Gå til innhold

skal reise i overimorgen,kan noen hjelpe meg fort før j drar

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei!

trenger et svar litt fort! vi skal reise bort med venner til sverige et sted! her skal vi besøke noen andre venner av oss, vi skal kjøre med bil fra telemark og ned dit! men på veien tenkte vi å ta en overnatting for så å kjøre videre dagen etter!

vi har da lett litt på nettet men ikke funnet stort av sovesteder på veien! vi har funnet "by the way" som ligger ved rygge, ikke langt fra grensen! her er det rom og spisested! er det noen som vet hva dette koster eller hvordan disse rommene er? det sto så altfor lite informasjon på nettet!

jeg kan alltids ringe også men bare lurte på omnoen her inne visste det!

eller om dere har andre gode alternativer om overnattingsteder på vei til svinesund! først og fremst på norges grensa!

trenger gode svar da vi skal reise torsdag eller fredag!

takk takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hadde det vært mulig å få et svar! egentlig så er det ganske irriterende her inne,fordi dere sier at man skal skrive en fengende tittel slik at det rekker folk!

men på en annen måte igjen,vil jeg da si at dersom jeg skriver svar fort ville jeg tro at folk gjorde dette!

nei og nei altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke noen det så vet ikke noen det=ingen svar.

Det hadde nok vært raskere for deg og ringt og spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vel ikke akurat anbefale "by the way" - ikke så veldig koselig spisested der iallefall.......sove der har jeg aldri gjort.

Men om dere fortsetter nedover til Sarpsborg er det et ganske nytt hotell der....(med badeland også :D )Vet desverre ikke hva det koster, men det er et Quality hotell....

...Ellers er jo Fredrikstad en veldig koselig by, da - om man vil kjøre bitte litt lenger og ha en flott kveld på brygga...

(Om du vil vite mer om hotell el så si ifra...

Vil derimot ikke anbefale å sove i Sverige - du må ganske langt ned for å finne et OK sted...iallefall til Strømstad og der er det ikke altid så enkelt å få rom på sommeren...

Ha en flott tur, da.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hei rufus!

takker så hemskt mycke for svaret ditt!! det var snilt gjort! og til alle dere andre jeg har ringtr til dette hotellet men det er ingen som tar opp der! og det er helt sikkrt derfor jeg ble så sur og lot det går ut over dette!

beklager!

men takk til deg rufus for et godt svar! jeg likte tanken om fredrikstad ja! det med bryggen osv.. regner med at vi bare kjører ned dit jeg oxo finner vi heller et sted der,det må jo være et eller annet sted som er ledig tror dere ikke??

vet du om noen gode men også billige hotell i fredrikstad?

hørtes ok ut med det andre i sarpsborg også men kanskje litt dyrt iogmed at man har badeland her!

takk for svar! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen - bare hyggelig å hjelpe litt....

Om dere reiser til Fredrikstad er det iallefall 4 hotell...det billigste (tror jeg...) har til og med best utsikt!!...synes jeg iallefall :D

Vi har brukt det et par ganger - vet ikke prisen i sommer (vi var der i vinter og da pleier de ha andre priser....),men det heter Valhall eller Valhalla eller noe liknende - ring opplysningen så finner de det med en gang.....Koselig sted.... :D

Håper dere finner noe dere liker - og igjen god tur!!.......og som mor sier:"...kjør pent på de veiene, da....det skjer så mye der...." :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

beklager at jeg ikke logger meg inn nå heller. sitter på nettet og leter litt etter hoteller i fredrikstad! for fredrisktad here we come:)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Vallhall, tlf. 69 30 09 70.

www.hotelvalhalla.no (ingen priser på internett)

Quality Hotel i Sarpsborg koster 1200 kroner natta hvis du bestiller på internett. www.choice-hotels-norway.no.

God tur.

Og ja, grunnen til at du ikke fikk svar, var at ingen visste eller hadde lyst til å gjøre søket for deg. Nå har jeg gjort det for deg *englesmil* - det var ikke så vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

føler at alle er i mot meg altså! takk skal du ha sissan men jeg er ikke fullt så god på nettet og har sittet en times tid og lett nå! har kommet frem til to hoteller ja!

takk skal du ha!:):wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips når du leter etter steder:

www.gulesider.no

Kjapt effektivt, og ofte med linker videre til hjemmesider for hva det nå er man søker etter (jeg er ikke noe telenor-fan, men dette ER ofte den mest effektive siden for å finne f.eks. en kaffebar i indre Hardanger).

Ingen er i mot deg, men ingen liker kjeft fordi man ikke svarer på noe man ikke har svar på.

Ellers er www.alltheweb.no min favorittsøkeside for tiden. Syns alltid jeg finner det jeg leter etter der. Men det er individuelt hvor man liker å gjøre søkene.

Har du funnet hotell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leila

Hei du ukjente!

Særpejente jeg da. Ta av første avkjøring til Sarpsborg fra E6, såtil venstre og kjør forbi Tunevannet, og vips der ligger Tuneheimen på venstre side. ( ca. 2 km fra E6) Tuneheimen er et billig(tror jeg) og koselig sted. Tlf.69145001

Lykke til!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...