Gå til innhold

tilbud om jobb - what to do?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er nettopp nyutdannet fysioterapeut, og har nå fått tilbud om arbeid i 6 måneder på et lite sted på østlandet. Det eneste minuset med denne stillingen er at det kun eventuelt er en fysioterapeut på stedet (den stillingen jeg har fått), og det blir derfor ingen å sparre med om eventuelle tvilstilfeller/spørsmål som dukker opp. Jeg har behov for erfaring på cven, og vurderer derfor at jeg har fått et godt tilbudt, men det at jeg må jobbe alene er det som får meg til å vurdere igjen og igjen. Hva bør jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 0a3a6...54d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Er nettopp nyutdannet fysioterapeut, og har nå fått tilbud om arbeid i 6 måneder på et lite sted på østlandet. Det eneste minuset med denne stillingen er at det kun eventuelt er en fysioterapeut på stedet (den stillingen jeg har fått), og det blir derfor ingen å sparre med om eventuelle tvilstilfeller/spørsmål som dukker opp. Jeg har behov for erfaring på cven, og vurderer derfor at jeg har fått et godt tilbudt, men det at jeg må jobbe alene er det som får meg til å vurdere igjen og igjen. Hva bør jeg gjøre?

Ta den. Et lite sted har et nabosted. Dette nabostedet er ofte like lite (eller litt større) og har også en fysioterapeut som jobber (mer eller mindre) alene og som mer enn gjerne knytter kontakt med deg.

Poenget er: det er alltid folk å spørre. Og i min erfaring er folk nesten uten kollegaer lettere å spørre enn om du skulle havne på et stort sted der alle har mange å sparre med. Folk med få å gå til er superivrige etter å utveksle erfaring når noen først ringer.

Anonymous poster hash: 3c91f...5a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta den! Jeg er utdannet fysioterapeut fra 2011, og har ikke hatt en eneste "ekte" fysio-jobb...

Anonymous poster hash: 7e12a...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...