Gå til innhold

Forstørre puppene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Der sa du det! I voksen alder! Jenter som såvidt er myndige har ingenting under kniven å gjøre. Risikoene synker ikke inn på samme måte, økonomien er en annen, selvfølelsen er antagelig mye dårligere. Silikon fremstilles ofte som en quick fix for å reparere selvbildet og bli en av de jentene som "alle" vil ha, men det er for de aller aller fleste jenter/damer et unødvendig inngrep.

Det er jeg helt enig med deg i. Når man er tenåring/i tjueårene så er puppene stort sett naturlig spretne så da er det trist å ødelegge ved å legge inn silikon. Og du spurte vel lenger opp TS, om brystene blir mindre følsomme av silikoninnlegg, og det har hvert fall mine blitt :(

Anonymous poster hash: f3d9d...408

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar! Jeg tenker at jeg avventer nå, og vurderer det igjen om noen år og ser hvordan selvbildet er da. Det er jo uansett kjipt at man mister førlighet, noe som sagt er viktig for meg ved sex :)

Virker som de fleste synes jeg har fine pupper som de er nå. Jeg skal huske på de neste gang jeg er misfornøyd med dem. Får ta meg en tur i en svømmehall for å studere andre, hehe!

Anonymous poster hash: 4d3dd...00b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar! Jeg tenker at jeg avventer nå, og vurderer det igjen om noen år og ser hvordan selvbildet er da. Det er jo uansett kjipt at man mister førlighet, noe som sagt er viktig for meg ved sex :)

Virker som de fleste synes jeg har fine pupper som de er nå. Jeg skal huske på de neste gang jeg er misfornøyd med dem. Får ta meg en tur i en svømmehall for å studere andre, hehe!

Om puppene dine ser ut som på det bildet du linket til, så bør du være superfornøyd - de er fine! Og ja, ta en titt i garderoben i svømmehallen... der ser du pupper i alle størrelser og fasonger. Og at store pupper ikke nødvendigvis er like pene som unge jentebryster. Jeg synes små pupper på jenter er pent jeg, og de brystene dine er jo ikke spesielt små heller.

Få bort de negative tankene dine, og fokuser heller på responsen du har opplevd fra andre. Du sier jo selv at guttene har virket fornøyde (selvfølgelig!!).

Og etter operasjon så risikerer du å bli mindre følsom. I tillegg så kan det gjøre det vanskelig å amme om du tenker å få barn i fremtiden. Jeg ville ventet med operasjon til jeg evt. var langt eldre enn du er nå, og mest sannsynlig har du slått fra deg tanken innen da.

Anonymous poster hash: d5a85...696

AnonymBruker
Skrevet

Om puppene dine ser ut som på det bildet du linket til, så bør du være superfornøyd - de er fine! Og ja, ta en titt i garderoben i svømmehallen... der ser du pupper i alle størrelser og fasonger. Og at store pupper ikke nødvendigvis er like pene som unge jentebryster. Jeg synes små pupper på jenter er pent jeg, og de brystene dine er jo ikke spesielt små heller.

Få bort de negative tankene dine, og fokuser heller på responsen du har opplevd fra andre. Du sier jo selv at guttene har virket fornøyde (selvfølgelig!!).

Og etter operasjon så risikerer du å bli mindre følsom. I tillegg så kan det gjøre det vanskelig å amme om du tenker å få barn i fremtiden. Jeg ville ventet med operasjon til jeg evt. var langt eldre enn du er nå, og mest sannsynlig har du slått fra deg tanken innen da.

Anonymous poster hash: d5a85...696

Takk <3 Skal se om jeg ikke får studert noen pupper i en garderobe i helga, haha :D

Jeg hadde sex i går, og syns som vanlig det var veldig deilig når han strøk over og slikket brystvortene :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ca sånne pupper som til venstre på bildet under

http://premiumcareplasticsurgery.com/wp-content/uploads/2014/08/Breast-Augmentation-1c-600x400.jpg

Jeg syns selv de er for små (er 19 år) og vurderer silikon. Føler selvtilliten min er noe lav pga puppene mine. Har ikke kjæreste nå, men de jeg har hatt sex med har egentlig vært fornøyd med puppene, selv om jeg ikke er det selv.

Tips til hva jeg bør gjøre?

