Gå til innhold

For lite sex i politikken!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Beachvolley, eller bitchvolley, får bøttevis av ønsket og uønsket oppmerksomhet i disse dager, og ikke utelukkende på grunn av sportslige attribu...eh...prestasjoner.

Politikk og politikere får generelt mindre oppmerksomhet enn de ønsker, i hvert fall på de sakene de selv ønsker å fokusere. Unntaket er muslimhets, der pressen hopper på som nyttige idioter.

Er løsningen å gjøre politikken mer sexy? Uten å nevne navn...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Er løsningen å gjøre politikken mer sexy? Uten å nevne navn...?

Å, du ønsker at jeg skal begynne å engasjere meg som politiker? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jo, men tenk så stilig å ha mudwrestling i stedet for dørgende kjedelige partilederdebatter...

Noen politikere har jo allerede konkurrert i stresskoffertkasting, og vi har allerede en mester i pilleknasking, så hvorfor ikke ta det et skritt videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Jo, men tenk så stilig å ha mudwrestling i stedet for dørgende kjedelige partilederdebatter...

Mellom Valgerd og Anita Appeltun-Sehle (eller hvordan det skrives) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Gud fri og bevare meg for Carl I Hagen i bar overkropp... så NEI!!!

Siv Jensen i bar overkropp derimot... mmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Personlig finner jeg Siv Jensen svært attraktiv selv om hun er litt i eldste laget for meg : )

Inga Marthe Torkelsen(?) kunne kanskje vært ok hvis ikke det som kom ut av munnen gjorde henne så ekkel og kvalm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Inga Marthe Torkelsen(?) kunne kanskje vært ok hvis ikke det som kom ut av munnen gjorde henne så ekkel og kvalm

Valhalla; du må lære deg å skille sak og person. Da åpner det seg nye muligheter, serru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Men det er så ekkelt,jeg tror ikke jeg kunne ligget med hun en gang.

Det sa hun unge ap lederen,at hun aldri kunne forelske seg i en frp'er,jeg synes det var ganske artig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest LoisLane

Synes absolutt at neste partilelederbatt skal foregå uten klær. Og nominasjonsprosessen bør avgjøres ved mudwrestling. Det er kanskje det den gjør også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,hadde nok ikke vært så dumt, nominasjonsprosessen er en fryktelig tid. Masse skittkasting og sånn, er nok fryktelig for de som står midt oppi det og stiller til valg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoisLane:

Synes absolutt at neste partilelederbatt skal foregå uten klær.

Å, nei kjære vene la meg slippe det da, synes debattene er ille nok som de er! :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...