Gå til innhold

Hvordan finne folk å intervjue til et magasin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke spurt om meninger eller konstrutiv kritikk! Jeg har ikke skrevet om planen for siden heller. Hvordan i all verden kan du skrive at den er en av mange??

Jeg kan love deg at min plan skiller seg ut fra de andre.

Dessuten er det ikke så mange av dem i Norge. Jeg kommer på ToppGirl som er for jenter på 12 år, den nye elendige siden som heter Gossip også er det jo disse hjemmesidene til motemagasiner som finnes i butikkhyllene. Det er ikke spesielt bra sider.

"Det har vi nok av. Drit i planen din". For det første har vi alltid nok av restauranter og TV-serier, men folk prøver og utkonkurrerer konkurrentene sine. Det samme gjelder aviser. Tror du virkelig at VG, Aftenposten, Dagbladet, NRK, Nettavisen, Dagens Næringsliv også videre har LIKE lesertall? Nei, de er konkurrenter og noen er bedre enn andre.

Disse avisene har forresten MANGE flere konkurrenter enn det jeg vil få.

Jeg har aktivt jobbet i denne bransjen, og jeg vet hva som funker og hva som ikke funker. Hvorfor tror du at du plutselig vet alt om dette mye bedre enn meg? Du vet jo som nevnt ingenting om planen min! Ja, abort ble nevnt, men det var et eksempel og jeg skal jo ikke skrive om abort sju ganger om dagen hver dag!

Jeg har jo ikke bedt om meninger eller konstruktiv kritikk! Mange har svart på spørsmålet mitt? Carali er den eneste som har svart på spørsmålet mitt.

Dere andre har lett etter noe som ikke er et tema i tråden for å kritisere det i stedet for å svare på tråden.

Nå føler jeg at dere gjør dette til en krangletråd, og det ønsker jeg ikke. Trodde ikke det en gang var mulig med dette som tema.

Les svaret til personen jeg siterte over deg i denne kommentaren. Det er men for deg også. Orker ikke gjenta meg så mye.

_____

Skjerpings, sure KG-folk som skal finne noe å kverulere på. Dere går jo HELT utenfor tema!

Anonymous poster hash: 2c2ed...388

Svært så defensive du ble...det er vel greit å fortelle deg at dette tydeligvis ikke er et veldig orginalt og unikt konsept....

Anonymous poster hash: 47404...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd spontanabort så det er bare å sende en pm :) jeg har desverre ingen ideèr om hvordan du kan nå målgruppen! men sikkert en del som kontakter deg her nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, TS! Du skriver at du har jobbet mange år i bransjen deriblant avis. Om dette stemmer burde du vite at man ofte begynner med ulike foreninger som kreftforeningen, for å komme i kontakt med kreftpasienter osv.

Lykke til! Hilsen en journalist

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aktivt jobbet i denne bransjen, og jeg vet hva som funker og hva som ikke funker. Hvorfor tror du at du plutselig vet alt om dette mye bedre enn meg? Du vet jo som nevnt ingenting om planen min! Ja, abort ble nevnt, men det var et eksempel og jeg skal jo ikke skrive om abort sju ganger om dagen hver dag!

Jeg har jo ikke bedt om meninger eller konstruktiv kritikk! Mange har svart på spørsmålet mitt? Carali er den eneste som har svart på spørsmålet mitt.

Dere andre har lett etter noe som ikke er et tema i tråden for å kritisere det i stedet for å svare på tråden.

5) Jeg er ikke interessert i å snakke med min gamle arbeidsgiver om dette, da han ikke vet noe om dette. Da jeg jobbet der var det jeg som hadde i oppgave å finne folk til slike saker. Nå ønsker jeg idéer til mer effektive metoder enn som ble brukt der.

Hva mener du med å ringe seriøse aktører?

Og når ble det galt å forhøre seg med folk og venner når man skal gjøre noe? Er det galt å be om råd? Mange folk i gata vet om ting som profesjonelle folk ikke vet om.

Du har åpenbart ikke jobbet mye i bransjen om du ikke vet hvordan du skal finne intervjuobjekter, og samtidig sier at du ikke vil bruke Facebooknettverket ditt til å finne folk utenfor nettverket.

Jeg står ved mitt: Et useriøst magasin med en useriøs journalist bak - som i tillegg forsøker å omgå regelverket her ved å fiske etter intervjuobjekter.

Anonymous poster hash: 2a9d8...3d6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...