Hvis du har sånne pupper som hun til venstre må du ikke operere de. Skjønner de som er helt flat.. Pupper er fint, men det er lår, mage, rumpe og ikke minst ansikt og utstråling. Litt store pupper er fint men må ikke ha det for å være attraktiv. Syns hun bloggeren voe er nydelig blant annet.:)

Anonymous poster hash: e3156...90b

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor hun tok, første bildet var jo flott! Nå er det så mange som tar silikon at det faktisk begynner å bli spesielt i seg selv at de er ekte, bare å vite at de er det er pirrende i seg selv ;)

Anonymous poster hash: 88b28...ffd

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor hun tok, første bildet var jo flott! Nå er det så mange som tar silikon at det faktisk begynner å bli spesielt i seg selv at de er ekte, bare å vite at de er det er pirrende i seg selv ;)

Anonymous poster hash: 88b28...ffd

Takk, fint sagt :)

TS

Skrevet

Jeg har ca sånne pupper som til venstre på bildet under

http://premiumcareplasticsurgery.com/wp-content/uploads/2014/08/Breast-Augmentation-1c-600x400.jpg

Jeg syns selv de er for små (er 19 år) og vurderer silikon. Føler selvtilliten min er noe lav pga puppene mine. Har ikke kjæreste nå, men de jeg har hatt sex med har egentlig vært fornøyd med puppene, selv om jeg ikke er det selv.

Tips til hva jeg bør gjøre?

Du bør bli fornøyd med brystene slik de er. De minstre brystene her er absolutt nydelige.

Problemet ditt sitter ikke i brystene, men i hodet.

Jeg har vært sammen med dame med mye mindre bryster, og jeg likte brystene hennes.

Skrevet

Takk <3 Skal se om jeg ikke får studert noen pupper i en garderobe i helga, haha :D

Jeg hadde sex i går, og syns som vanlig det var veldig deilig når han strøk over og slikket brystvortene :)

Det vil alltid være en risiko for at noe skjer med nerver og følsomhet når man skjærer og syr. Siden du abslutt ikke har noe å vinne (supre bryster i utgangspunktet) og alt og tape (mislykket jobb , visuelt eller operasjonsskade) så er dette en såkalt nobrainer. Du skal ikke operere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pupper som deg. Fornøyd jeg :)

Anonymous poster hash: a1626...41c

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min hadde pupper på den størrelsen som de til venstre. Likte de veldig godt. Hun har plutselig fått større pupper de siste månedene (er 24 år). Synes det nesten er litt rart å se de nå ettersom de er forandret

Anonymous poster hash: 5a403...c90
AnonymBruker
Skrevet

Drit i alle de korrekte meningene her om å "jobbe med deg selv". Hvis du er misfornøyd, ta silikon. Finn en bra klinikk (Fornebuklinikken anbefales på det varmeste), og få laget noen fine, passe store, og passe myke, nye pupper. Å operere puppene er da ikke big deal lenger, er det det? :klo:

Skjønner ikke hvorfor alle skal ha så mange meninger om ting som ikke har noe med dem å gjøre.

Anonymous poster hash: 6f5f6...ee0
AnonymBruker
Skrevet

Drit i alle de korrekte meningene her om å "jobbe med deg selv". Hvis du er misfornøyd, ta silikon. Finn en bra klinikk (Fornebuklinikken anbefales på det varmeste), og få laget noen fine, passe store, og passe myke, nye pupper. Å operere puppene er da ikke big deal lenger, er det det? :klo:

Skjønner ikke hvorfor alle skal ha så mange meninger om ting som ikke har noe med dem å gjøre.

Anonymous poster hash: 6f5f6...ee0

TS har jo faktisk spurt hva hun burde gjøre. Skal vi da si ingenting?

Anonymous poster hash: b3c5c...7bf

AnonymBruker
Skrevet

Mine ble mer følsomme etter jeg la inn silikon for noen år siden men angrer litt alikevel, de var jo søte og ungpikeaktige før.

Anonymous poster hash: f9674...bb2

AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at jeg tenner veldig på å bli tatt på puppene når jeg har sex. Får enda bedre orgasmer av det :) Vil dette bli ødelagt med å ta silikon?

Det gjorde det ikke for meg :) Jeg hadde veldig små bryster, tok silikon for 5 år siden og har ikke angret siden! :) Det er din kropp, gjør hva du ønsker :)

Anonymous poster hash: 14f61...bf5

AnonymBruker
Skrevet

Om du er så lett påvirkelig, så burde du virkelig vente.

Anonymous poster hash: bb521...082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...