blitt overlykkelig. :)

Anonymous poster hash: f2a32...8b9
Skrevet

Jeg synes det var kleint, spurte kjæresten og han synes det hørtes digg ut. Folk er forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...