MiniMjau Skrevet 19. august 2004 #1 Del Skrevet 19. august 2004 æææææææ! gleder meg, men magen holder på å komme opp gjennom halsen på meg!!! :o :o :o :o :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. august 2004 #2 Del Skrevet 19. august 2004 *krysser fingrene* You go get them!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. august 2004 #3 Del Skrevet 20. august 2004 Lykke til! Får vi høre hvordan det gikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 20. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 20. august 2004 Gikk ganske bra, men intervjueren(min evt fremtidige sjef) var kjempenervøs! Jeg fikk mange "teite" standardspørsmål fra et ark han hadde med seg. :o :o Type : I en arbeidssituasjon, hva vil du si er dine sterke og svake sider? På en skala fra en til ti bla bla bla, Nevn dine topp-ti websider osv. :o Til slutt hadde jeg en drøss med spørsmål, og da virket det som om han fikk det travelt. Noen kolleger av han sto utenfor møterommet og vinket på han gjennom vinduet. Akkurat som om de skulle ha møte eller trengte han til noe. Da rundet han forsiktig av, vi hadde holdt på i litt over en time også. Har ikke lyst å jobbe der. Har fast trygg, men dog litt kjedelig jobb. :-? Får titte videre. Sånn for min egen del var jeg godt forberedt, men du glemmer jo alltid hva du skal si. Så jeg blir litt sånn "øøøh, "..men det føles nok forhåpentligvis verre enn det oppfattes av intervjueren. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå