Gjest gloria Skrevet 5. september 2004 #81 Del Skrevet 5. september 2004 VK2 drama, og ekstrahjelp i klesbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 6. september 2004 #82 Del Skrevet 6. september 2004 Jobber som miljøarbeider på en barnevernsinstittusjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2004 #83 Del Skrevet 6. september 2004 Bibliotekarstudent og jobber i matvarebutikk ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne M. Skrevet 6. september 2004 #84 Del Skrevet 6. september 2004 Og jobber for det meste med jenter som sliter med å bli gravide, samt jenter som har problemer med mens og menssmerter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 7. september 2004 #85 Del Skrevet 7. september 2004 Helsesekretær (fått vikariat på legekontor) Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 7. september 2004 #86 Del Skrevet 7. september 2004 Jobber i Forsvaret (sivil stilling!)' date=' som sangdikter og er deltidsstudent.[/quote'] Sangdikter i forsvaret???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 7. september 2004 #87 Del Skrevet 7. september 2004 Jobber ikke som sangdikter i Forsvaret. Det var et komma i den setningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 8. september 2004 #88 Del Skrevet 8. september 2004 Personlig Sekretær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 8. september 2004 #89 Del Skrevet 8. september 2004 Økonomi ansvarlig, renholdsarbeider, omsorgsarbeider, kokk, gartner, vaktmester, sykepleier og lærer. Ååå, eller mente du hva jeg jobbet med utenfor hjemmet? Å, da er jeg bare kokk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 8. september 2004 #90 Del Skrevet 8. september 2004 Her også. Me too..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 8. september 2004 #91 Del Skrevet 8. september 2004 Økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 8. september 2004 #92 Del Skrevet 8. september 2004 Holder på med mastergrad, og har en deltidsjobb i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. september 2004 #93 Del Skrevet 8. september 2004 Me too..... melder meg også her ... (er vel egentlig potet - så det blir vel litt av hvert i tillegg..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 8. september 2004 #94 Del Skrevet 8. september 2004 Byråkratiarbeide for å tjene penger. Deltidsjobben i drosjenæringen, vaskeriet, storkjøkkenet og alt det andre er fryktelig dårlig betalt i kroner og øre... Men du, så givende det kan være å sortere sure sokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. september 2004 #95 Del Skrevet 8. september 2004 Deltidsjobben i drosjenæringen, vaskeriet, storkjøkkenet og alt det andre er fryktelig dårlig betalt i kroner og øre... Men du, så givende det kan være å sortere sure sokker! .. det var godt du minnet om bigesjeften.. - har den jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 8. september 2004 #96 Del Skrevet 8. september 2004 vikariat i barnehage (som assistent :-? ) Er egentlig barnevernspedagog og ser etter jobber innenfor d...... kjekt m litt erfaring m barn samtidig som jeg leter bare surt at lønna er så mye mindre....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #97 Del Skrevet 8. september 2004 Jobber i barneverntjenesten. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #98 Del Skrevet 17. september 2004 jobber som sjukepleiar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 18. september 2004 #99 Del Skrevet 18. september 2004 Jobber med renhold. Er egentlig kandidat i kulturfag, men der er det ikke mange jobber, gitt Skal ta exphil og exfac som privatist nå, så får vi se hva annet jegh kan bli når jeg blir stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 18. september 2004 #100 Del Skrevet 18. september 2004 Jobber i barneverntjenesten. 8) Hvordan er det? Hva skjer der? Akkurat nå jobber jeg på Gallup telefonopprigning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå