Gå til innhold

Hvordan få tak i vitnemål ettårsstudium.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fullførte ettårsstudium ved høyskolen i Oslo i året 2011/2012, men fikk aldri vitnemålet.

Hvordan får jeg tak i det? Sendte en mail til hioa, men tviler på at jeg får noe svar. Trenger det vitnemålet nå etter så mange år.

Anonymous poster hash: 4734f...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.hioa.no/Studier-og-kurs/Vitnemaal-og-Diploma-Supplement

Du burde jo ha fått det for lenge siden, og det fremstår nok som noe merkelig for dem også at du ikke etterlyser det før nå. Er du sikker på at adressen som var oppgitt på det tidspunktet var riktig? Hvis ikke er det jo en mulighet for at vitnemålet er på "avveie", og det er i så fall ditt ansvar. Uansett ville du nok vært tjent med å etterlyse det litt før det er gått 3 år...

Gå til infosenteret og forklar problemstillingen dersom du ikke når gjennom med mail. Du har i alle fall mulighet til å få utstedt duplikat.

Anonymous poster hash: 66240...aa3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.hioa.no/Studier-og-kurs/Vitnemaal-og-Diploma-Supplement Du burde jo ha fått det for lenge siden, og det fremstår nok som noe merkelig for dem også at du ikke etterlyser det før nå. Er du sikker på at adressen som var oppgitt på det tidspunktet var riktig? Hvis ikke er det jo en mulighet for at vitnemålet er på "avveie", og det er i så fall ditt ansvar. Uansett ville du nok vært tjent med å etterlyse det litt før det er gått 3 år... Gå til infosenteret og forklar problemstillingen dersom du ikke når gjennom med mail. Du har i alle fall mulighet til å få utstedt duplikat. Anonymous poster hash: 66240...aa3

Er litt rart ja, men jeg har bare utsatt det litt for lenge.

Hadde ingen annen adresse.

Takk for svar.

Anonymous poster hash: 4734f...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsstudium gir som regel ikke vitnemål, det gir karakterutskrift. På de studiestedene jeg har gått på har jeg kunnet bestillte karakterutskrift via studweb. Har du testet det? Det har alltid kommet på 3 dager til meg. Har studert både ved høgskole og ulike universiteter.

Anonymous poster hash: c2a33...b30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirimi

Da jeg startet på ny skole kunne jeg ikke bestille karakterutskrift via studentweb lenger, så jeg sendte mail til skolen og et par dager etter lå den i posten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...